Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 6/DIR/UŁ/2021 Remont sali Rady Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 88 w Łodzi

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2021 12:09:00
Składania : 10-06-2021 09:30:00
Otwarcia : 10-06-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiotem zamówienia jest: Remont Sali Rady Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 88 w Łodzi. Budynek Wydziału Nauk Geograficznych UŁ znajduje się w Łodzi przy ul. Narutowicza 88 i stanowi zespół połączonych ze sobą budynków tworzących zabudowę pierzejową. Przedmiotowa sala Rady Wydziału Nauk Geograficznych UŁ stanowi część skrzydła budynku powiązanego funkcjonalnie z całym zespołem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) – do pobrania w wersji elektronicznej  na Platformie.

W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac.doc doc 142 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SIWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 18.11 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy.docx docx 99.57 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.doc doc 152.5 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 14.78 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 14.55 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 17.15 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty_.doc doc 187 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
SWZ_1.pdf pdf 1085.77 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_17.05.2021.pdf pdf 124.27 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób.docx docx 59.65 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 19.44 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 10 do SWZ_Dokumentacja projektowa.zip zip 11896.25 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Zał. nr 11 do SWZ_Kosztorysy nakładcze.zip zip 1100.81 2021-05-17 12:09:00 Postępowanie
Lista obecności wizji lokalnej z dnia 25.05.2021..pdf pdf 405.5 2021-05-25 16:12:46 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej z dnia 25.05.2021.pdf pdf 172.41 2021-05-25 16:12:46 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - Logotypy UŁ.zip zip 678.6 2021-05-25 16:12:46 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu_28.05.2021.pdf pdf 59.15 2021-05-28 13:40:57 Publiczna wiadomość
SWZ_1_aktualizacja 28.05.2021.docx docx 144.36 2021-05-28 13:40:57 Publiczna wiadomość
Zał. nr 7 do SIWZ_Wykaz prac_aktualizacja 28.05.2021.doc doc 142 2021-05-28 13:40:57 Publiczna wiadomość
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób_aktualizacja 28.05.2021.docx docx 59.59 2021-05-28 13:40:57 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy_aktualizacja 08.06.2021.docx docx 101.79 2021-06-08 10:32:04 Publiczna wiadomość
SWZ_aktualizacja 07.06.2021.docx docx 144.84 2021-06-07 12:18:48 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5 do SWZ_Projekt umowy_aktualizacja 07.06.2021.docx docx 99.85 2021-06-07 12:18:48 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty_aktualizacja 07.06.2021.doc doc 188 2021-06-07 12:18:48 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 271.94 2021-06-10 12:53:11 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 172.45 2021-06-11 09:32:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-06-11 09:32 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) publikuje w załączeniu "Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania"

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-06-10 12:53 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postepowaniu

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-06-10 09:30 Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę 570 000,00 zł brutto
2021-06-08 10:32 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm), publikuje w załączeniu aktualizację Załącznika nr 5 do SWZ_Projekt umowy. Zmiany dotyczą usunięcie ust. 7 w § 19 oraz pkt. 5) w ust. 5 § 21 Projektu umowy.

Zał. nr 5 do SWZ_Pro [...].docx

2021-06-07 12:18 Sławomir Jaroszczak Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedź na przesłane zapytanie dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIE 1:
Czy płatne przeglądy serwisowe leżą po stronie Wykonawcy i czy należy uwzględnić je wycenie? W §14 ust. 9 pkt. 7 wzoru umowy opisany jest sposób rozliczenia za prace serwisowe, jednak nigdzie w umowie nie ma zapisu, że serwis urządzeń w okresie gwarancji należy do obowiązków Wykonawcy.
ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO:
Płatne przeglądy serwisowe leżą po stronie Wykonawcy i należy uwzględnić je wycenie. W związku z zasygnalizowanymi wątpliwościami doprecyzowane zostały zapisy SWZ (Rozdz. III pkt. 2) oraz Załącznika nr 5 do SWZ_Projekt umowy (§ 4 pkt. 1). ponadto W Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) zmodyfikowana została tabela w pkt. 4. Zmodyfikowane dokumenty w załączeniu.
PYTANIE 2:
W celu wykonania rzetelnej i dokładnej wyceny przedmiotowego zamówienia prosimy o przesunięcie terminu składania ofert na dzień 17.06.2021 r.
ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO:
Termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.

SWZ_aktualizacja 07. [...].docx

Zał. nr 5 do SWZ_Pro [...].docx

Zał. nr 1 do SWZ_For [...].doc

2021-05-28 13:40 Sławomir Jaroszczak Zamawiający działając na podstawie art. 135 ust 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) przekazuje poniżej odpowiedzi na przesłane zapytanie dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

PYTANIE WYKONAWCY:
dla r. VII pkt. 3.2.4.1 – prosimy o zmianę warunku na następujący: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, co najmniej 1 robotę polegającą na budowie/remoncie pomieszczeń audytoryjnych (m. in. aule, sale konferencyjne, wykładowe, kinowe, teatralne, obiekty sportowo-widowiskowe) o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda.
ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający wyraża zgodę na proponowana zmianę.

PYTANIE WYKONAWCY:
dla r. VII pkt. 3.2.4.2d – prosimy o zmianę warunku na następujący: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że wielkość średniego rocznego zatrudnienia w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert wynosi minimum 5 osób.
ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający wyraża zgodę na proponowana zmianę.

PYTANIE WYKONAWCY:
dla r. VII pkt. 3.2.4.2a,b,c – Prosimy o wykreślenie warunku posiadania przez kierowników budowy/robót doświadczenia przy budowach, których zakres obejmował prace budowlane polegających na budowie/remoncie pomieszczeń audytoryjnych.
ODPOWIEDŻ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający wyraża zgodę na proponowana zmianę.

W związku z ww. zmianami, zmianie ulega treść Ogłoszenia o zamówieniu, Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Załączników nr 7 i nr 8 do SWZ - zmienione dokumenty w załączeniu

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

SWZ_1_aktualizacja 2 [...].docx

Zał. nr 7 do SIWZ_Wy [...].doc

Zał. nr 8 do SWZ_Wyk [...].docx

2021-05-25 16:12 Krzysztof Michalak Na podstawie art. 38 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 z późn. zm.), Zamawiający informuje o przebiegu wizji lokalnej. Odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania są wiążące dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i należy je uwzględnić sporządzając
i składając ofertę.

Lista obecności wizj [...].pdf

Protokół z wizji lok [...].pdf

Załącznik nr 1 - Log [...].zip

2021-05-19 14:18 Sławomir Jaroszczak W związku z zapisem pkt. 12 w Rozdz. IV SWZ oraz wnioskiem Wykonawcy z dnia 18.05.2021 r., Zamawiający informuje, że wizja lokalna miejsca inwestycji odbędzie się w dniu 25.05.2021 r. (wtorek). Zbiórka zainteresowanych Wykonawców o godz. 9:00 przed głównym wejściem do budynku Wydziału Nauk Geograficznych UŁ, ul. Narutowicza 88 w Łodzi.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 932