Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/MJP/27/2022 Świadczenie usług opieki merytorycznej nad Klubami Debat Historycznych

Deadlines:
Published : 08-07-2022 13:06:00
Placing offers : 14-07-2022 11:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. 


Opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, kryteria oceny ofert zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Wzór wykazu doświadczenia zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Wzór umowy, którą zamierza zawrzeć Zamawiający określa załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 


Wykonawca składający ofertę jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej, w rubryce dotyczącej podatku VAT wybiera opcję „nie podlega”. Taką samą opcje wybiera osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, niebędąca podatnikiem podatku VAT.


Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

  1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
  3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdym momencie bez podawania przyczyn. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowania zamówienia. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu na własny koszt i ryzyko, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu unieważnienia przez Zamawiającego zapytania ofertowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z powodu nie otrzymania środków na sfinansowanie zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania do uzupełnień oraz wyjaśnień złożonej oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych (w tym umówienie się na wizję lokalną), proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawcy:

1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek.

2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: rodo@muzeumpilsudski.pl.

3. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

4. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego zapytania ofertowego.

5. Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). 

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

7. Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.

8. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa została wykonana, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np. z uwagi na dochodzenie roszczeń

9. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.

11. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
załącznik nr 2 do zapytania - wykaz doświadczenia.docx docx 24.42 2022-07-08 13:06:00 Proceeding
załącznik nr 3 do zapytania - wzór umowy.docx docx 49.75 2022-07-08 13:06:00 Proceeding
załącznik nr 1 do zapytania - opis przedmiotu warunki i kryteria.docx docx 27.76 2022-07-08 13:06:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 opieka merytoryczna nad Klubami Debat Historycznych miesięczny ryczałt (IX-XI) 3 month - (0)
2 przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli cena za usługę przeprowadzenia szkolenia 1 service - (0)
3 przeprowadzenie warsztatów dla uczniów na terenie Polski cena za usługę przeprowadzenia warsztatów dla uczniów na terenie Polski (od 3--5) 5 service - (0)
4 sędziowanie podczas turnieju Klubów Debat Historycznych cena za sędziowanie 1 pc. - (0)
5 przeprowadzenie 2 warsztatów on-line cena za przeprowadzenie warsztatów 2 pc. - (0)
6 wsparcie merytoryczne, organizacyjne Turnieju Otwartego cena 1 month - (0)
7 sędziowanie w Turnieju Otwartego cena 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 35% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunek udziału w postępowaniu - Oświadczam, iż osoba, która będzie świadczyć usługi spełnia warunki opisane przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" oraz załączyć wykaz doświadczenia przygotowany w oparciu o wzór formularza zawarty w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego Attachment required (0)
3 Oświadczenie dotyczące zakresu świadczenia usług - Oświadczam, iż zapoznałam/em się z treścią zapytania, w tym z warunkami świadczenia usług oraz z wzorem umowy i nie wnoszę do nich uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
4 Oświadczenie dotyczące zawarcia umowy - Zobowiązuję się podpisać umowę zgodną z wzorem załączonym do niniejszego zapytania, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam". (0)
5 Imię i nazwisko osoby świadczącej usługę - Należy wpisać imię i nazwisko osoby, która osobiście będzie świadczyła usługi. (0)
6 Dane adresowe - Należy wpisać adres zamieszkania (0)
7 Dane kontaktowe do osoby, która będzie świadczyła usługę. 60% Należy podać numer telefonu oraz adres e - mail do kontaktu, m.in w celu umówienia się na rozmowę podlegającą ocenie. (0)
8 Kryterium oceny - wcześniejsza współpraca przy projekcie Klubu Debat Historycznych 5% Należy opisać czy, a jeżeli tak, to w jakim zakresie wykonawca współpracował przy projekcie Debat Historycznych (0)
9 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Tak". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 203