Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: O3.N4.361.6.2021 Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych od 03.01.2022 r. do 31.12.2023 r., z podziałem na 2 części - ODDZIAŁ BYDGOSKI.

Termin:
Zamieszczenia : 25-11-2021 15:50:00
Składania : 03-12-2021 09:45:00
Otwarcia : 03-12-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.docx.pdf pdf 303.54 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
Zał. 1.1 do SWZ.docx docx 25.61 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
Zał. 1.2 do SWZ.docx docx 25.67 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
Zał. 2 do SWZ.docx docx 22.38 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
zał. 3.1 Wzór umowy.pdf pdf 311.29 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
zał. 3.2 Wzór umowy.pdf pdf 329.43 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.1 do SWZ Oświadczenie art. 117 ust. 4.docx docx 20.44 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.2 do SWZ Oświadczenie art. 117 ust. 4.docx docx 20.22 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 192.03 2021-11-25 15:50:00 Postępowanie
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.pdf pdf 122.96 2021-12-03 12:38:19 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze SPRZĄTANIE cz.2 RDW Zołędowo - NA STRONĘ.pdf pdf 214.54 2021-12-14 15:04:52 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze SPRZĄTANIE cz.1 RDW Tuchola - NA STRONĘ.pdf pdf 212.9 2021-12-21 14:23:47 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania - część 1 RDW Tuchola.pdf pdf 75.25 2022-01-04 12:25:35 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania - część 2 RDW Żołędowo.pdf pdf 75.84 2022-01-04 12:25:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-01-04 12:25 Mariusz Wojtyszyn Dnia 30.12.2021 r. Zamawiający zawarł umowę dot. części nr 2 - RDW Żołędowo z Wykonawcą Marcinem Tokarskim, prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą: ZADBANY DOM - Profesjonalne Usługi Marcin Tokarski z siedzibą w Inowrocławiu, ul. Dubienka 2, 88-100 Inowrocław. Dnia 03.01.2022 r. Zamawiający zawarł umowę dot. części nr 1 - RDW Tuchola z Wykonawcą MARO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Piękna 24/26A, 00-549 Warszawa.

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-12-21 14:23 Mariusz Wojtyszyn Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-14 15:04 Mariusz Wojtyszyn Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na część nr 2 - Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie (...)

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-12-03 12:38 Mariusz Wojtyszyn Informacja z otwarcia ofert.

INFORMACJA Z OTWARCI [...].pdf

2021-12-03 09:45 Komunikat Zamawiającego Na postawie art. 222 ust. 4 ustawy PZP, Zamawiający podaje informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi:
Część nr 1: 102 089,98 zł brutto
Część nr 2: 99 754,27 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 541