Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2021 12:09:00 |
Składania : | 10-06-2021 09:30:00 |
Otwarcia : | 10-06-2021 10:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest: Remont Sali Rady Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 88 w Łodzi. Budynek Wydziału Nauk Geograficznych UŁ znajduje się w Łodzi przy ul. Narutowicza 88 i stanowi zespół połączonych ze sobą budynków tworzących zabudowę pierzejową. Przedmiotowa sala Rady Wydziału Nauk Geograficznych UŁ stanowi część skrzydła budynku powiązanego funkcjonalnie z całym zespołem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) – do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-06-11 09:32 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) publikuje w załączeniu "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania" |
2021-06-10 12:53 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postepowaniu |
2021-06-10 09:30 | Komunikat Zamawiającego | Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę 570 000,00 zł brutto |
2021-06-08 10:32 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający,
na
podstawie
art.
286
ust.
1
ustawy
z
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu aktualizację Załącznika nr 5 do SWZ_Projekt umowy. Zmiany dotyczą usunięcie ust. 7 w § 19 oraz pkt. 5) w ust. 5 § 21 Projektu umowy. |
2021-06-07 12:18 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
działając
na
podstawie
art.
135
ust
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2019
r.
poz.
2019
z
późn.
zm.)
przekazuje
poniżej
odpowiedź
na
przesłane
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: PYTANIE 1: Czy płatne przeglądy serwisowe leżą po stronie Wykonawcy i czy należy uwzględnić je wycenie? W §14 ust. 9 pkt. 7 wzoru umowy opisany jest sposób rozliczenia za prace serwisowe, jednak nigdzie w umowie nie ma zapisu, że serwis urządzeń w okresie gwarancji należy do obowiązków Wykonawcy. ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO: Płatne przeglądy serwisowe leżą po stronie Wykonawcy i należy uwzględnić je wycenie. W związku z zasygnalizowanymi wątpliwościami doprecyzowane zostały zapisy SWZ (Rozdz. III pkt. 2) oraz Załącznika nr 5 do SWZ_Projekt umowy (§ 4 pkt. 1). ponadto W Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) zmodyfikowana została tabela w pkt. 4. Zmodyfikowane dokumenty w załączeniu. PYTANIE 2: W celu wykonania rzetelnej i dokładnej wyceny przedmiotowego zamówienia prosimy o przesunięcie terminu składania ofert na dzień 17.06.2021 r. ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO: Termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie. SWZ_aktualizacja 07. [...].docx |
2021-05-28 13:40 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
działając
na
podstawie
art.
135
ust
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2019
r.
poz.
2019
z
późn.
zm.)
przekazuje
poniżej
odpowiedzi
na
przesłane
zapytanie
dotyczące
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania: PYTANIE WYKONAWCY: dla r. VII pkt. 3.2.4.1 – prosimy o zmianę warunku na następujący: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, co najmniej 1 robotę polegającą na budowie/remoncie pomieszczeń audytoryjnych (m. in. aule, sale konferencyjne, wykładowe, kinowe, teatralne, obiekty sportowo-widowiskowe) o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda. ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający wyraża zgodę na proponowana zmianę. PYTANIE WYKONAWCY: dla r. VII pkt. 3.2.4.2d – prosimy o zmianę warunku na następujący: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wielkość średniego rocznego zatrudnienia w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert wynosi minimum 5 osób. ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający wyraża zgodę na proponowana zmianę. PYTANIE WYKONAWCY: dla r. VII pkt. 3.2.4.2a,b,c – Prosimy o wykreślenie warunku posiadania przez kierowników budowy/robót doświadczenia przy budowach, których zakres obejmował prace budowlane polegających na budowie/remoncie pomieszczeń audytoryjnych. ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający wyraża zgodę na proponowana zmianę. W związku z ww. zmianami, zmianie ulega treść Ogłoszenia o zamówieniu, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączników nr 7 i nr 8 do SWZ - zmienione dokumenty w załączeniu Ogłoszenie o zmianie [...].pdf SWZ_1_aktualizacja 2 [...].docx |
2021-05-25 16:12 | Krzysztof Michalak |
Na
podstawie
art.
38
ust
3
ustawy
z
dnia
29
stycznia
2004
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2019r.
poz.
1843
z
późn.
zm.),
Zamawiający
informuje
o
przebiegu
wizji
lokalnej.
Odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
przedmiotowego
postępowania
są
wiążące
dla
wszystkich
Wykonawców
zainteresowanych
udziałem
w
postępowaniu
i
należy
je
uwzględnić
sporządzając
i składając ofertę. Lista obecności wizj [...].pdf |
2021-05-19 14:18 | Sławomir Jaroszczak | W związku z zapisem pkt. 12 w Rozdz. IV SWZ oraz wnioskiem Wykonawcy z dnia 18.05.2021 r., Zamawiający informuje, że wizja lokalna miejsca inwestycji odbędzie się w dniu 25.05.2021 r. (wtorek). Zbiórka zainteresowanych Wykonawców o godz. 9:00 przed głównym wejściem do budynku Wydziału Nauk Geograficznych UŁ, ul. Narutowicza 88 w Łodzi. |
Komunikaty