Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 13/TP/2022 Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im.św.Jana Pawła II

Termin:
Zamieszczenia : 03-06-2022 15:18:00
Składania : 20-06-2022 12:00:00
Otwarcia : 20-06-2022 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
[8] 13_TP_2022 zał. 8 Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 267.6 2022-06-03 15:18:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 109.4 2022-06-03 15:18:00 Postępowanie
13_TP_2022 SWZ.pdf pdf 2202.44 2022-06-03 15:18:00 Postępowanie
[6] 13_TP_2022 zał. 6 Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 911.7 2022-06-03 15:18:00 Postępowanie
[7] 13_TP_2022 zał. 7 Regulamin dla Wykonawców.pdf pdf 210.2 2022-06-03 15:18:00 Postępowanie
[3] 13_TP_2022 zał. 3 Oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 104.22 2022-06-03 15:18:00 Kryterium
[4] 13_TP_2022 zał. 4 Oświadczenie dot. wykluczenia.docx docx 107.72 2022-06-03 15:18:00 Kryterium
[5] 13_TP_2022 zał. 5 Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 103.14 2022-06-03 15:18:00 Kryterium
[1] 13_TP_2022 zał. 1 Formularz ofertowy.docx docx 49.52 2022-06-03 15:18:00 Kryterium
[2] 13_TP_2022 zał. 2 Formularz asortymentowo-cenowy.docx docx 27.25 2022-06-03 15:18:00 Kryterium
Pytania i Wyjaśnienie [1] 13_TP_2022.pdf pdf 436.72 2022-06-09 16:45:27 Publiczna wiadomość
Pytania i Wyjaśnienia [2] 13_TP_2022.pdf pdf 1057.54 2022-06-10 14:04:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.2 2022-06-10 14:04:01 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 13_TP_2022.pdf pdf 51.01 2022-06-20 14:26:47 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 278.07 2022-07-18 12:57:59 Publiczna wiadomość
Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 147.21 2022-06-20 12:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-07-18 12:57 Edyta Pożoga INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot. postępowania na „Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II”, znak sprawy 13/TP/2022
Szczegóły w załączniku.

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-06-20 14:26 Edyta Pożoga INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II, działając na podstawie art. 222 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na „Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II” wpłynęły następujące oferty:
szczegóły w zalączeniu

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-06-20 12:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ
NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym p.n. „Zakup i sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II”
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 222 ust 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.), informuje, że na sfinansowanie wyżej wymienionego zamówienia przeznaczył
kwotę: 289 602,63 zł brutto.

Informacja o kwocie [...].pdf

2022-06-10 14:04 Edyta Pożoga dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i sukcesywną dostawę środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II”. Znak sprawy: 13/TP/2022
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.), udziela sprostowania na pytanie, zadane do wyżej wymienionego postępowania.Szczegóły w załączeniu.
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 3 w związku z ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021, poz. 1129) informuje, że w związku z pytaniami Wykonawcy o wyjaśnienie treści SWZ, Zamawiający:
przedłuża termin składania ofert do dnia 20-06-2022 r., do godz. 12:00.
Termin otwarcia ofert: 20-06-2022 r., godz. 12:30;

Pytania i Wyjaśnien [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2022-06-09 16:45 Edyta Pożoga WYKONAWCY BIORĄCY UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i sukcesywną dostawę środków do utrzymania czystości dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. Św. Jana Pawła II”. Znak sprawy: 13/TP/2022
SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II działając na podstawie art. 284 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.), udziela wyjaśnień na następujące pytania, zadane do wyżej wymienionego postępowania. Szczegóły w załączniku.

Pytania i Wyjaśnien [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

[3] 13_TP_2022 zał. [...].docx

[4] 13_TP_2022 zał. [...].docx

[5] 13_TP_2022 zał. [...].docx

[1] 13_TP_2022 zał. [...].docx

[2] 13_TP_2022 zał. [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 613