Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 58/2021/KSz Wykonanie projektu budowlanego dla zadania: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej wraz z przyłączami do granicy działek w drogach wewnętrznych na terenie Centrum Usług Mulnik w Świnoujściu

Karolina Szczawińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 06-12-2021 14:56:00
Składania : 20-12-2021 13:30:00
Otwarcia : 20-12-2021 14:00:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


1.         Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug

Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.

Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).

2.         Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w drogach wewnętrznych na terenie Centrum usług Mulnik w Świnoujściu wraz ze sporządzeniem niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę.

Wymagania dotyczące dokumentacji technicznej projektu budowlanego opisano w załączniku nr 2 do siwz.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także wykonanie jednorazowej aktualizacji cenowej kosztorysów, bez modyfikacji zakresu robót, w terminie do 36 miesięcy od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na wykonanie robót, której podstawą będzie dokumentacja opracowana w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować w/w aktualizację w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o konieczności jej wykonania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wystąpieniu konieczności wykonania aktualizacji cenowej kosztorysu odrębnym pismem na adres e-mail wskazany w umowie. Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego potwierdzenia faktu otrzymania w/w pisma.

 

W przypadku gdy wystąpi taka potrzeba, w ramach niniejszego zamówienia, projektant będzie zobowiązany pełnić nadzór autorski na zasadach sprecyzowanych w załączniku nr 3 do siwz. Rozpoczęcie pełnienia nadzoru autorskiego może nastąpić w terminie do 36 miesięcy od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Zamawiający zastrzega, że ta część zamówienia jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 14 dni kalendarzowych przed wystąpieniem konieczności podjęcia przez Wykonawcę w/w obowiązków, na adres e-mail wskazany w umowie. Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego potwierdzenia faktu otrzymania w/w zawiadomienia.


3.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

3.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – projektu budowlanego – 60 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.

3.2. Termin wykonania jednorazowej aktualizacji cenowej kosztorysów - 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o konieczności jej wykonania. Zlecenie wykonania w/w aktualizacji może nastąpić w terminie do 36 miesięcy od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na wykonanie robót, której podstawą będzie dokumentacja opracowana w niniejszym postępowaniu.

3.3. Termin pełnienia nadzoru autorskiego – rozpoczęcie pełnienia nadzoru autorskiego może nastąpić do 36 miesięcy od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Zakończenie – z chwilą zakończenia robót budowlanych oraz spisania protokołu odbioru.

4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą  w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:

Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

 4.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do oferty,

4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,

4.3.zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,

4.4. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu-pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,

4.5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 3 do oferty,

4.6. oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależą do branżowej Izby Inżynierów i posiadaniu obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej – załącznik nr 4 do oferty,

4.7. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 5 do oferty,

4.8. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 6 do oferty,

4.9. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 7 do oferty,

4.10. referencje, o których mowa w pkt 10.1 lit. b,

4.11. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 8 do oferty.

W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1., 4.2., 4.7., 4.8., 4.9., 4.11.).

5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej

Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie:

     1. Cena brutto za wykonanie projektu  wraz z jednorazową aktualizacją cenową kosztorysu inwestorskiego – 95 pkt

      2. Cena brutto za podjęcie przez Wykonawcę obowiązków nadzoru autorskiego – 5 pkt

6. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
siwz-publikacja.pdf pdf 2755.73 2021-12-06 14:56:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do siwz.jpg jpg 3134.32 2021-12-06 14:56:00 Postępowanie
13. siwz-publikacja.docx docx 398.36 2021-12-06 14:56:00 Postępowanie
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.docx docx 62.78 2021-12-20 13:34:09 Publiczna wiadomość
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf pdf 182.09 2021-12-20 13:34:09 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 63.72 2021-12-21 08:51:59 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 358.68 2021-12-21 08:51:59 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.docx docx 67.23 2021-12-29 13:13:59 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 692.67 2021-12-29 13:13:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-29 13:13 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/1624/412/2021/KSz

informacja o wyborze [...].docx

informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-21 08:51 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/ 1598 /406/2021/KSz

informacja z otwarci [...].docx

informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-20 13:34 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację przedmiotowego postępowania - pismo nr EA/PW/NI/ 1597 /405/2021/KSz

informacja o środkac [...].docx

informacja o środkac [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu proszę załączyć wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w pkt. 11 siwz. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 418