Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-11-2021 14:17:00 |
Składania : | 18-11-2021 12:30:00 |
Otwarcia : | 18-11-2021 13:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
1. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Regulaminu Wewnętrznego w sprawie zasad, form i trybu udzielania zamówień na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług (tekst jednolity wprowadzony uchwałą Zarządu ZWiK Sp. z o.o. Nr 82/2019 z dn. 12.09. 2019r. ). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego:
Regulamin dostępny jest również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4.
Do udzielenia tego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r. poz. 1129z póżn. zm.).
2. Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie na terenie Oczyszczalni Ścieków w Świnoujściu robót budowlanych polegających na:
a) wybudowaniu budynku stacji pompowni wody technologicznej wraz z instalacją wod. kan. oraz elektryczną według istniejącej dokumentacji projektowej,
b)
instalacji
i podłączeniu zestawu hydroforowego typu ZHF.2.16.3.3194.3 produkcji
Hydro-Vacuum S.A. dostarczonego przez Zamawiającego.
Zakres zamówienia obejmuje również przeszkolenie trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji pompowni.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ (nr 1 do umowy).
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- Wykonanie przedmiotu zamówienia, nastąpi w terminie nie później niż do 30 marca 2022r., przy czym ok. 30% zakresu inwestycji należy zrealizować w roku 2021.
Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 10 dni od dnia podpisania umowy.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty załączonym do SIWZ) zawiera formularz oferty oraz następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 1 do oferty
4.2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego,
4.3. pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik,
4.4. zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do oferty,
4.5. w przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do
reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i podpisania umowy,
4.6. wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć
podwykonawcom lub oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu zamówienia własnymi
siłami wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty,
4.7. dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie obiektów kubaturowych wraz z kompletem instalacji o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto dla każdego zamówienia. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej,
4.8. Wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
załącznik nr 4 do oferty,
4.9. Oświadczenie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane – załącznik nr 5 do oferty
4.10. Oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualną polisę ubezpieczeniową z sumą ubezpieczenia na jedno lub wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 100 000,00 zł (Polisa do wglądu przed podpisaniem umowy) – załącznik nr 6 do oferty,
4.11. Dokument (np. oświadczenie Ubezpieczyciela) potwierdzający, że suma ubezpieczenia nie została skonsumowana przez inne roszczenia i stanowi zabezpieczenie w pełnej wysokości,
4.12. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej – załącznik nr 7 do oferty,
4.13. Oświadczenie, że urzędujący członek organu zarządzającego Wykonawcy nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego – załącznik nr 8 do oferty,
4.14. Oświadczenie, że sąd w stosunku do Wykonawcy (podmiotu zbiorowego) nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – załącznik nr 9 do oferty,
4.15. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - załącznik nr 10 do oferty,
4.16. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 11 do oferty
4.17. Kosztorys ofertowy (przedmiar) - załącznik nr 12 do oferty.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną wymagane jest złożenie dokumentów i oświadczeń przez każdy podmiot oddzielnie (dotyczy dokumentów wymienionych w pkt. 8.1., 8.2., 8.10., 8.11.,8.12., 8.13., 8.14., 8.15., 8.16.).
5. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie – cena brutto – 100 % - przedstawiona w Formularzu oferty.
6. Termin związania ofertą wynosi 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł.
Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w par.18 ust. 3 Regulaminu.
8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający będzie żądać od
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny brutto
podanej w Formularzu oferty.
2021-12-03 10:50 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o wyborze oferty najkorzystniejszej - pismo nr EA/PW/NI/ 1488 / 383 /2021/KSz. |
2021-11-19 08:25 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację z otwarcia ofert - pismo nr EA/PW/NI/1459/376/2021/KSz |
2021-11-18 12:37 | Karolina Szczawińska | Zamawiający poniżej publikuje informację o środkach zabezpieczonych na realizację przedmiotowego postępowania - pismo nr EA/PW/NI/1448/370/2021 |
Komunikaty