Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZPiF.2710.37.2022 BZPiF.2710.37.2022 Termomodernizacja budynku SP4 oraz budynku SPZOZ w Rawiczu

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 03-10-2022 10:32:00
Składania : 03-11-2022 10:00:00
Otwarcia : 03-11-2022 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku SP4 w Rawiczu oraz budynku SPZOZ w Rawiczu w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Rawicz” zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z SWZ wraz z załącznikami.

Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach  Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Poddziałanie 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”. Nr projektu: RPWP.03.02.01-30-0046/21.

Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1)    część 1 – termomodernizacja budynku SP4 w Rawiczu
2)    część 2 – termomodernizacja budynku SPZOZ w Rawiczu.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja

składania ofert/wniosków dla Wykonawców.

1.   Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2)   kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3)   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Termomodernizacja budynku SP4 oraz budynku SPZOZ w Rawiczu” nr BZPiF.2710.37.2022 prowadzonym w trybie podstawowym;

4)   firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;

5)   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6)   dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).

8)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a)   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b)   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c)   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a)   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c)   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.ogł. o zamówieniu nr 2022BZP 0037378101.pdf pdf 187.55 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
2.SWZ_2710.37.pdf pdf 501.93 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
3.formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 335 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
4. oświadczenie - spełnienie warunków - zał. nr 2.doc doc 204.5 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
5.oświadczenie - wykluczenie - zał. nr 3.doc doc 226 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 208.5 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 211 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 209 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
9. wykaz robót budowlanych - zał. nr 7.doc doc 208.5 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
10. projekt umowy_2710.37 jr - zal. nr 8.pdf pdf 320.08 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
11.przedmiary wraz z koszt. zerowymi - zał. nr 9.zip zip 2759 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
12.dok. projektowa dla cz.1 zał. nr 10.zip zip 14837.4 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
13.dok. projektowa dla cz. 2 -zał. nr 11.zip zip 58689.27 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
14.audyty dla cz. 1 - zał. nr 12.zip zip 9832.92 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
15.audyty dla cz. 2 - zał nr 13.zip zip 22668.96 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
16.STWIORB - zał. nr 14.zip zip 3015.46 2022-10-03 10:32:00 Postępowanie
ogł. o zmianie ogł. nr 2022BZP 0039752201.pdf pdf 35.79 2022-10-18 12:49:20 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 1_2710.37 - zmiana terminu.pdf pdf 137.72 2022-10-18 12:49:20 Publiczna wiadomość
ogł. o zmianie ogł. nr 2022BZP 0040742201.pdf pdf 35.79 2022-10-25 08:18:51 Publiczna wiadomość
wyjaśnienie nr 2_2710.37 - odp. i zmiana terminu.pdf pdf 250.27 2022-10-25 08:18:51 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert_2710.37.pdf pdf 142.18 2022-11-03 12:51:54 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert DODATKOWYCH_2710.37.pdf pdf 206.65 2022-11-30 12:01:35 Publiczna wiadomość
zawiadom. o wyborze i odrzuceniu_2710.37 - strona.pdf pdf 182.15 2022-12-20 13:32:53 Publiczna wiadomość
ogł. o wyniku post. nr 2023BZP 0000391701.pdf pdf 102.51 2023-01-03 09:27:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-01-03 09:27 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o wyniku postępowania.

ogł. o wyniku post. [...].pdf

2022-12-20 13:32 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o wyniku postępowania.

zawiadom. o wyborze [...].pdf

2022-11-30 12:01 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert dodatkowych udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 30.11.2022 roku

informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-03 12:51 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września
2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie
po otwarciu ofert udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną
informację z dnia 03.11.2022 roku

informacja z otwarci [...].pdf

2022-11-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę w wysokości dla:
1) CZĘŚĆ 1 – termomodernizacja budynku SP4 w Rawiczu – 6 102 489,11 zł brutto,
2) CZĘŚĆ 2 – termomodernizacja budynku SPZOZ w Rawiczu – 964 379,15 zł brutto.
2022-10-25 08:18 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 2 - odp. na pytania oraz zmianę terminu składania ofert, wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

ogł. o zmianie ogł. [...].pdf

wyjaśnienie nr 2_271 [...].pdf

2022-10-18 12:49 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza wyjaśnienie nr 1 - zmianę terminu składania ofert wraz z ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia.

ogł. o zmianie ogł. [...].pdf

wyjaśnienie nr 1_271 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1919