Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-11-2021 09:53:00 |
Składania : | 13-12-2021 12:30:00 |
Otwarcia : | 13-12-2021 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie stałego, całodobowego nadzoru, diagnozowania, prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych elementów systemu automatyki znajdujących się na ujęciach i stacjach uzdatniania wody Wydrzany, Granica i Odra w Świnoujściu. Wykaz elementów systemu automatyki przedstawiają załącznik od nr 1 do nr 3 do SIWZ.
Prace konserwacyjne przeprowadzane będą zgodnie z dokumentacją techniczno – ruchową urządzeń wyszczególnionych w załącznikach od nr 1 do nr 3 do SIWZ. Powyższa dokumentacja dostępna jest po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Wydziału Produkcji Wody Panem Dariuszem Szczerskim e-mail: dszczerski@zwik.fn.pl , na poszczególnych Stacjach Uzdatniania Wody oraz w biurze Kierownika Wydziału Produkcji Wody znajdującym się w Świnoujściu przy ul. Daszyńskiego 38.
Część II
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie czynności serwisowych w zakresie stałego, całodobowego nadzoru, diagnozowania, prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych elementów systemu automatyki znajdujących się na przepompowniach ścieków w Świnoujściu. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - istotne szczegóły warunków zamówienia. Wykaz przepompowni zawierają załączniki nr 4.1,4.2. do SIWZ. Mapę rozmieszczenia pompowni przedstawia załącznik nr 4.3. do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Za ofertę częściową Zamawiający rozumie ofertę złożoną w zakresie jednej z dwóch części opisanych w pkt. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.
5. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
5.1. Oświadczenie
Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do oferty
5.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego
5.3. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami z wykształceniem minimum średnim technicznym o specjalności automatyka lub elektronika wykonującymi w ciągu ostatnich 3 lat zadania zgodne z opisem SIWZ przez okres minimum 12 miesięcy. - załącznik nr 2 do oferty
5.4. Wykaz osób, które ze strony Wykonawcy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do oferty
5.5. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą warsztatową wyposażoną w urządzenia i sprzęt kontrolno-pomiarowy zapewniający pełną samodzielność – załącznik nr 4 do oferty
5.6. oświadczenie, że Wykonawca przed złożeniem oferty bezpośrednio na miejscu zapoznał się z:
- topografią obiektów oraz rozmieszczeniem elementów automatyki,
- możliwymi sposobami sterowania i ich kontroli,
- dokumentacją techniczno-eksploatacyjną stacji uzdatniania
załącznik nr 5 do oferty
5.7. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 6 do oferty
5.8. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu-pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
5.9. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 7 do oferty
5.10.dokument( np. oświadczenie Ubezpieczyciela, Wykonawcy) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości.
5.11. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - załącznik nr 8 do oferty
5.12.oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy ( podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty
5.13. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 10 do oferty
5.14. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. - załącznik nr 11 do oferty
5.15. Oświadczenie, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w zakresie zgodnym z SIWZ wykonali przynajmniej jedno zadanie polegające na ciągłej, kompleksowej, minimum 12-miesięcznej obsłudze urządzeń automatyki na łączną kwotę minimum:
Dla części I: 70.000 złotych netto
Dla części II: 50.000 złotych netto
załącznik nr 12 do oferty
5.16. Dokumenty potwierdzające realizację usług wyszczególnionych w załączniku nr 12 do oferty.
5.17. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza
powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie
Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego - załącznik
nr 13 do oferty
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 5.1., 5.2., 5.11., 5.12., 5.13., 5.14. )
5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej
- cena brutto – 100 % - przedstawiona w Formularzu oferty
Zamawiający będzie oceniał każdą z części odrębnie.
6. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.
2021-12-23 10:27 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/ 1610 / 408 /2021/KSz |
2021-12-14 09:46 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/1567/396/2021/KSz |
2021-12-13 12:38 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację przedmiotowego postępowania - pismo nrEA/PW/NI/1560/395/2021/KSz. |
Komunikaty