Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 55/2021 DOSTAWA MATERACY PRZECIWODLEŻYNOWYCH WÓZKÓW TRANSPORTOWYCH, WANNY DO HYDROMASAŻU, STOŁU OPERACYJNEGO ORAZ STOŁU REHABILITACYJNEGO

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 21-09-2021 10:05:00
Składania : 13-10-2021 09:00:00
Otwarcia : 13-10-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instruktarz i uruchomienie materacy przeciwodleżynowych, wózków transportowych, wanny do hydromasażu, stołu operacyjnego oraz stołu rehabilitacyjnego zwanych dalej „sprzętem medycznym” do siedziby Zamawiającego.


Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5.1 – 5.10 do SWZ.


Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)      dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 5.1 – 5.10 do SWZ,

2)      udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (21-09-2021).pdf pdf 210.74 2021-09-21 10:05:00 Postępowanie
SWZ - 55.pdf pdf 4230.24 2021-09-21 10:05:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.doc doc 80 2021-09-21 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.1-5.10 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 76.07 2021-09-21 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2021-09-21 10:05:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o wyrobach medycznych.doc doc 48.5 2021-09-21 10:05:00 Postępowanie
Informacja nr 1.pdf pdf 289.44 2021-09-23 10:35:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1.doc doc 69 2021-09-23 10:35:43 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5.1-5.10 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów-modyfikacja.docx docx 77.41 2021-09-23 10:35:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.pdf pdf 517.74 2021-09-27 14:25:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2.doc doc 73 2021-09-27 14:25:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.pdf pdf 376.48 2021-09-28 12:30:58 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3.doc doc 71.5 2021-09-28 12:30:58 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.pdf pdf 537.48 2021-09-29 12:24:59 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4.doc doc 74 2021-09-29 12:24:59 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5.pdf pdf 522.42 2021-10-01 09:42:37 Publiczna wiadomość
Informacja nr 5.doc doc 74.5 2021-10-01 09:42:37 Publiczna wiadomość
SWZ - 55 - modyfikacja.pdf pdf 845.84 2021-10-01 09:42:37 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.doc doc 7411 2021-10-04 10:34:29 Publiczna wiadomość
Informacja nr 6.pdf pdf 1128.16 2021-10-04 10:34:29 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7.pdf pdf 2196.6 2021-10-06 08:02:43 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - umowa wzór - modyfikacja.pdf pdf 590.55 2021-10-06 08:02:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 7.doc doc 522.5 2021-10-06 08:02:43 Publiczna wiadomość
Informacja nr 8.pdf pdf 939.09 2021-10-06 09:57:45 Publiczna wiadomość
Informacja nr 8.doc doc 53.5 2021-10-06 09:57:45 Publiczna wiadomość
Informacja nr 9.pdf pdf 1168.81 2021-10-06 09:58:33 Publiczna wiadomość
Informacja nr 9.doc doc 56 2021-10-06 09:58:33 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 - (06-10-2021).pdf pdf 38.36 2021-10-06 14:07:17 Publiczna wiadomość
SWZ - 55 - modyfikacja nr 2.pdf pdf 846.63 2021-10-06 14:07:17 Publiczna wiadomość
Informacja nr 10.pdf pdf 688.71 2021-10-06 14:07:17 Publiczna wiadomość
Informacja nr 10.doc doc 198 2021-10-06 14:07:17 Publiczna wiadomość
Informacja nr 11.pdf pdf 649.98 2021-10-07 09:16:16 Publiczna wiadomość
Informacja nr 11.doc doc 197.5 2021-10-07 09:16:16 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 3 - (07-10-2021).pdf pdf 44 2021-10-07 09:16:16 Publiczna wiadomość
SWZ - 55 - modyfikacja nr 3.pdf pdf 846.17 2021-10-07 09:16:16 Publiczna wiadomość
Informacja nr 12.pdf pdf 305.13 2021-10-08 10:45:54 Publiczna wiadomość
Informacja nr 12.doc doc 191 2021-10-08 10:45:54 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 285.39 2021-10-13 10:47:49 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 47 2021-10-13 10:47:49 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona.pdf pdf 1454.1 2021-10-29 09:05:52 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona.doc doc 291.5 2021-10-29 09:05:52 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (07-12-2021).pdf pdf 217.18 2021-12-07 09:47:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-12-07 09:47 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2021-10-29 09:05 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2021-10-13 10:47 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-10-13 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA MATERACY PRZECIWODLEŻYNOWYCH WÓZKÓW TRANSPORTOWYCH, WANNY DO HYDROMASAŻU, STOŁU OPERACYJNEGO ORAZ STOŁU REHABILITACYJNEGO”, przeznaczył kwotę 404 157,28 zł brutto

Zadanie nr 1 – 23 995,44 zł
Zadanie nr 2 – 96 824,00 zł
Zadanie nr 3 – 7 998,48 zł
Zadanie nr 4 – 50 000,00 zł
Zadanie nr 5 – 12 000,00 zł
Zadanie nr 6 – 10 395,96 zł
Zadanie nr 7 – 147 185,40 zł
Zadanie nr 8 – 6 959,00 zł
Zadanie nr 9 –13 000,00 zł
Zadanie nr 10 – 35 802,00 zł
2021-10-08 10:45 Jacek Banaszak Informacja nr 12 dla Wykonawców

Informacja nr 12.pdf

Informacja nr 12.doc

2021-10-07 09:16 Jacek Banaszak Informacja nr 11 dla Wykonawców

Informacja nr 11.pdf

Informacja nr 11.doc

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ - 55 - modyfikac [...].pdf

2021-10-06 14:07 Jacek Banaszak Informacja nr 10 dla Wykonawców.

Zmiana terminu składania ofert.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ - 55 - modyfikac [...].pdf

Informacja nr 10.pdf

Informacja nr 10.doc

2021-10-06 09:58 Jacek Banaszak Informacja nr 9 dla Wykonawców

Informacja nr 9.pdf

Informacja nr 9.doc

2021-10-06 09:57 Jacek Banaszak Informacja nr 8 dla Wykonawców

Informacja nr 8.pdf

Informacja nr 8.doc

2021-10-06 08:02 Jacek Banaszak Informacja nr 7 dla Wykonawców

Informacja nr 7.pdf

Załącznik nr 2 - umo [...].pdf

Informacja nr 7.doc

2021-10-04 10:34 Jacek Banaszak Informacja nr 6 dla Wykonawców

Informacja nr 6.doc

Informacja nr 6.pdf

2021-10-01 09:42 Jacek Banaszak Informacja nr 5 dla Wykonawców

Informacja nr 5.pdf

Informacja nr 5.doc

SWZ - 55 - modyfikac [...].pdf

2021-09-29 12:24 Jacek Banaszak Informacja nr 4 dla Wykonawców

Informacja nr 4.pdf

Informacja nr 4.doc

2021-09-28 12:30 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3.pdf

Informacja nr 3.doc

2021-09-27 14:25 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców

Informacja nr 2.pdf

Informacja nr 2.doc

2021-09-23 10:35 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1.pdf

Informacja nr 1.doc

Załącznik nr 5.1-5.1 [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 971