Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-ZW-II.ZP.D.272.58.2021.AS Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2021 13:16:00
Składania : 07-10-2021 10:00:00
Otwarcia : 07-10-2021 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu opublikowane.pdf pdf 127.65 2021-09-23 13:16:00 Postępowanie
0_SWZ_58.pdf pdf 359.65 2021-09-23 13:16:00 Postępowanie
1_ formularz oferty_58.docx docx 785.78 2021-09-23 13:16:00 Postępowanie
2_Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 217.63 2021-09-23 13:16:00 Postępowanie
3_postanowienia umowy.pdf pdf 267.45 2021-09-23 13:16:00 Postępowanie
4.1_oświadczenie_58.docx docx 30.67 2021-09-23 13:16:00 Postępowanie
Wykaz adresów dostaw dla zamówienia na meble biurowe tryb podstawowy..docx docx 24.32 2021-09-23 13:16:00 Postępowanie
wyjaśnienia SWZ_58.pdf pdf 184.6 2021-09-30 15:34:16 Publiczna wiadomość
zmiana siwz_58.pdf pdf 175.65 2021-10-05 09:13:53 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 39.71 2021-10-05 09:13:53 Publiczna wiadomość
(02) formularz oferty_58.docx docx 787.25 2021-10-05 09:13:53 Publiczna wiadomość
(02) formularz oferty_58.docx docx 787.25 2021-10-05 09:19:01 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert_58.pdf pdf 108.16 2021-10-07 12:41:04 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty II_V_58.pdf pdf 281.65 2021-11-04 10:47:38 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty_I_VI_58.pdf pdf 259.57 2021-11-05 14:21:20 Publiczna wiadomość
ponowna informacja o wyborze oferty_58.4.pdf pdf 230.52 2021-11-24 12:37:20 Publiczna wiadomość
ponowna informacja o wyborze oferty_58.6.pdf pdf 245.04 2021-11-24 12:37:49 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 147.37 2021-12-13 16:49:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-13 16:49 Anna Siennicka Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-11-24 12:37 Anna Siennicka Ponowna informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części VI zamówienia

ponowna informacja o [...].pdf

2021-11-24 12:37 Anna Siennicka Ponowna informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części IV zamówienia

ponowna informacja o [...].pdf

2021-11-05 14:21 Anna Siennicka Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części I i VI zamówienia oraz o Wykonawcach, których oferty odrzucono

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-11-04 10:47 Anna Siennicka Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części II - V zamówienia oraz o Wykonawcach, których oferty odrzucono

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-10-07 12:41 Anna Siennicka Informacja z otwarcia ofert z dnia 7 października 2021 r.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-10-07 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 620 054,00 zł, w tym w podziale na części: Część I – Dostawa foteli i krzeseł - 198 634,00 zł, Część II – Dostawa i montaż mebli biurowych - 370 420,00 zł, Część III – Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby UMWM (RPO WM) - 12 000,00 zł, Część IV – Dostawa fotel i krzeseł na potrzeby UMWM (RPO WM) - 4 000,00 zł, Część V – Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby MJWPU (RPO WM) - 8 000,00 zł, Część VI – Dostawa foteli na potrzeby MJWPU (RPO WM) - 27 000,00 zł
2021-10-05 09:19 Anna Siennicka UWAGA: Zmiana treści specyfikacji warunków zamówienia dotyczy zmiany treści formularza oferty w zakresie I części zamówienia. Proszę o stosowanie nowego Formularza oferty.

(02) formularz ofert [...].docx

2021-10-05 09:13 Anna Siennicka Zmiana treści specyfikacji warunków zamówienia

zmiana siwz_58.pdf

zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf

(02) formularz ofert [...].docx

2021-09-30 15:34 Luiza Buze WYJAŚNIENIA TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

wyjaśnienia SWZ_58.p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1410