Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2022 12:48:00 |
Składania : | 02-03-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPYTANIE OFERTOWE
nr WIM.271.2.8.2022 z dnia 22.02.2022r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania:
Rewitalizacja bulwarów Brdy (GPR)
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) przygotowanie wniosku do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczącego uzyskania pozwolenia na prowadzenie stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wykonanymi w ramach inwestycji Miasta pn.: „Rewitalizacja bulwarów Brdy (GPR)” zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy (znak: WU.OZ.DB.ZAR.5152.1.314.2017.2018.TZ) z dnia 31.10.2018r.
2) sprawowanie stałego nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi wynikającymi z dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu bulwarów lewego brzegu rzeki Brdy na odcinku od Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej w okresie od rozpoczęcia robót do zakończenia prac ziemnych (szacowany termin realizacji robót ziemnych czerwiec - listopad 2022r. z możliwością wydłużenia) zgodnie z zasadami metodyki archeologicznej i warunkami zezwolenia na ich prowadzenie Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz z uzgodnieniem (znak: WU.OZ.DB.ZAR.5152.1.314.2017.2018.TZ) z dnia 31.10.2018r. Zgodnie z ww. pismem w przypadku odsłonięcia reliktów archeolog winien przeprowadzić badania ratownicze – w tym przypadku Zamawiający udzieli dodatkowego zlecenia.
Zakres planowanych robót budowlanych:
a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe wraz z transportem i utylizacją, niwelacja terenu,
b) wycinka zieleni kolidującej z inwestycją,
c) przebudowa konstrukcji nabrzeża na dł. ok.270m (bez zmiany jego lokalizacji) w tym: rozbiórka istniejącego umocnienia, budowa nowego nabrzeża wraz ze schodami skarpowymi, tarasem, stanowiskiem do cumowania małych jednostek pływających,
d) przebudowa i poszerzenie istniejącej kładki wzdłuż nabrzeża na wysokości budynku przy ul. Św. Floriana 6a,
e) budowa ciągów pieszych, rowerowych, pieszo-rowerowych,
f) wymiana nawierzchni i konstrukcji istniejących ciągów pieszych,
g) demontaż istniejących i montaż nowych elementów małej architektury,
h) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
i) przebudowa istniejących schodów,
j) budowa nowych schodów terenowych,
k) demontaż oświetlenia oraz budowa nowego oświetlenia terenu wraz z zapewnieniem zasilania,
l) nasadzenia zieleni,
m) wykonanie trawników, prace odtworzeniowe.
3) wykonanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
a) z uzgodnieniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy z dnia 31.10.2018r. (znak: WU.OZ.DB.ZAR.5152.1.314.2017.2018.TZ),
b) powszechnie obowiązującymi przepisami prawa regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności wynikającymi z:
- Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 710 z późn. zm.),
- Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 81),
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania nadzoru archeologicznego,
3) posiadanie doświadczenia – co najmniej 1 wykonana w ciągu ostatnich 3 lat usługa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. z zakresu sprawowania nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi.
4. Załączniki do zapytania:
1) formularz oferty,
2) wzór umowy,
3) uzgodnienie Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu Delegatura w Bydgoszczy (WU.OZ.DB.ZAR.5152.1.314.2017.2018.TZ),
4) decyzja Prezydenta Bydgoszczy nr 523/2021 znak: WAB.II.6740.617.2021.AW,
5) decyzja Wojewody Kujawsko-Pomorskiego nr 65/2020 znak: WIR.I.7840.1.5.2020.PK,
6) Projekt budowlany pn.: „Bydgoski Węzeł Wodny- rewitalizacja bulwarów i nabrzeży Brdy odcinek IVa od Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej” autorstwa Pracowni Projektowej Arplan z dn. 28.09.2018r. aktualizacja z dn. 09.09.2021r. wraz z projektem rozbiórek demontaży istniejących słupów oświetleniowych wzdłuż nabrzeża Brdy do Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej” autorstwa Pana Zenona Łubkowskiego ze stycznia 2022r. – zakres Prezydenta Miasta,
7) Projekt budowlany pn.: „Bydgoski Węzeł Wodny- rewitalizacja bulwarów i nabrzeży Brdy odcinek IVa od Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej” autorstwa Pracowni Projektowej Arplan z września 2018r. – zakres Wojewody,
8) Projekt wykonawczy pn.: „Bydgoski Węzeł Wodny- rewitalizacja bulwarów i nabrzeży Brdy odcinek IVa od Mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej”.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności zgodnie z § 6 wzoru umowy.
7. Termin wykonania zamówienia:
sprawowanie nadzoru archeologicznego: w czasie prowadzenia robót ziemnych przez Wykonawcę w ramach inwestycji – przewidywany termin zakończenia robót: do 30 listopada 2022r.
wykonanie sprawozdania z przeprowadzonego nadzoru: 14 dni od zakończenia sprawowania nadzoru.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Agnieszka Łabędzka, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 887-870-970,
Arkadiusz Lewandowski, Inspektor WIM (inspektor nadzoru br. ogólnobudowlanej) – tel. 783-830-014
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: agnieszka.labedzka@um.bydgoszcz.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 02.03.2022r. o godz. 10.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. Wypełniony załącznik nr 1 – formularz oferty,
10.2. dowód posiadanego doświadczenia oraz należytego wykonania zamówienia wykonanego w ostatnich 3 latach (minimum 1 zamówienie) opisanego w pkt. 3.3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz 22.02.2022r. DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
BOGDAN TYBORSKI
2022-03-02 11:24 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Komunikaty