Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-04-2022 12:40:00 |
Składania : | 12-04-2022 12:30:00 |
Otwarcia : | 12-04-2022 12:45:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09.2019r.). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego stacjonarnego urządzenia do poboru prób BUHLER 4011 wraz z wyposażeniem dodatkowym tj. pojemnikami na próby wykonanymi z tworzywa sztucznego PE 6x2,9 l.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, – załącznik nr 1 do oferty,
4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,
4.3.zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.4. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.5. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego- załącznik nr 3 do oferty
4.6. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 4 do oferty,
4.7. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – załącznik nr 5 do oferty,
4.8. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 6 do oferty
4.9. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do oferty.
4.10. kartę katalogową urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia lub inny dokument potwierdzający, że oferowane urządzenie spełnia wymagania określone w pkt. 4.1) SIWZ.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1., 4.2., 4.5., 4.6., 4.7.,4.8. )
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto – 100 % ,
6. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2022-04-21 11:03 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej-pismo nr EA/PW/NI/0399/101/2022/KSz |
2022-04-12 13:27 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/0389/97/2022/KSz |
2022-04-12 12:35 | Karolina Szczawińska | Zamawiający publikuje informację o środkach przeznaczonych na realizację zadania |
2022-04-07 07:53 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje modyfikację treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pismo nr EA/PW/NI/0368/87/2022/KSz. |
Komunikaty