Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa oraz usługi introligatorskie materiałów informacyjno-szkoleniowych (9 pozycji) dla MOSiBnDKwZ we Wrocławiu

Zabezpieczenie Szkolenia
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2022 14:41:00
Składania : 20-04-2022 08:00:00
Otwarcia : 20-04-2022 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia na zakup i dostawę oraz usługi introligatorskie materiałów informacyjno-szkoleniowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i poglądowymi zdjęciami zawartymi z załącznikach nr 1-7 oraz stosownymi projektami graficznymi zamawianych materiałów udostępnionych Wykonawcy przez upoważnionego Przedstawiciela Zamawiającego. 

Termin realizacji zamówienia: do dnia 06.05.2022 r. 

W przypadku możliwości zrealizowania ww. zamówienia (w całości wszystkich materiałów informacyjno-szkoleniowych zawartych w załącznikach nr 1 – 7) prosimy o wypełnienie FORMULARZA OFERTOWEGO oraz jego przesłanie e-mailem w odpowiedzi na przedmiotowe zapytanie ofertowe zamieszczone na platformie zakupowej OPEN NEXUS - www.platformazakupowa.pl, najpóźniej do dnia: 20.04.2022 r. godz. 08:00.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

  • niewystarczających środków na realizację przedmiotowego zamówienia;
  • zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

W przypadku pytań: 

  • merytorycznych proszę o kontakt poprzez platformę zakupową, poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub z osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktu w sprawie przedmiotowego zamówienia: p. Dariusz OSTROWSKI pod nr tel.: 261 652 614 lub z p. Magdalena GRUSIECKA-SIWAK pod nr tel.: 261 656 630.

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FORMULARZ OFERTOWY.pdf pdf 49.36 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
ZAPYTANIE OFERTOWE.pdf pdf 96.28 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_Notatnik.docx docx 198.23 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Ulotki.docx docx 2310.07 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Notes A4, A5.docx docx 239.26 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_Długopis metalowy z grawerem.docx docx 107.39 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 5_Teczka papierowa 2-bigowa.docx docx 134.28 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 6_Koperty z nadrukiem.docx docx 54.79 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 7_Papier firmowy.docx docx 90.92 2022-04-11 14:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_Notatnik.docx docx 198.23 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2_Ulotki.docx docx 2310.07 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2_Ulotki.docx docx 2310.07 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3_Notes A4, A5.docx docx 239.26 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3_Notes A4, A5.docx docx 239.26 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4_Długopis metalowy z grawerem.docx docx 107.39 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 5_Teczka papierowa 2-bigowa.docx docx 134.28 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6_Koperty z nadrukiem.docx docx 54.79 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 6_Koperty z nadrukiem.docx docx 54.79 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 7_Papier firmowy.docx docx 90.92 2022-04-11 14:41:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 NOTATNIK V2887-03 Załącznik nr 1

Załącznik nr 1_Notat [...].docx

170 szt. - (0)
2 BROSZURY I ULOTKI A4 Załącznik nr 2

Załącznik nr 2_Ulotk [...].docx

Załącznik nr 2_Ulotk [...].docx

500 szt. - (0)
3 NOTES A4 50 KARTKOWY Załącznik nr 3

Załącznik nr 3_Notes [...].docx

100 szt. - (0)
4 NOTES A5 50 KARTKOWY Załącznik nr 3

Załącznik nr 3_Notes [...].docx

100 szt. - (0)
5 DŁUGOPIS IGGO METALOWY CZARNY Z GRAWEREM I WSTAWKAMI KOLORYSTYCZNYMI Załącznik nr 4

Załącznik nr 4_Długo [...].docx

300 szt. - (0)
6 TECZKA PAPIEROWA 2-bigowa A4 z nadrukiem logo Ośrodka Załącznik nr 5

Załącznik nr 5_Teczk [...].docx

200 szt. - (0)
7 KOPERTA C-6 z nadrukiem logo Ośrodka Załącznik nr 6

Załącznik nr 6_Koper [...].docx

250 szt. - (0)
8 KOPERTA DL z nadrukiem Ośrodka Załącznik nr 6

Załącznik nr 6_Koper [...].docx

250 szt. - (0)
9 PAPIER FIRMOWY A4 z nadrukiem logo Ośrodka w formie znaku wodnego Załącznik nr 7

Załącznik nr 7_Papie [...].docx

500 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Forma płatności: przelew - faktura VAT z terminem płatności 14 dni roboczych bez naszego podpisu od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 06.05.2022 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wycena - Cenę jednostkową netto/brutto proszę podać z dokładnością do 0,01 zł. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki dostawy - Dostawa realizowana na koszt Dostawcy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości towaru do 30%. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 394