Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 56/2021/KSz Prowadzenie czynności serwisowych w zakresie stałego, całodobowego nadzoru, diagnozowania, prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych elementów systemu automatyki znajdujących się na przepompowniach ścieków oraz na ujęciach i stacjach uzdatniania wody Wydrzany, Granica i Odra w Świnoujściu

Karolina Szczawińska
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. Świnoujście Oddział: Dział inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2021 09:53:00
Składania : 13-12-2021 12:30:00
Otwarcia : 13-12-2021 13:00:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FP
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


1.         Tryb postępowania

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:

http://bip.um.swinoujscie.pl/artykul/1097/20732/regulamin-wewnetrzny-w-sprawie-zasad-form-i-trybu-udzielania-zamowien-na-wykonanie-robot-budowlanych-dostaw-i-uslug

Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.

Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).

2.         Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I

Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe w zakresie stałego, całodobowego nadzoru, diagnozowania, prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych elementów systemu automatyki znajdujących się na ujęciach i stacjach uzdatniania wody Wydrzany, Granica i Odra w Świnoujściu. Wykaz elementów systemu automatyki przedstawiają załącznik od nr 1 do nr 3 do SIWZ.

Prace konserwacyjne przeprowadzane będą zgodnie z dokumentacją techniczno – ruchową urządzeń wyszczególnionych w załącznikach od nr 1 do nr 3 do SIWZ. Powyższa dokumentacja dostępna jest po wcześniejszym uzgodnieniu z  Kierownikiem Wydziału Produkcji Wody Panem Dariuszem Szczerskim e-mail: dszczerski@zwik.fn.pl , na poszczególnych Stacjach Uzdatniania Wody oraz w biurze Kierownika Wydziału Produkcji Wody znajdującym się w Świnoujściu przy ul. Daszyńskiego 38.

Część II

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie czynności serwisowych w zakresie stałego, całodobowego nadzoru, diagnozowania, prac konserwacyjnych, naprawczych i remontowych elementów systemu automatyki znajdujących się  na przepompowniach ścieków w Świnoujściu. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - istotne szczegóły warunków zamówienia. Wykaz przepompowni zawierają załączniki nr 4.1,4.2. do SIWZ. Mapę rozmieszczenia pompowni przedstawia załącznik nr 4.3. do SIWZ.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Za ofertę częściową Zamawiający rozumie ofertę złożoną w zakresie jednej z dwóch części opisanych w pkt. 2 specyfikacji istotnych warunków  zamówienia.

4.  Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

Wymagany termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.

5. Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą  w postaci elektronicznej, a następnie dla najkorzystniejszej oferty w formie pisemnej:

Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

5.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do oferty

5.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę wydruku z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego

5.3. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwoma osobami z wykształceniem minimum średnim technicznym o specjalności automatyka lub elektronika wykonującymi w ciągu ostatnich 3 lat zadania zgodne z opisem SIWZ przez okres minimum 12 miesięcy. - załącznik nr 2 do oferty

5.4. Wykaz osób, które ze strony Wykonawcy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do oferty

5.5. oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą warsztatową wyposażoną w urządzenia i sprzęt kontrolno-pomiarowy zapewniający pełną samodzielność – załącznik nr 4 do oferty

5.6. oświadczenie, że Wykonawca przed złożeniem oferty bezpośrednio na miejscu zapoznał się z:

-       topografią obiektów oraz rozmieszczeniem elementów automatyki,

-       możliwymi sposobami sterowania i ich kontroli,

-       dokumentacją techniczno-eksploatacyjną stacji uzdatniania

załącznik nr 5 do oferty 

5.7. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 6 do oferty

5.8. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu-pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,

5.9. oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 7 do oferty

5.10.dokument( np. oświadczenie Ubezpieczyciela, Wykonawcy) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości.

5.11. oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został  prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - załącznik nr 8 do oferty

5.12.oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy ( podmiotu zbiorowego ) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty

5.13. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 10 do oferty

5.14. oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. - załącznik nr 11 do oferty

5.15. Oświadczenie, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie w zakresie zgodnym z SIWZ wykonali przynajmniej jedno zadanie polegające na ciągłej, kompleksowej, minimum 12-miesięcznej obsłudze urządzeń automatyki na łączną kwotę minimum:

Dla części I:  70.000 złotych netto

Dla części II: 50.000 złotych netto

załącznik nr 12 do oferty

5.16. Dokumenty potwierdzające realizację usług wyszczególnionych w załączniku nr 12 do oferty.

5.17. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi siłami wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 13 do oferty

                                                                                                               

W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 5.1., 5.2., 5.11., 5.12., 5.13., 5.14. )

5. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej

 - cena  brutto – 100 % - przedstawiona w Formularzu oferty

Zamawiający będzie oceniał każdą z części odrębnie.

6. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
siwz.pdf pdf 15624.91 2021-11-29 09:53:00 Postępowanie
6. siwz - publikacja.docx docx 1322.64 2021-11-29 09:53:00 Postępowanie
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.docx docx 65.01 2021-12-13 12:38:42 Publiczna wiadomość
informacja o środkach zabezpieczonych na realizację zadania.pdf pdf 249.45 2021-12-13 12:38:42 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.docx docx 63.49 2021-12-14 09:46:29 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 267.86 2021-12-14 09:46:29 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.docx docx 65.74 2021-12-23 10:27:34 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 401.13 2021-12-23 10:27:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-23 10:27 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/ 1610 / 408 /2021/KSz

informacja o wyborze [...].docx

informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-14 09:46 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/1567/396/2021/KSz

informacja z otwarci [...].docx

informacja z otwarci [...].pdf

2021-12-13 12:38 Karolina Szczawińska Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację przedmiotowego postępowania - pismo nrEA/PW/NI/1560/395/2021/KSz.

informacja o środkac [...].docx

informacja o środkac [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu proszę załączyć wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w pkt. 7 siwz. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z wykazaniem podstaw utajnienia. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 360