Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 01-07-2021 11:58:00 |
Placing offers : | 19-07-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 19-07-2021 10:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-07-21 13:18 | Dorota Łuczkowska | wyniki postępowania przetargowego |
2021-07-19 11:04 | Dorota Łuczkowska | informacja z otwarcia ofert |
2021-07-19 10:00 | Buyer message | Zamawiający przeznacza na realizację zadania kwotę w wysokości 1.550,00 zł brutto. |
2021-07-15 12:00 | Dorota Łuczkowska |
W
dniu
14.07.2021
r.
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
do
swz.
Proszę
o
informację
jaki
rodzaj
stolarki
należy
zastosować
dla
okna
o
oznaczeniu
O2
–
na
rys.
25-ZESTAWIENIE
OKIEN
podany
jest
profil
PCW
oraz
klasa
odporności
EI60
a
takie
okna
nie
występują. Odpowiedź odnośnie okien przeciwpożarowych: Jako nadrzędny wymóg należy przyjąć odporność pożarową stolarki, która winna być zachowana zgodnie z określeniami w projekcie. Konstrukcja okna (metalowa czy typu PCW) jest sprawą drugorzędną i może być zmieniona. Zachować podziały i kolorystykę zgodnie z projektem. |
2021-07-13 14:49 | Dorota Łuczkowska |
W
dniu
12.07.2021
r.
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
do
swz.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy Pzp, zamawiający odrzuca ofertę, która zawiera błąd w obliczeniu ceny lub kosztu. Przy czym, w świetle orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej, sądów okręgowych i Sądu Najwyższego, za błąd w obliczeniu ceny należy uznać wadliwy dobór przez wykonawcę elementów mających wpływ na właściwe obliczenie ceny oferty, w tym przyjęcie i zastosowanie przez wykonawcę wadliwej stawki podatku VAT, w przypadku gdy zamawiający nie określił wysokości stawki tego podatku w SWZ, ale wymagał samodzielnego zastosowania przez wykonawcę obowiązujących przepisów w tym zakresie (uchwała Sądu Najwyższego z 20 października 2011 r., III CZP 52/11). Czy celem uniknięcia wystąpienia ewentualnych rozbieżności w ofertach, a w konsekwencji wątpliwości co do prawidłowości przyjęcia określonej stawki podatku VAT przy wycenie elementów niepodlegających wbudowaniu tj. mebli i wyposażenia przenośnego, Zamawiający określi wysokość stawki podatku VAT jaką należy przyjąć przy wycenie mebli i wyposażenia przenośnego niepodlegającego wbudowaniu? Odp. Dla mebli i wyposażenia: niepołączonych trwale z elementami konstrukcyjnymi obiektu budowlanego oraz połączonych z elementami takimi jak ściana w sposób nieistotny (np. stabilizacja za pomocą haków), umożliwiający ich przenoszenie i montaż w innym miejscu, zastosowanie znajdzie podstawowa stawka VAT w wysokości 23%. Ponadto zamawiający zwraca uwagę, iż jest to budynek sklasyfikowany w PKOB w dziale 11, który obejmuje budynki zbiorowego zamieszkania - 113. Klasa ta obejmuje m.in. budynki zbiorowego zamieszkania, w tym domy mieszkalne dla studentów, dla których wykonawca ma prawo zastosować stawkę VAT w wysokości 8% dla robót budowlanych oraz prac polegających na montażu stałej zabudowy wnękowej. |
2021-07-12 12:37 | Dorota Łuczkowska |
W
dniu
12.07.2021
r.
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
do
SWZ.
Proszę
o
informację,
czy
w
zakresie
prac
objętych
niniejszym
zamówieniem
Zamawiający
przewidział
wymianę
instalacji
elektrycznej
i
opraw
oświetleniowych.
Jeśli
tak
-
w
jakim
zakresie?
W
opisie
przedmiotu
zamówienia
(plik:
opis
techniczny
-
wyposażenie
aneks)
Zamawiający
w
punkcie
4.6
Oświetlenie
-
zaznaczył,
że
"W
ramach
bieżącego
zamówienia
nie
przewiduje
się.
Zakup
i
montaż
wyposażenia
planowany
jest
w
II
etapie
inwestycji."
Co
dokładnie
oznacza
ten
zapis,
w
kontekście
np
innych
informacji
z
SWZ,
że
np.
w
pokojach
przewiduje
się
wydzielenie
łazienek.
Czytając
literalnie
powyższy
zapis
-
nie
mają
mieć
zamontowanego
oświetlenia?),
co
z
okablowaniem
-
czy
podlega
wymianie,
modernizacji? Odpowiedź: 1. Należy w całości wykonać oświetlenie ogólne pomieszczeń przewidziane w projekcie branży elektrycznej (okablowanie + oprawy). 2. W pokojach hotelowych nie przewiduje się dostawy oświetlenia ruchomego, zwyczajowo dostarczanego z meblami typu: lampki nocne, lampy stołowe, podświetlenie przy meblach, itp. Oświetlenie typu stałego (oprawy sufitowe i ścienne) mają być wykonane. 3. Analogicznie nie przewiduje się dostawy oświetlenia ruchomego w sali nauki (pom. nr 31), pomieszczeniach administracyjno-biurowych (pom. nr 32a - 32d), portierni (nr 34). 4. Oświetlenie w pomieszczeniach kuchni i pralni na wszystkich kondygnacjach ma być wykonane. 5. W remontowanych na III piętrze łazienkach wymiana opraw oświetleniowych jest w zakresie zamówienia. |
2021-07-01 12:02 | Dorota Łuczkowska | Zamawiający informuje, że do wyceny należy przyjąć ościeżnice stalowe, regulowane. |
Announcements