Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa sprzętu medycznego wg 4 pakietów

Deadlines:
Published : 17-02-2022 16:03:00
Placing offers : 24-02-2022 10:30:00
Offers opening : 24-02-2022 10:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Dostawa sprzętu medycznego wg 4 pakietów:

Pakiet

Nazwa asortymentu

Ilość

I

Stół pochyleniowy do wykonywania badań pionizacyjnych (tzw. Tilt-test)

1 kpl.

II

Cieplarka do płynów infuzyjnych

1 kpl

III

Diatermia chirurgiczna

1 kpl.

IV

Lupki chirurgiczne HDL 2,5 Macro (poprawa omyłki 21.02.2022)

1 kpl.

Istotne warunki zamówienia w załączeniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Istotne Warunki Zamówienia - Dostawa cieplarka, stół pochyleniowy, diatermia, lupki.doc doc 160.5 2022-02-17 16:03:00 Proceeding
Zał. nr 2- parametry techniczne- Pakiet I - Stół pochyleniowy.doc doc 96 2022-02-17 16:03:00 Subject of the order
Zał. nr 2- parametry techniczne- Pakiet II - Cieplarka do płynów infuzyjnych.doc doc 116.5 2022-02-17 16:03:00 Subject of the order
Zał. nr 2- parametry techniczne- Pakiet III - Diatermia.doc doc 120 2022-02-17 16:03:00 Subject of the order
Zał. nr 2- parametry techniczne- pakiet IV - Lupki operacyjne.docx docx 21.64 2022-02-17 16:03:00 Subject of the order
Zał. nr 1a i 1b - formularz ofertowy.docx docx 18.83 2022-02-17 16:03:00 Criterion
Zał. nr 3- wzór umowy dla urządzeń w których nie są przetwarzane dane osobowe.docx docx 42.72 2022-02-17 16:03:00 Criterion
Zał. nr 2- parametry techniczne- pakiet IV - Lupki operacyjne - poprawiony.docx docx 21.67 2022-02-21 12:58:39 Public message
Wyjaśnienia z dnia 23.02.2022.docx docx 21.4 2022-02-23 16:06:39 Public message
Informacja z otwarcia ofert 4 pakiety.pdf pdf 291.58 2022-03-11 12:07:18 Public message
Ogłoszenie o wyborze - 4 pakiety.pdf pdf 305.49 2022-03-29 17:45:58 Public message

Announcements

2022-03-29 17:45 Sylwia Komorek Ogłoszenie o wyborze w załączeniu

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2022-03-11 12:07 Sylwia Komorek Informacja z otwarcia ofert w załączeniu

Informacja z otwarci [...].pdf

2022-02-24 10:30 Buyer message Kwota jaką zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia:
Pakiet I - 18 000,00 zł
Pakiet II - 18 000,00 zł
Pakiet III- 12 000,00 zł
Pakiet IV - 14 000,00 zł
2022-02-23 16:06 Sylwia Komorek Zamawiający 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu informuje, że wpłynęły zapytania o udzielenie wyjaśnień w ww. postępowaniu - odpowiedzi w załączeniu

Wyjaśnienia z dnia 2 [...].docx

2022-02-21 12:58 Sylwia Komorek Wrocław, 21.02.2022
WYJAŚNIENIA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy postępowania na dostawę

Dostawa sprzętu medycznego wg 4 pakietów. (ID 575377)

Zamawiający 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu informuje, że wpłynęły zapytania o udzielenie wyjaśnień w ww. postępowaniu:

Pytanie nr 1, dotyczy pak. IV
Bardzo proszę o wyjaśnienie nieścisłości między parametrami technicznymi gdzie w opisie
jest: „ Lupy operacyjne okularowe – 2 kpl”, a formularzem ofertowym gdzie jest „1 kpl”?
Odpowiedź: powinno być 1 kpl.- załączono poprawiony załacznik nr 2 do pakietu IV.

Pytanie nr 2, dotyczy pak. IV
Bardzo proszę o wyjaśnienie czy Zamawiający miał na myśli Lupki chirurgiczne HDL 2,5
Macro? W nazwie pakietu jest „Lupki chirurgiczne HDL 1,5 Macro”
Odpowiedź: powinno być 2,5 Macro

Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia dokonanych zmian w treści oferty. W razie zaoferowania przedmiotu zamówienia innego niż pierwotnie wyspecyfikowany a dopuszczonego przez Zamawiającego w wyniku wyjaśnień Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia źródła tej zmiany (data odpowiedzi i ewentualnie nr pytania)

Zał. nr 2- parametry [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Pakiet I - Stół pochyleniowy do wykonywania badań pionizacyjnych (tzw. Tilt-test) należy załączyć wypełniony formularz parametrów technicznych – załącznik nr 2 - Pakiet I

Zał. nr 2- parametry [...].doc

1 set 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
2 Pakiet II - Cieplarka do płynów infuzyjnych należy załączyć wypełniony formularz parametrów technicznych – załącznik nr 2 - Pakiet II

Zał. nr 2- parametry [...].doc

1 set 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
3 Pakiet III - Diatermia chirurgiczna należy załączyć wypełniony formularz parametrów technicznych – załącznik nr 2 - Pakiet IIII

Zał. nr 2- parametry [...].doc

1 set 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
4 Pakiet IV - Lupki chirurgiczne HDL 2,5 Macro należy załączyć wypełniony formularz parametrów technicznych – załącznik nr 2 - Pakiet IV

Zał. nr 2- parametry [...].docx

1 set 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 80% Offer value Attachment required

Zał. nr 1a i 1b - fo [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin gwarancji 10% należy podać jedną z wymienionych gwarancji: 24 miesiące / lub 36 miesięcy/ lub 48 miesięcy/ lub 60 miesięcy/ lub 72 miesiące (0)
3 Termin dostawy 10% należy podać jeden z terminów: 6 tygodni / lub 5 tygodni/ lub 4 tygodnie/ lub 3 tygodnie / lub 2 tygodnie (0)
4 Wzór umowy - należy załączyć zaakceptowany i wypełniony właściwy wzór umowy – załącznik nr 3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required

Zał. nr 3- wzór umow [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 588