Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 48/07/ZP/2021 Serwis-usługa naprawy i konserwacji sprzętu informatycznego (urządzenia wielofunkcyjne, kserokopiarki, drukarek, komputerów oraz UPS)

Deadlines:
Published : 24-02-2021 13:18:00
Placing offers : 03-03-2021 10:30:00
Offers opening : 03-03-2021 11:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis sposobu przygotowania oferty

1)    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2)    Ofertę należy sporządzić w języku polskim w wersji elektronicznej.

3)   Oferta musi być przesłana za pośrednictwem Platformy Zakupowej (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania) i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych dołączonych do oferty ( KRS, CEIDG), musi być załączone do oferty.

4)    Oferta i wszelkie wymagane załączniki do oferty po podpisaniu przez Wykonawcę, mogą być przesłane w formie kopii – skanu lub w oryginale podpisane podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym, zaufanym) za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

5)    Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje i dokumenty stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) pod warunkiem uzasadnienia zastrzeżenia tych informacji nie później niż w terminie składania oferty. Brak uzasadnienia skutkuje ich odtajnieniem.

6)    Na ofertę składają się: wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami, dokumenty rejestrowe, Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
4807ZP2021.zip zip 153.07 2021-02-24 13:18:00 Proceeding
Zał. nr 1.2 - Formularz cenowy.docx docx 31.5 2021-02-24 14:07:06 Subject of the order
wybór 48.pdf pdf 48.58 2021-03-19 09:44:34 Public message
48 pytania .pdf pdf 96.53 2021-03-01 14:36:06 Public message
Zał. nr 2- Opis Przedmiotu zamówienia- ZMIANA.doc doc 93 2021-03-01 14:38:08 Public message
pytania.pdf pdf 41.58 2021-03-02 11:06:23 Public message
info 48.pdf pdf 40.65 2021-03-03 12:11:51 Public message

Announcements

2021-03-19 09:44 Kinga JASIŃSKA Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

wybór 48.pdf

2021-03-03 12:11 Kinga JASIŃSKA Informacja z otwarcia ofert

info 48.pdf

2021-03-03 10:30 Buyer message 116 000,00 zł
2021-03-02 11:06 Kinga JASIŃSKA Pytania i odpowiedzi

pytania.pdf

2021-03-01 14:38 Kinga JASIŃSKA Zał. nr 2- Opis przedmiotu zamówienia- ZMIANA

Zał. nr 2- Opis Prze [...].doc

2021-03-01 14:36 Kinga JASIŃSKA Pytania i odpowiedzi

48 pytania .pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Serwis-usługa naprawy i konserwacji sprzętu informatycznego(...) Załącznik nr 1- Formularz cenowy, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich pozycji formularza

Zał. nr 1.2 - Formul [...].docx

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2021 r.. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 653