Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: „Dostawa gazów medycznych wraz z najmem butli i zbiorników ”

Deadlines:
Published : 14-04-2022 12:47:00
Placing offers : 22-04-2022 10:30:00
Offers opening : 22-04-2022 11:00:00
Procedure:
Type: Supply

Requirements and specifications

W imieniu 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na -  Dostawę gazów medycznych wraz z najmem butli i zbiorników

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.

Istotne warunki zamówienia w załączeniu.

W przypadku pytań:

-technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 261-660-462, fax 261-660-136

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia po podpisaniu umowy. 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Istotne warunki zamówienia.docx docx 123.7 2022-04-14 12:47:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - wykaz asortymentowy.docx docx 19.54 2022-04-14 12:47:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 - oferta.docx docx 14.9 2022-04-14 12:47:00 Criterion
Załącznik nr 3 - wzór umowy.docx docx 27.8 2022-04-14 12:47:00 Criterion
Poprawiony Załacznik nr 2 - wykaz asortymentowy.docx docx 19.76 2022-04-20 11:20:10 Public message
WYJAŚNIENIA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.docx docx 16.44 2022-04-20 11:23:33 Public message
Poprawiony Załacznik nr 2 - wykaz asortymentowy.docx docx 19.76 2022-04-20 11:23:33 Public message
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 13.84 2022-04-26 09:23:22 Public message

Announcements

2022-04-26 09:23 Agnieszka Mikulska Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2022-04-20 11:23 Agnieszka Mikulska Wyjaśnienia istotnych warunków zamówienia - załacznik.

WYJAŚNIENIA ISTOTNYC [...].docx

Poprawiony Załacznik [...].docx

2022-04-20 11:20 Agnieszka Mikulska WYJAŚNIENIA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
„Dostawa gazów medycznych wraz z najmem butli i zbiorników ” (ID 600918)

Zamawiający 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu informuje, że wpłynęły zapytania o udzielenie wyjaśnień w ww. postępowaniu:

Pytanie 1.
Dotyczy Załącznik nr 2 - wykaz asortymentowy

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o potwierdzenie czy nastąpiła oczywista omyłka pisarska. W tytule tabeli w Wykazie asortymentowym widnieje pozycja podtlenek azotu, natomiast poniżej w wyszczególnionych pozycjach w tabeli brakuje oddzielnego punktu dotyczącego podtlenku azotu. W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o dodanie kolejnych pozycji do tabeli wraz z oczekiwanymi ilościami.
Proponujemy zapisy:
15. Podtlenek azotu medyczny butle 10L 7,5 kg
16. Podtlenek azotu medyczny butle 40L 28 kg
Odpowiedź: Nie, Zamawiający zgodnie z załącznikiem nie oczekuje dostaw podtlenku azotu.

Pytanie 2.
Dotyczy: Załącznik nr 2 - wykaz asortymentowy

Zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o potwierdzenie czy nastąpiła oczywista omyłka pisarska. W tytule tabeli w Wykazie asortymentowym widnieje pozycja azotu ciekłego medycznego wraz z najmem zbiornika, natomiast poniżej w wyszczególnionych pozycjach w tabeli brakuje oddzielnego punktu najem zbiornika do azotu ciekłego medycznego.
W związku z powyższym zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o dodanie kolejnej pozycji do tabeli.
Proponujemy zapis:
14. Najem zbiornika na ciekły azot medyczny
Odpowiedź: Tak, Zamawiający popełnił omyłkę pisarską oraz załącza poprawiony załącznik nr 2 – wykaz asortymentowy.

Pytanie 3.
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.1 ust.10

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o modyfikację powyższego punktu.
Proponujemy zapis:
W przypadku stwierdzonych wad jakościowych, braków ilościowych Zamawiający powiadomi
pisemnie o tym fakcie Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych od dnia odbioru zamówienia, pod rygorem utraty uprawnień z tytułu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić w ciągu 2 dni roboczych odpowiedzi na reklamację. Za datę złożenia reklamacji należy uznać dzień, w którym Zamawiający poinformował Wykonawcę, a Wykonawca potwierdził odbiór zgłoszenia o stwierdzonych wadach jakościowych lub brakach ilościowych pismem wysłanym drogą elektroniczną (e-mail). W przypadku uwzględnienia zgłoszenia reklamacyjnego Wykonawca zobowiązuje się w przypadku:
a) wad jakościowych do proporcjonalnej wymiany przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia poinformowania Zamawiającego o uwzględnieniu reklamacji przez Wykonawcę;
b) braków ilościowych do proporcjonalnego dostarczenia brakujących ilości przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia poinformowania Zamawiającego o uwzględnieniu reklamacji przez Wykonawcę.
Odpowiedź: Nie, zapisy bez zmian

Pytanie 4.
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.1 ust.11

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o modyfikację powyższego punktu.
Proponujemy zapis:
Zamawiający składa reklamację drogą telefoniczną podając numer faktury i potwierdza je mailowo na
adres: ____________ z tego dnia.
Odpowiedź: Tak Zamawiający wyraża zgodę i zmodyfikuje zapis w umowie

Pytanie 5.
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.4 ust.3

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o modyfikację powyższego punktu.
Proponujemy zapis:
W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wymienić zakwestionowany towar, o którym mowa
w ust. 2 i §1 ust. 10 w terminie 72 godzin od daty wezwania na numer tel.…………………... , e-mail:
…….…………………..
Odpowiedź: Tak Zamawiający wyraża zgodę i zmodyfikuje zapis w umowie

Pytanie 6.
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.5 ust.4

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o modyfikację powyższego punktu.
Proponujemy zapis:
Zamawiający zgłosi awarię butli, zbiorników telefonicznie na numer tel. ……………….i potwierdzi
jednocześnie e-mail: ………………….……. Czas naprawy wynosi do 5 dni roboczych od daty
zgłoszenia. W przypadku awarii wynajmowanych butli oraz zbiorników, jeżeli naprawa przedłuża się
powyżej 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest udostępnić bez dodatkowego wezwania
sprzęt zastępczy na czas naprawy.
Odpowiedź: Tak Zamawiający wyraża zgodę i zmodyfikuje zapis w umowie

Pytanie 7.
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.5 ust.8

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o usunięcie powyższego zapisu.
Odpowiedź: Nie, zapisy bez zmian

Pytanie 8.
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.9
Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o modyfikację powyższego punktu.
Proponujemy zapis:
W przypadku, w którym Zamawiający udowodni, że poniósł stratę lub szkodę z winy Wykonawcy,
Wykonawca odpowiada wyłącznie za bezpośrednie straty materiałowe do łącznej wysokości 100 000
PLN, spowodowane wyłącznie jego działaniem lub zaniechaniem
Odpowiedź: Nie, zapisy bez zmian. Zamawiający nie ma wiedzy, zgodnie z pytaniem, czy zmiana dotyczy całego paragrafu, czy konkretnego ustępu.

Pytanie 9.
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.9 ust.3

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o usunięcie powyższego zapisu.
Odpowiedź: Nie, zapisy bez zmian

Pytanie 10
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.11

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o możliwość dodania do umowy klauzuli
antykorupcyjnej. Zwracamy uwagę, iż klauzula ta została przygotowana w sposób zapewniający
równowagę kontraktową obu stron.
Proponujemy zapis:
Każda ze Stron gwarantuje i oświadcza drugiej Stronie, że
I. stosuje się do wszelkich regulacji dotyczących zwalczania korupcji znajdujących zastosowanie
do tej Strony;
II. nie popełni (i zapewnia, że żaden z jej przedstawicieli, dyrektorów, kierowników, pracowników
nie popełni) żadnego działania korupcyjnego (w tym nie będzie oferować lub wręczać
jakiejkolwiek korzyści osobom trzecim w celu niewłaściwego lub nieuczciwego wywierania
wpływu na te osoby przy wykonywaniu ich obowiązków)
III. będzie utrzymywać własne zasady i procedury opracowane w celu zapewnienia zgodności jej
działalności z regulacjami dotyczącymi zwalczania korupcji, oraz
IV. na żądanie drugiej Strony, potwierdzi w formie pisemnej zgodność jej działalności z
regulacjami dotyczącymi zwalczania korupcji.
Odpowiedź: Nie, zapisy bez zmian

Pytanie 11
Dotyczy: Załącznik nr 3 wzór umowy par.11

Zwracamy się z uprzejmą prośbą do Zamawiającego o możliwość dodania do umowy niniejszego
postanowienia:
Wykonawca oświadcza, że posiada Status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych, a
niniejsze oświadczenie składane jest zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 4 c) tej ustawy.
Odpowiedź: Nie, zapisy bez zmian

Pytanie 12
Dotyczy: Możliwości złożenia odrębnej oferty (osobne zadanie) na dostawy ciekłego azotu medycznego (Załącznik nr 2 wykaz asortymentowy poz. 13).

Prosimy o możliwość złożenia odrębnej oferty (osobne zadanie) na dostawy ciekłego azotu medycznego (Załącznik nr 2 wykaz asortymentowy poz. 13).
Umożliwi to nam złożenie oferty i wszystkim potencjalnym dostawcom znacznie lepszej propozycji cenowej w ogólnym rozliczeniu wszystkich gazów. Nadmieniamy, że w naszej ofercie jest ciekły azot medyczny, który spełnia wysokie wymagania jakościowe wraz ze wszystkimi certyfikatami.
Odpowiedź: Nie, zapisy bez zmian



Poprawiony Załacznik [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 „Dostawa gazów medycznych wraz z najmem butli i zbiorników " zgodnie z załącznikiem nr 2 - proszę wypełnić i potwierdzić oraz załączyć materiały informacyjne potwierdzające spełnienie wymagań (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - wyk [...].docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1 - ofe [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wzór umowy - zgodnie z załącznikiem - proszę wypełnić i potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wzó [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 370