Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-12-2021 14:22:00 |
Składania : | 30-12-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-12-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2022-02-23 12:41 | Magdalena Jankowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2022-01-12 13:52 | Magdalena Jankowska |
Bydgoszcz
12.01.2022r. Ogłoszenie o wyniku postępowania art. 267 ust. 2 pkt. 3, art. 309 ust. 1 uPzp Dotyczy: postępowanie w trybie podstawowym oparte na art. 275 pkt. 1 (bez negocjacji), „Dostawa w formie leasingu operacyjnego ciągnika rolniczego” Nr 1/UZP/PT/2021 Leśny Park Kultury i Wypoczynku „Myślęcinek” Sp. z o.o. w Bydgoszczy informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę: Po dokonaniu badania i oceny ofert, wybrano ofertę nr 1 następującego Wykonawcy: Nazwa i adres Wykonawcy: Konsorcjum EFL S.A. i PRZEDSIĘBIORSTWA WIELOBRANŻOWEGO "INTER-VAX" WACŁAW GÓRNY SPÓŁKA JAWNA, którego liderem jest EFL S.A. KRYTERIUM NR 1 CENA (C)–60 PKT; KRYTERIUM NR 2 - OKRES GWARANCJI (G) – 20 PKT; KRYTERIUM NR 3 -ŚREDNI KOSZT PRZEGLĄDU CIĄGNIKA (PC) – SUMA 10 PKT. Zamawiający informuje, że z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w terminie, o którym mowa w art. 308 ust. 3 pkt. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych. |
2021-12-30 11:50 | Magdalena Jankowska | Informacja z otwarcia ofert z dnia 30.12.2021r. |
2021-12-30 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania 185000,00 zł netto. |
2021-12-23 13:38 | Magdalena Jankowska |
Pytanie
Wykonawcy
z
dnia
22.12.2021r.: Pytanie nr. 1. Szanowni Państwo, w związku z koniecznością wniesienia wadium, proszę o uzupełnienie danych z załącznika niezbędnych do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego oraz udostępnienie danych jn. 1.bank firmy......................... 3. Adres firmowy do korespondencji ............................................................................................................. 4.adres do fakturowania………………………… 9.Stan cywilny reprezentantów.....................czy jest wspólnota majątkowa....tak nie ... 11.Liczba zatrudnionych osób-............ 21.Czy występują inne niż u Wykonawcy leasingi, raty-/tak-nie/........................ 24.tel.komórkowy do obsługi umowy …………..adres mailowy do kontaktów……………….adres mailowy do fakturowania……………. 25.z jakiej działalności firma osiąga ponad 50% obrotu?....pkd.............................................. 27. –dane z dowodu osobistego reprezentanta /ów/ : -meldunek -nr i seria dowodu -pesel -data wydania dowodu osobistego -przez kogo wydany -miejsce urodzenia, Państwo urodzenia Odpowiedź nr 1. Zamawiający informuje, że dane niezbędne do oceny zdolności obsługi przez Zamawiającego umowy leasingowej zostaną ujawnione Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. |
2021-12-20 10:45 | Magdalena Jankowska |
Zmiana
terminu
składania
i
otwarcia
ofert,
zgodnie
z
załącznikiem
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia. 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą: 2021-12-23 10:00 Po zmianie: 2021-12-30 10:00 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą: 2021-12-23 10:30 Po zmianie: 2021-12-30 10:30 |
2021-12-20 10:08 | Magdalena Jankowska | W załączeniu bilans Spółki. |
2021-12-20 09:56 | Magdalena Jankowska |
Pytanie
nr
1.
Prosimy
o
potwierdzenie,
że
Zamawiający
zgadza
się,
aby
integralną
część
Umowy
leasingu
stanowiła
oparta
o
jedną,
roczną,
ryczałtową
opłatę
tabela
opłat
i
prowizji
w
wysokości:
160
zł
netto.
Opłata
ryczałtowa
zastępuje
większość
wycenianych
oddzielnie
czynności
związanych
z
posprzedażową
obsługą
Umowy
leasingu.
W
ramach
ryczałtu
Klient
nie
ponosi
kosztów
m.in.
za:
cesję
umowy,
obsługę
mandatów,
wcześniejsze
zakończenia
Umowy,
bezpłatny
dostęp
do
Portalu
Klienta.
Tabela
opłat
jest
częścią
OWUL
–
co
gwarantuje
Klientom
niezmienność
warunków
przez
cały
okres
trwania
Umowy.
Odpowiedź nr 1. Zamawiający nie wyraża zgody. Pytanie nr 2. Uprzejmie proszę, o akceptację pobierania faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu klienta. Odpowiedź nr 2. Zamawiający akceptuje. Pytanie nr 3. Prosimy o potwierdzenie, że Zamawiający będzie dokonywał: a) rozliczeń, zgłoszeń dotyczących opłat leasingowych i ubezpieczenia Przedmiotu Leasingu tylko z Finansującym, b) rozliczeń (w tyt. z kar umownych), zgłoszeń wynikających z warunków gwarancji, serwisu przedmiotu leasingu, jego utrzymania bezpośrednio z Dostawcą. Odpowiedź nr 3. Zamawiający potwierdza, że będzie dokonywał a) rozliczeń, zgłoszeń dotyczących opłat leasingowych i ubezpieczenia Przedmiotu Leasingu tylko z Finansującym, b) rozliczeń (w tyt. z kar umownych), zgłoszeń wynikających z warunków gwarancji, serwisu przedmiotu leasingu, jego utrzymania bezpośrednio z Dostawcą. Pytanie nr 4. Wykonawca/Finansujący jako Instytucja Finansowa zgodnie z obowiązującymi przepisami jest zobligowany do przeprowadzenia analizy finansowej Podmiotu, któremu udziela finansowania wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. Prosimy o udostępnienie dokumentów finansowych, które umożliwią przeprowadzenie takich czynności: - bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2020; - bilans oraz rachunek zysków i strat wg. stanu na koniec III kwartału 2021 zamiennie sprawozdanie wg. wzoru F01 za III kwartał 2021. Odpowiedź nr 4. Zamawiający udostępni sprawozdania finansowe niezbędne do oceny kondycji finansowej Zamawiającego. Pytanie nr 5. Z uwagi na fakt, że ubezpieczenie Sprzętu zgodnie z SWZ leży po stronie Zamawiającego, proszę o potwierdzenie, że Zamawiający pokryje koszty administrowania polisami ubezpieczeniowymi rok rocznie w wysokości 200 zł netto. Odpowiedź nr 5. Zamawiający ubezpieczy przedmiot leasingu na swój koszt za pośrednictwem agenta ubezpieczeniowego wskazanego przez Wykonawcę lub we własnym zakresie (zgodnie z treścią pkt 1.8 zał. 3) Zamawiający informuje, że nastąpił błąd w numeracji załącznika nr 10 tj. numeracja obowiązująca: - był: pkt.22 str. 3, jest: pkt.24, - był: pkt. 23 str. 3, jest: pkt.25, - był: pkt. 24 str. 3, jest: pkt. 26, - był: pkt. 25 str. 3, jest: pkt. 27, - był: pkt. 26 str. 3, jest pkt. 28, - był: pkt. 27 str.3, jest pkt. 29, - był: pkt. 27 str.4, jest pkt. 30, - był: pkt. 28 str. 4, jest pkt. 31, - był: pkt. 29 str. 4, jest pkt. 32. Zamawiający doprecyzowuje pkt. był 22 str.3, jest 24 załącznika nr 10: 24. „Ubezpieczenia AC/OC/NNW przedmiotu leasingu dokonuje Zamawiający na swój koszt, u wybranego przez siebie ubezpieczyciela lub agenta ubezpieczeniowego wskazanego przez Wykonawcę. Zamawiający będzie ponosić koszty ubezpieczenia przez cały okres trwania umowy leasingu w zakresie OC/AC/NNW. Pytanie nr 6. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o rozszerzenie zapisu pkt. 1.7 zał. Nr 3 SWZ o następujący zapis: „pod warunkiem spłacenia przez niego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu”. Odpowiedź nr 6. Zamawiający rozszerzy zapis pkt. 1.7 zł. Nr 3, zgodnie z prośbą Wykonawcy. Pytanie nr 7. W pkt. 2.5 zał. Nr 3 SWZ znalazł się zapis następujący zapis: „Wykonawca nie może przenieść wierzytelności wynikającej z realizacji niniejszej umowy na osobę trzecią, bez uprzedniej zgody Zamawiającego.” Zwracamy się z prośbą o modyfikację zapisów na następujący: „Zamawiający wyraża zgodę na: - bezpośrednią spłatą należności wynikających z umowy na rachunek kredytodawcy Finansującego; - przekazanie niespłaconej umowy (która powinna być zakończona) zewnętrznej firmie, która będzie dochodziła spłaty niespłaconych zobowiązań.” Uprzejmie informuję, że Wykonawca nie ma możliwości dochodzenia pewnych roszczeń samodzielnie od Korzystającego. Przy ich dochodzeniu posiłkuje się wiedzą i umiejętnościami innych profesjonalnych podmiotów. Ponadto zdarza się również cesja praw z umowy na bank udzielający kredytu Finansującemu. Taki scenariusz nie powoduje żadnych zmian w realizacji umowy dla Korzystającego poza zmianą rachunku bankowego na który zobowiązany jest uiszczać raty leasingowe. Odpowiedź nr 7. Zamawiający wprowadzi zmianę zapisu pkt. pkt. 2.5 zał. Nr 3: Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie przez Wykonawcę na osobę trzecią wierzytelności wynikającej z umowy, na obciążenie przedmiotu leasingu prawami osób trzecich, w tym banków (np. przewłaszczenie na zabezpieczenie, zastaw rejestrowy), jak również na przeniesienie na osobę trzecią wszystkich praw i obowiązków Wykonawcy wynikających z zawartej umowy z zastrzeżeniem, że przeniesienie praw nie może zakłócać posiadania przedmiotu leasingu przez Zamawiającego ani innych praw Zamawiającego, wynikających z umowy leasingu i wygaśnie najpóźniej z chwilą przeniesienia na Zamawiającego prawa własności przedmiotu leasingu. 8.Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Zamawiający będzie zobowiązany do jego poniesienia na podstawie re faktury wystawionej w trakcie trwania umowy leasingu przez Wykonawcę – Finansującego. Założenie to jest zgodne z kodeksowym ujęciem umowy leasingu, zgodnie z którym wszelkie podatki, opłaty i inne ciężary związane z korzystaniem i posiadaniem leasingowanego dobra, ponosi korzystający. Odpowiedź nr 8. Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Pytanie nr 9. W rozdział XIV, pkt. 1 specyfikacji technicznej Zamawiający wskazał, że Wykonawca udziela gwarancji na sprzęt. Uprzejmie informuję, że Wykonawca, nie będący producentem sprzętu może, co najwyżej zapewnić udzielenie gwarancji producenta. Sam natomiast jej zapewnić nie może. Proszę o modyfikację zapisów na następujący zapis: „Wykonawca zapewnia udzielenie okresu gwarancji... (...)”. Odpowiedź nr 9. Zamawiający zgadza się na zmianę, zał. nr 2 zostanie zmodyfikowany. Pytanie nr 10. Zamawiający wskazał w specyfikacji technicznej, że wraz z pojazdem powinien otrzymać świadectwo homologacji. Uprzejmie informuję, że oryginał świadectwa musi znajdować się u Wykonawcy (Finansującego), który jest właścicielem pojazdu. Zamawiający może otrzymać wyciąg ze świadectwa homologacji. Proszę o akceptację takiego scenariusza działania i modyfikację zapisów w tym zakresie. Odpowiedź nr 10. Zamawiający akceptuje scenariusz przedstawiony przez Wykonawcę. Zamawiający otrzyma wyciąg ze świadectwa homologacji. Pytanie nr 11. Z uwagi na fakt, iż Umowa Finansującego jest nieedytowalna proszę o możliwość podpisania aneksu/dodatkowych postanowień umownych w terminie podpisania Umowy leasingu na wzorze Finansującego, w którym zostaną zawarte ogólne warunki umowy Zamawiającego. Jest to standardowe rozwiązanie praktykowane przez podmioty publiczne. Ogólne warunki przyszłej umowy będą mieć pierwszeństwo stosowania przed dokumentem proponowanym przez Wykonawcę w przypadku ewentualnej sprzeczności. Proszę o dopuszczenie takiego scenariusza działania. Odpowiedź nr 11. Zamawiający dopuszcza scenariusz przedstawiony przez Wykonawcę, jeżeli umowa będzie zawierała „jako wiążące” minimalne postanowienia Zamawiającego. Pytanie nr 12. Uprzejmie proszę, o możliwość złożenia oświadczenia o treści zapisu pkt. 3 IPU przez Dostawcę Sprzętu. Odpowiedź nr 12. Zamawiający zgadza się na zmianę. Zapis w zał. nr 10 zostanie dostosowany. Pytanie nr 13. Jako formę odszkodowania Zamawiający przewidział kary umowne. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o ich zmniejszenie z 0,5% na 0,05%, z 5 % na 2%. Odpowiedź nr 13. Zamawiający nie wyraża zgody na zmniejszenie kary z 0,5% na 0,05%, natomiast zgadza się na zmianę z 5 % na 2%. Zamawiający zmodyfikuje zapis w zał. nr 10. Pytanie nr 14. Zgodnie z zapisem art. 433 Ustawy Pzp uprzejmie proszę o korektę zapisu pkt. 17 IPU, tzn. naliczenie kary za zwłokę a nie za opóźnienie. Odpowiedź nr 14. Zamawiający informuje, że dokona korekty zapisu pkt. 17 zał. nr 10. Pytanie nr 15. Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wykreślenie zapisów pkt. 20 istotnych postanowień umowy, gdyż są wysoce niekorzystne dla Wykonawcy. Odpowiedź nr 15. Zamawiający informuje, że nie wykreśli zapisu pkt. 20 istotnych postanowień umowy tj. „20. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia.” Pytanie nr 16. Uprzejmie proszę o zmniejszenie wysokości limitu kar umownych. Odpowiedź nr 16. Zamawiający informuje, że wyznacza limit kar umownych w wysokości 10%. Zamawiający dokona korekty zapisów |
Komunikaty