Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-12-2021 14:56:00 |
Składania : | 20-12-2021 13:30:00 |
Otwarcia : | 20-12-2021 14:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w drogach wewnętrznych na terenie Centrum usług Mulnik w Świnoujściu wraz ze sporządzeniem niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę.
Wymagania dotyczące dokumentacji technicznej projektu budowlanego opisano w załączniku nr 2 do siwz.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także wykonanie jednorazowej aktualizacji cenowej kosztorysów, bez modyfikacji zakresu robót, w terminie do 36 miesięcy od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na wykonanie robót, której podstawą będzie dokumentacja opracowana w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować w/w aktualizację w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o konieczności jej wykonania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o wystąpieniu konieczności wykonania aktualizacji cenowej kosztorysu odrębnym pismem na adres e-mail wskazany w umowie. Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego potwierdzenia faktu otrzymania w/w pisma.
W przypadku gdy wystąpi taka potrzeba, w ramach niniejszego zamówienia, projektant będzie zobowiązany pełnić nadzór autorski na zasadach sprecyzowanych w załączniku nr 3 do siwz. Rozpoczęcie pełnienia nadzoru autorskiego może nastąpić w terminie do 36 miesięcy od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Zamawiający zastrzega, że ta część zamówienia jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 14 dni kalendarzowych przed wystąpieniem konieczności podjęcia przez Wykonawcę w/w obowiązków, na adres e-mail wskazany w umowie. Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego potwierdzenia faktu otrzymania w/w zawiadomienia.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
3.1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – projektu budowlanego – 60 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
3.2. Termin wykonania jednorazowej aktualizacji cenowej kosztorysów - 7 dni kalendarzowych licząc od dnia otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia o konieczności jej wykonania. Zlecenie wykonania w/w aktualizacji może nastąpić w terminie do 36 miesięcy od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na wykonanie robót, której podstawą będzie dokumentacja opracowana w niniejszym postępowaniu.
3.3. Termin pełnienia nadzoru autorskiego – rozpoczęcie pełnienia nadzoru autorskiego może nastąpić do 36 miesięcy od uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Zakończenie – z chwilą zakończenia robót budowlanych oraz spisania protokołu odbioru.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
4.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do oferty,
4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,
4.3.zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.4. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu-pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 3 do oferty,
4.6. oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależą do branżowej Izby Inżynierów i posiadaniu obowiązkowej polisy ubezpieczeniowej – załącznik nr 4 do oferty,
4.7. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 5 do oferty,
4.8. oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 6 do oferty,
4.9. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 7 do oferty,
4.10. referencje, o których mowa w pkt 10.1 lit. b,
4.11. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 8 do oferty.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 4.1., 4.2., 4.7., 4.8., 4.9., 4.11.).
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie:
1. Cena brutto za wykonanie projektu wraz z jednorazową aktualizacją cenową kosztorysu inwestorskiego – 95 pkt
2. Cena brutto za podjęcie przez Wykonawcę obowiązków nadzoru autorskiego – 5 pkt
6. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.
2021-12-29 13:13 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/1624/412/2021/KSz |
2021-12-21 08:51 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/ 1598 /406/2021/KSz |
2021-12-20 13:34 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację przedmiotowego postępowania - pismo nr EA/PW/NI/ 1597 /405/2021/KSz |
Komunikaty