Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4440.2022 dostawa artykułów spożywczych do placówek Poznańskiego Zespołu Żłobków

CUW ZAMÓWIENIA
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2022 15:01:00
Składania : 26-10-2022 09:00:00
Otwarcia : 26-10-2022 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu

Aleje Niepodległości 27, 

61-714 Poznań

Nr telefonu. +48 61 10 21 700,


 

działające w imieniu i na rzecz

Miasto Poznań Poznański Zespół Żłobków

os. Bolesława Chrobrego 108,

60-681 Poznań

Nr telefonu. +48 61 822 36 41,


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
13_OGŁOSZENIE.pdf pdf 186.64 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
SWZ.DOCX DOCX 60.35 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ 1_SWZ_UMOWA.DOC DOC 99.5 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ 2_SWZ_FORMULARZ OFERTOWY.DOC DOC 70.5 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ 3_SWZ_OŚWIADCZENIE DO OFERTY.DOC DOC 62 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ 4_SWZ_ZOBOWIAZANIE INNEGO PODMIOTU.DOCX DOCX 22.72 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ 5_SWZ_OSWIADCZENIE KONSORCJUM.DOC DOC 39.5 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ 6_SWZ_OŚWIADCZENIE GRUPA KAPITALOWA.DOC DOC 39.5 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ 7_SWZ_OSWIADCZENIE.DOC DOC 41 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ 8_SWZ_WYKAZ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.DOC DOC 48.5 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 1A DO UMOW CZĘŚĆ I MIĘSO.XLSX XLSX 11.79 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 1B DO UMOW CZĘŚĆ II WARZYWA I OWOCE JAJA.XLSX XLSX 14.8 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 1C DO UMOW CZĘŚĆ III NABIAŁ.XLSX XLSX 13.95 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 1D DO UMOWY CZEŚĆ IV PIECZYWO.XLSX XLSX 12.06 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 1E DO UMOW CZĘŚĆ V RYBA.XLSX XLSX 11.3 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 1F DO UMOW CZĘŚĆ VI MROŻONKI.XLSX XLSX 12.3 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 1G DO UMOW CZĘŚĆ VII ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE.XLSX XLSX 16.1 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
ZAŁ NR 2 DO UMOWY.pdf pdf 287.89 2022-10-18 15:01:00 Postępowanie
13_MODYFIKACJA SWZ.DOCX DOCX 28.83 2022-10-21 15:11:54 Publiczna wiadomość
13_INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.DOC DOC 57 2022-10-26 14:38:11 Publiczna wiadomość
13_INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.DOC.XAdES XAdES 5.27 2022-10-26 14:38:11 Publiczna wiadomość
PISMO UNIEWAŻNIENIE NA STRONĘ.DOCX.XAdES XAdES 5.28 2022-11-02 14:53:43 Publiczna wiadomość
PISMO UNIEWAŻNIENIE NA STRONĘ.DOCX DOCX 18.77 2022-11-02 14:53:43 Publiczna wiadomość
PISMO UNIEWAŻNIENIE NA STRONĘ CZĘŚĆ 3,5,6.DOCX DOCX 18.98 2022-11-18 13:59:37 Publiczna wiadomość
PISMO UNIEWAŻNIENIE NA STRONĘ CZĘŚĆ 3,5,6.DOCX.XAdES XAdES 5.31 2022-11-18 13:59:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-11-18 13:59 CUW ZAMÓWIENIA INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI 3, 5,6

PISMO UNIEWAŻNIENIE [...].DOCX

PISMO UNIEWAŻNIENIE [...].XAdES

2022-11-02 14:53 CUW ZAMÓWIENIA Informacja o unieważnieniu części 1,2,4,7 postępowania

PISMO UNIEWAŻNIENIE [...].XAdES

PISMO UNIEWAŻNIENIE [...].DOCX

2022-10-26 14:38 CUW ZAMÓWIENIA INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

13_INFORMACJA Z OTWA [...].DOC

13_INFORMACJA Z OTWA [...].XAdES

2022-10-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Środki przeznaczone na realizację zamówienia
Część 1 – dostawy mięsa - 20 155,54zł brutto
Cześć 2 – dostawy warzyw i owoców, jaj - 75 516,70zł brutto
Część 3 – dostawy nabiału 51 934,83 zł brutto
Część 4 – dostawy pieczywa - 22 523,12zł brutto
Część 5 – dostawy ryb - 10 490,30 zł brutto
Część 6 – dostawy mrożonek owoców i warzyw - 21 664,76 brutto
Część 7 – dostawy artykułów spożywczych suchych - 24 452,37 zł brutto
2022-10-21 15:11 CUW ZAMÓWIENIA MODYFIKACJA SPECYFIKACJI

13_MODYFIKACJA SWZ.D [...].DOCX

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 296