Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAZ-Z.272.5.2021 Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler

Departament Zamówień Publicznych i Administracji
Województwo Pomorskie
Termin:
Zamieszczenia : 11-03-2021 12:54:00
Składania : 22-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 22-03-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ na dostawę tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych - DAZ-Z.272.5.2021.pdf pdf 1607.96 2021-03-11 12:54:00 Postępowanie
Załączniki nr 2-6 do SWZ w wersji edytowalnej.docx docx 223.65 2021-03-11 12:54:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu 00016239_01.pdf pdf 162.1 2021-03-11 12:54:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - DAZ-Z.272.5.2021.docx docx 169.34 2021-03-22 15:35:47 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 22.03.2021 r.- DAZ-Z.272.5.2021.docx.pdf pdf 259.05 2021-03-22 15:35:47 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty - DAZ-Z.272.5.2021.pdf pdf 532.12 2021-04-01 14:50:48 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty - wersja przeszukiwalna.docx docx 173.11 2021-04-01 14:50:48 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty dla części 2 - wersja przeszukiwalna.docx docx 173.52 2021-04-29 14:22:57 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty dla części 2.pdf pdf 512.61 2021-04-29 14:22:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-29 14:22 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Zawiadomienie o wyborze oferty dla części II zamówienia (w formie skanu oraz wersji dostępnej cyfrowo), dotyczące wskazanego wyżej postępowania nr ref. DAZ-Z.272.5.2021.

Zawiadomienie o wybo [...].docx

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-04-01 14:50 Departament Zamówień Publicznych i Administracji Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego z zastosowaniem procedury właściwej dla zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne, o jakich stanowi art. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) [zwanej dalej także „ustawą Pzp”], zgodnie z art. 266 ustawy Pzp, tj. postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, p.n. Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler.

Dzień dobry,

W załączeniu przekazuję zawiadomienie o wyborze oferty dla części I zamówienia (w formie skanu oraz wersji dostępnej cyfrowo), dotyczące wskazanego wyżej postępowania nr ref. DAZ-Z.272.5.2021.

Z poważaniem,

Krzysztof Górny
Departament Zamówień Publicznych i Administracji
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].docx

2021-03-22 15:35 Departament Zamówień Publicznych i Administracji W załączeniu Informacja z otwarcia ofert z dnia 22.03.2021 r. w formie skanu oraz w wersji dostępnej cyfrowo.

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-03-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia przeznaczono łączną kwotę 280 551,93 zł brutto, w tym na: Część nr 1 – 132 704,70 złotych brutto, Część nr 2 – 147 847,23 złotych brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 945