Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: RG271.5.2021 Zakup energii elektrycznej na potrzeby budowli, budynków, lokali biurowych i oświetlenia ulicznego Miasta i Gminy Sieniawa” w okresie od 01.05.2021 do 30.04.2023 r.

Deadlines:
Published : 12-03-2021 12:58:00
Placing offers : 26-03-2021 10:00:00
Offers opening : 26-03-2021 10:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie energia.pdf pdf 649.32 2021-03-12 12:58:00 Proceeding
SWD Energia.pdf pdf 1723.1 2021-03-12 12:58:00 Proceeding
Kopia Załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.xlsx xlsx 26.74 2021-03-12 12:58:00 Proceeding
Kopia Załącznik nr 3A do SWZ - kalkulator.xlsx xlsx 15.39 2021-03-12 12:58:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy.doc doc 270.5 2021-03-12 12:58:00 Proceeding
Załącznik nr 3 do SWZ - formularz ofertowy.docx docx 33.14 2021-03-12 12:58:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do SWZ- oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia.docx docx 26.64 2021-03-12 12:58:00 Proceeding
korekta wielkości zużycia.docx docx 12.31 2021-03-25 09:27:31 Public message
korekta wielkości zużycia.docx docx 12.31 2021-03-25 09:29:14 Public message
Poprawiony Załącznik nr 3 do SWZ - formularz ofertowy —.docx docx 33.24 2021-03-25 09:43:57 Public message
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 12.95 2021-03-26 12:23:30 Public message
Informacja z udzielenia zamówienia.pdf pdf 91.33 2021-04-02 10:18:31 Public message

Announcements

2021-04-02 10:18 Andrzej Czyż Informacja z Udzielenia Zamówienia

Informacja z udziele [...].pdf

2021-03-26 12:23 Andrzej Czyż W DNIU 25 MARCA 2021 R. DOKONANO OTWARCIA OFERT W POSTĘPOWANIU RG271.5.2021 p.n.: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby budowli, budynków, lokali biurowych i oświetlenia ulicznego Miasta i Gminy Sieniawa” w okresie od 01.05.2021 do 30.04.2023 r.

W załączeniu informacja z otwarcia ofert.
Pozdrawiam
Andrzej Czyż

Informacja z otwarci [...].docx

2021-03-26 10:00 Buyer message w okresie objętym zamówieniem Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 1100000 zł
2021-03-25 09:43 Andrzej Czyż Witam
Załączam poprawiony Załącznik nr 3 -Formularz ofertowy z poprawionym wolumenem -wielkością zużycia energii w 2023 r.

Poprawiony Załącznik [...].docx

2021-03-25 09:29 Andrzej Czyż pytanie do postępowania: Wykonawca prosi o udostępnienie danych dot. pot. zużycia wolumenu energii elektrycznej (lub % podziału) w czasie trwania umowy - na poszczególne strefy, w taryfach: C22a; C12a; C12b; G12w.
Odnośnie procentowego udziału poszczególnych taryf : C22a: C12a; C12b to względem wolumenu kształtują się następująco:
C22a - 8,24 %
C12a - 11,16 %
C12b - 3,58 %
Taryfa G12w nie występuje.
Proszę również wziąć pod uwagę korektę zużycia energii w załączonym pliku.

korekta wielkości zu [...].docx

2021-03-25 09:27 Andrzej Czyż Dzień dobry,
Zamówienie obejmuje okres 01.05.2021 r.- 30.04.2023 r. jednak wolumen jaki zostaje podany dla 2023 r. wskazuje zużycie całoroczne, a nie dla czterech pierwszych miesięcy roku. Proszę o weryfikacje ostatecznego zużycia energii elektrycznej w okresie 1.01.2023 - 30.04.2023 r.
Słuszna uwaga, rok 2023 obejmuje tylko cztery miesiące ( od 1 stycznia do 30 kwietnia) dlatego prawidłowa wielkość zużycia energii na 2023 rok wynosi 1044970 kwh/4= 261242 kwh.
Proszę uwzględnić wartość na 2023 r. 261242 kwh.
Całkowita wielkość planowanego zużycia na lata 2021-2023 wynosi 2 328 369 kwh.
Tabela w załączeniu.

korekta wielkości zu [...].docx

2021-03-25 09:11 Andrzej Czyż The message was withdrawn by the Buyer.
2021-03-25 09:10 Andrzej Czyż The message was withdrawn by the Buyer.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy 99% W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1180