Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa w formie leasingu operacyjnego ciągnika rolniczego

Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2021 14:22:00
Składania : 30-12-2021 10:00:00
Otwarcia : 30-12-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym

 - podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ 1_UZP_PT_2021_ciągnik rolniczy_leasing_10.12.21zmiana terminu.pdf pdf 1151 2021-12-20 10:34:14 Postępowanie
Załącznik nr 10 postanowienia umowy 1_UZP_PT_2021_zmiana zapisów.docx docx 24.13 2021-12-20 09:38:56 Postępowanie
załącznik nr 2 specyfikacja techniczna 1_UZP_PT_2021 zmiana zapisów.doc doc 114.5 2021-12-20 09:39:05 Postępowanie
załącznik 3 zasady leasingu 1_UZP_PT_2021_zmiana zapisów.doc doc 63.5 2021-12-20 09:39:33 Postępowanie
Załącznik nr 10 postanowienia umowy 1_UZP_PT_2021_zmiana zapisów.pdf pdf 448.33 2021-12-20 09:49:41 Postępowanie
załącznik nr 2 specyfikacja techniczna 1_UZP_PT_2021 zmiana zapisów.pdf pdf 658.87 2021-12-20 09:49:50 Postępowanie
załącznik 3 zasady leasingu 1_UZP_PT_2021_zmiana zapisów.pdf pdf 418.99 2021-12-20 09:49:59 Postępowanie
pytania Wykonawcy z dnia 17.12.21_odpowiedzi Zamawiającego na stronę.docx docx 18.86 2021-12-20 09:55:23 Postępowanie
pytania Wykonawcy z dnia 17.12.21_odpowiedzi Zamawiającego na stronę.pdf pdf 455.6 2021-12-20 09:55:26 Postępowanie
08d9be24-49dc-979c-6d59-a800017f2d2e_ogłoszenie_dostawa w formie leasingu operacyjnego ciągnika rolniczego.pdf pdf 134.02 2021-12-20 10:02:11 Postępowanie
Bilans i RZiS za 3 kwartał 2021 r.pdf pdf 2519.76 2021-12-20 10:06:34 Postępowanie
Bilans sporządzony na dzień 31 grudnia 2020 r.pdf pdf 745.3 2021-12-20 10:06:34 Postępowanie
08d9c39a-febf-d376-51ac-d60001850dcb_zmiana terminu.pdf pdf 39.18 2021-12-20 10:32:00 Postępowanie
SWZ 1_UZP_PT_2021_ciągnik rolniczy_leasing_10.12.21-sig-sig-sig.pdf pdf 1789.89 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 1 formularz ofertowy 1_UZP_PT_2021_01.12.2021.doc doc 98 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 1 formularz ofertowy 1_UZP_PT_2021_01.12.2021.pdf pdf 811.2 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 2 specyfikacja techniczna 1_UZP_PT_2021.doc doc 114.5 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 2 specyfikacja techniczna 1_UZP_PT_2021.pdf pdf 658.17 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik 3 zasady leasingu 1_UZP_PT_2021_25.11.21.doc doc 62 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik 3 zasady leasingu 1_UZP_PT_2021_25.11.21.pdf pdf 418.05 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 4 spełnienie warunków 1_UZP_PT_2021.doc doc 77.5 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 4 spełnienie warunków 1_UZP_PT_2021.pdf pdf 519.42 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 5 brak podstaw wykluczenia 1_UZP_PT_2021.doc doc 67.5 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 5 brak podstaw wykluczenia 1_UZP_PT_2021.pdf pdf 500.78 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 6 gr. kapitałowa 1_UZP_PT_2021.doc doc 65.5 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 6 gr. kapitałowa 1_UZP_PT_2021.pdf pdf 543.07 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 7 wykaz dostaw 1_UZP_PT_2021.doc doc 72 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 7 wykaz dostaw 1_UZP_PT_2021.pdf pdf 979.67 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 8 udostępnienie zasobów 1_UZP_PT_2021.doc doc 70 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 8 udostępnienie zasobów 1_UZP_PT_2021.pdf pdf 542.12 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
załącznik nr 9 RODO 1_UZP_PT_2021.pdf pdf 409.69 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 postanowienia umowy 1_UZP_PT_2021_02.12.21.docx docx 23.73 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 postanowienia umowy 1_UZP_PT_2021_02.12.21.pdf pdf 447.88 2021-12-13 14:22:00 Postępowanie
pytanie Wykonawcy z dnia 22.12.2021r. odp. Zamawiającego.pdf pdf 396.16 2021-12-23 13:40:23 Postępowanie
08d9c39a-febf-d376-51ac-d60001850dcb_zmiana terminu.pdf pdf 39.18 2021-12-20 10:45:46 Publiczna wiadomość
Bilans i RZiS za 3 kwartał 2021 r.pdf pdf 2519.76 2021-12-20 10:08:41 Publiczna wiadomość
Bilans sporządzony na dzień 31 grudnia 2020 r.pdf pdf 745.3 2021-12-20 10:08:41 Publiczna wiadomość
pytanie Wykonawcy z dnia 22.12.2021r. odp. Zamawiającego.pdf pdf 396.16 2021-12-23 13:38:53 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert 30.12.2021r..pdf pdf 41.47 2021-12-30 11:50:13 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty 1_UZP_PT_2021.pdf pdf 544.89 2022-01-12 13:52:54 Publiczna wiadomość
08d9f6a9-8031-6611-69b2-080001edbfd5.pdf pdf 62.82 2022-02-23 12:41:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-02-23 12:41 Magdalena Jankowska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

08d9f6a9-8031-6611-6 [...].pdf

2022-01-12 13:52 Magdalena Jankowska Bydgoszcz 12.01.2022r.
Ogłoszenie o wyniku postępowania
art. 267 ust. 2 pkt. 3, art. 309 ust. 1 uPzp
Dotyczy: postępowanie w trybie podstawowym oparte na art. 275 pkt. 1 (bez negocjacji), „Dostawa w formie leasingu operacyjnego ciągnika rolniczego” Nr 1/UZP/PT/2021
Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę:
Po dokonaniu badania i oceny ofert, wybrano ofertę nr 1 następującego Wykonawcy:
Nazwa i adres Wykonawcy:
Konsorcjum EFL S.A. i PRZEDSIĘBIORSTWA WIELOBRANŻOWEGO "INTER-VAX" WACŁAW GÓRNY SPÓŁKA JAWNA, którego liderem jest EFL S.A.
KRYTERIUM NR 1 CENA (C)–60 PKT;
KRYTERIUM NR 2 - OKRES GWARANCJI (G) – 20 PKT;
KRYTERIUM NR 3 -ŚREDNI KOSZT PRZEGLĄDU CIĄGNIKA (PC) – SUMA 10 PKT.

Zamawiający informuje, że z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w terminie, o którym mowa w art. 308 ust. 3 pkt. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-30 11:50 Magdalena Jankowska Informacja z otwarcia ofert z dnia 30.12.2021r.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania 185000,00 zł netto.
2021-12-23 13:38 Magdalena Jankowska Pytanie Wykonawcy z dnia 22.12.2021r.:
Pytanie nr. 1. Szanowni Państwo, w związku z koniecznością wniesienia wadium, proszę o uzupełnienie danych z załącznika niezbędnych do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego oraz udostępnienie danych jn.
1.bank firmy.........................
3. Adres firmowy do korespondencji .............................................................................................................
4.adres do fakturowania…………………………
9.Stan cywilny reprezentantów.....................czy jest wspólnota majątkowa....tak nie ...
11.Liczba zatrudnionych osób-............
21.Czy występują inne niż u Wykonawcy leasingi, raty-/tak-nie/........................
24.tel.komórkowy do obsługi umowy …………..adres mailowy do kontaktów……………….adres mailowy do fakturowania…………….
25.z jakiej działalności firma osiąga ponad 50% obrotu?....pkd..............................................
27. –dane z dowodu osobistego reprezentanta /ów/ :
-meldunek
-nr i seria dowodu
-pesel
-data wydania dowodu osobistego
-przez kogo wydany
-miejsce urodzenia, Państwo urodzenia

Odpowiedź nr 1. Zamawiający informuje, że dane niezbędne do oceny zdolności obsługi przez Zamawiającego umowy leasingowej zostaną ujawnione Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza.

pytanie Wykonawcy z [...].pdf

2021-12-20 10:45 Magdalena Jankowska Zmiana terminu składania i otwarcia ofert, zgodnie z załącznikiem ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.
8.1. Termin składania ofert
Przed zmianą:
2021-12-23 10:00
Po zmianie:
2021-12-30 10:00

8.3. Termin otwarcia ofert
Przed zmianą:
2021-12-23 10:30
Po zmianie:
2021-12-30 10:30

08d9c39a-febf-d376-5 [...].pdf

2021-12-20 10:08 Magdalena Jankowska W załączeniu bilans Spółki.

Bilans i RZiS za 3 k [...].pdf

Bilans sporządzony n [...].pdf

2021-12-20 09:56 Magdalena Jankowska Pytanie nr 1. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający zgadza się, aby integralną część Umowy leasingu stanowiła oparta o jedną, roczną, ryczałtową opłatę tabela opłat i prowizji w wysokości: 160 zł netto. Opłata ryczałtowa zastępuje większość wycenianych oddzielnie czynności związanych z posprzedażową obsługą Umowy leasingu. W ramach ryczałtu Klient nie ponosi kosztów m.in. za: cesję umowy, obsługę mandatów, wcześniejsze zakończenia Umowy, bezpłatny dostęp do Portalu Klienta. Tabela opłat jest częścią OWUL – co gwarantuje Klientom niezmienność warunków przez cały okres trwania Umowy.
Odpowiedź nr 1. Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie nr 2. Uprzejmie proszę, o akceptację pobierania faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu klienta.
Odpowiedź nr 2. Zamawiający akceptuje.
Pytanie nr 3. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający będzie dokonywał: a) rozliczeń, zgłoszeń dotyczących opłat leasingowych i ubezpieczenia Przedmiotu Leasingu tylko z Finansującym, b) rozliczeń (w tyt. z kar umownych), zgłoszeń wynikających z warunków gwarancji, serwisu przedmiotu leasingu, jego utrzymania bezpośrednio z Dostawcą.
Odpowiedź nr 3. Zamawiający potwierdza, że będzie dokonywał a) rozliczeń, zgłoszeń dotyczących opłat leasingowych i ubezpieczenia Przedmiotu Leasingu tylko z Finansującym, b) rozliczeń (w tyt. z kar umownych), zgłoszeń wynikających z warunków gwarancji, serwisu przedmiotu leasingu, jego utrzymania bezpośrednio z Dostawcą.
Pytanie nr 4. Wykonawca/Finansujący jako Instytucja Finansowa zgodnie z obowiązującymi przepisami jest zobligowany do przeprowadzenia analizy finansowej Podmiotu, któremu udziela finansowania wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Prosimy o udostępnienie dokumentów finansowych, które umożliwią przeprowadzenie takich czynności: - bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2020; - bilans oraz rachunek zysków i strat wg. stanu na koniec III kwartału
2021 zamiennie sprawozdanie wg. wzoru F01 za III kwartał 2021.
Odpowiedź nr 4. Zamawiający udostępni sprawozdania finansowe niezbędne do oceny kondycji finansowej Zamawiającego.

Pytanie nr 5. Z uwagi na fakt, że ubezpieczenie Sprzętu zgodnie z SWZ leży po stronie Zamawiającego, proszę o potwierdzenie, że Zamawiający pokryje koszty administrowania polisami ubezpieczeniowymi rok rocznie w wysokości 200 zł netto.
Odpowiedź nr 5. Zamawiający ubezpieczy przedmiot leasingu na swój koszt za pośrednictwem agenta ubezpieczeniowego wskazanego przez Wykonawcę lub we własnym zakresie (zgodnie z treścią pkt 1.8 zał. 3)
Zamawiający informuje, że nastąpił błąd w numeracji załącznika nr 10 tj. numeracja obowiązująca:
- był: pkt.22 str. 3, jest: pkt.24,
- był: pkt. 23 str. 3, jest: pkt.25,
- był: pkt. 24 str. 3, jest: pkt. 26,
- był: pkt. 25 str. 3, jest: pkt. 27,
- był: pkt. 26 str. 3, jest pkt. 28,
- był: pkt. 27 str.3, jest pkt. 29,
- był: pkt. 27 str.4, jest pkt. 30,
- był: pkt. 28 str. 4, jest pkt. 31,
- był: pkt. 29 str. 4, jest pkt. 32.
Zamawiający doprecyzowuje pkt. był 22 str.3, jest 24 załącznika nr 10:
24. „Ubezpieczenia AC/OC/NNW przedmiotu leasingu dokonuje Zamawiający na swój koszt, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela lub agenta ubezpieczeniowego wskazanego przez Wykonawcę. Zamawiający będzie ponosić koszty ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy leasingu w zakresie OC/AC/NNW.

Pytanie nr 6. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o rozszerzenie zapisu pkt. 1.7 zał. Nr 3 SWZ o następujący zapis: „pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu”.
Odpowiedź nr 6. Zamawiający rozszerzy zapis pkt. 1.7 zł. Nr 3, zgodnie z prośbą Wykonawcy.

Pytanie nr 7. W pkt. 2.5 zał. Nr 3 SWZ znalazł się zapis następujący zapis: „Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikającej z realizacji niniejszej umowy na osobę trzecią, bez uprzedniej zgody Zamawiającego.” Zwracamy się z prośbą o modyfikację zapisów na następujący: „Zamawiający wyraża zgodę na: - bezpośrednią spłatą należności wynikających z umowy na rachunek kredytodawcy Finansującego; - przekazanie niespłaconej umowy (która powinna być zakończona) zewnętrznej firmie, która będzie dochodziła spłaty niespłaconych zobowiązań.” Uprzejmie informuję, że Wykonawca nie ma możliwości dochodzenia pewnych roszczeń
samodzielnie od Korzystającego. Przy ich dochodzeniu posiłkuje się wiedzą i umiejętnościami innych
profesjonalnych podmiotów. Ponadto zdarza się również cesja praw z umowy na bank udzielający kredytu Finansującemu. Taki scenariusz nie powoduje żadnych zmian w realizacji umowy dla Korzystającego poza zmianą rachunku bankowego na który zobowiązany jest uiszczać raty leasingowe.
Odpowiedź nr 7. Zamawiający wprowadzi zmianę zapisu pkt. pkt. 2.5 zał. Nr 3: Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie przez Wykonawcę na osobę trzecią wierzytelności wynikającej z umowy, na obciążenie przedmiotu leasingu prawami osób trzecich, w tym banków (np. przewłaszczenie na zabezpieczenie, zastaw rejestrowy), jak również na przeniesienie na osobę trzecią wszystkich praw i obowiązków Wykonawcy wynikających z zawartej umowy z zastrzeżeniem, że przeniesienie praw nie może zakłócać posiadania przedmiotu leasingu przez Zamawiającego ani innych praw Zamawiającego, wynikających z umowy leasingu i wygaśnie najpóźniej z chwilą przeniesienia na Zamawiającego prawa własności przedmiotu leasingu.
8.Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Zamawiający będzie zobowiązany do jego poniesienia na podstawie re faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu przez Wykonawcę – Finansującego. Założenie to jest zgodne z kodeksowym ujęciem umowy leasingu, zgodnie z którym wszelkie podatki, opłaty i inne ciężary związane z korzystaniem i posiadaniem leasingowanego dobra, ponosi korzystający.
Odpowiedź nr 8. Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację.
Pytanie nr 9. W rozdział XIV, pkt. 1 specyfikacji technicznej Zamawiający wskazał, że
Wykonawca udziela gwarancji na sprzęt. Uprzejmie informuję, że Wykonawca, nie będący producentem sprzętu może, co najwyżej zapewnić udzielenie gwarancji producenta. Sam natomiast jej zapewnić nie może. Proszę o modyfikację zapisów na następujący zapis: „Wykonawca zapewnia udzielenie okresu gwarancji... (...)”.
Odpowiedź nr 9. Zamawiający zgadza się na zmianę, zał. nr 2 zostanie zmodyfikowany.
Pytanie nr 10. Zamawiający wskazał w specyfikacji technicznej, że wraz z pojazdem powinien
otrzymać świadectwo homologacji. Uprzejmie informuję, że oryginał świadectwa musi znajdować się u Wykonawcy (Finansującego), który jest właścicielem pojazdu. Zamawiający może otrzymać wyciąg ze świadectwa homologacji. Proszę o akceptację takiego scenariusza działania i modyfikację zapisów w tym zakresie.
Odpowiedź nr 10. Zamawiający akceptuje scenariusz przedstawiony przez Wykonawcę. Zamawiający otrzyma wyciąg ze świadectwa homologacji.
Pytanie nr 11. Z uwagi na fakt, iż Umowa Finansującego jest nieedytowalna proszę o możliwość podpisania aneksu/dodatkowych postanowień umownych w terminie podpisania Umowy leasingu na wzorze Finansującego, w którym zostaną zawarte ogólne warunki umowy Zamawiającego. Jest to standardowe rozwiązanie praktykowane przez podmioty publiczne. Ogólne warunki przyszłej umowy będą mieć pierwszeństwo stosowania przed dokumentem proponowanym przez Wykonawcę w przypadku ewentualnej sprzeczności. Proszę o dopuszczenie takiego scenariusza działania.
Odpowiedź nr 11. Zamawiający dopuszcza scenariusz przedstawiony przez Wykonawcę, jeżeli umowa będzie zawierała „jako wiążące” minimalne postanowienia Zamawiającego.
Pytanie nr 12. Uprzejmie proszę, o możliwość złożenia oświadczenia o treści zapisu pkt. 3 IPU przez Dostawcę Sprzętu.
Odpowiedź nr 12. Zamawiający zgadza się na zmianę. Zapis w zał. nr 10 zostanie dostosowany.

Pytanie nr 13. Jako formę odszkodowania Zamawiający przewidział kary umowne. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o ich zmniejszenie z 0,5% na 0,05%, z 5 % na 2%.
Odpowiedź nr 13. Zamawiający nie wyraża zgody na zmniejszenie kary z 0,5% na 0,05%, natomiast zgadza się na zmianę z 5 % na 2%. Zamawiający zmodyfikuje zapis w zał. nr 10.
Pytanie nr 14. Zgodnie z zapisem art. 433 Ustawy Pzp uprzejmie proszę o korektę zapisu pkt. 17 IPU, tzn. naliczenie kary za zwłokę a nie za opóźnienie.
Odpowiedź nr 14. Zamawiający informuje, że dokona korekty zapisu pkt. 17 zał. nr 10.
Pytanie nr 15. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wykreślenie zapisów pkt. 20 istotnych postanowień umowy, gdyż są wysoce niekorzystne dla Wykonawcy.
Odpowiedź nr 15. Zamawiający informuje, że nie wykreśli zapisu pkt. 20 istotnych postanowień umowy tj. „20. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia.”
Pytanie nr 16. Uprzejmie proszę o zmniejszenie wysokości limitu kar umownych.
Odpowiedź nr 16. Zamawiający informuje, że wyznacza limit kar umownych w wysokości 10%. Zamawiający dokona korekty zapisów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 622