Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji budowlanych i wykonawczych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Susz

Ewa Karwowska
Gmina Susz
Termin:
Zamieszczenia : 12-02-2021 11:35:00
Składania : 26-02-2021 09:00:00
Otwarcia : 26-02-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,

- lub podpisem osobistym

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Specyfikacja warunków zamówienia - Wykonanie dokumentacji budowlanych i wykonawczych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Susz.docx docx 56.9 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 22.06 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - oświadczenie_art. 125 ust. 1 ustawy pzp.docx docx 17.86 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie_grupa_kapitałowa.docx docx 16.8 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wzory umów (h).docx docx 139.85 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wykaz usług.docx docx 20 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5A - Wykaz osób.docx docx 23.85 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5B - oświadczenie o posiadaniu uprawnień.docx docx 18.55 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów.docx docx 15.67 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu - Wykonanie dokumentacji budowlanych i wykonawczych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Susz.pdf pdf 644.14 2021-02-12 11:35:00 Postępowanie
RLZP.I.271.1.19.2021 - unieważnienie.pdf pdf 1568.26 2021-03-16 14:25:19 Publiczna wiadomość
RLZP.I.271.1.21.2021 - wybór najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 2499.62 2021-03-16 14:27:14 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania do treści SWZ.docx docx 22.25 2021-02-19 12:34:58 Publiczna wiadomość
Mapa IX.jpg jpg 287.92 2021-02-19 12:40:57 Publiczna wiadomość
Mapa X.jpg jpg 724.88 2021-02-19 12:40:57 Publiczna wiadomość
Mapa XI.pdf pdf 343.1 2021-02-19 12:40:57 Publiczna wiadomość
Mapa XIV.jpg jpg 305.73 2021-02-19 12:40:57 Publiczna wiadomość
Mapa XV.jpg jpg 123.89 2021-02-19 12:40:57 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - Wykonanie dokumentacji budowlanych i wykonawczych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Susz.pdf pdf 35.33 2021-02-19 12:41:31 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania do treści SWZ - 2.docx docx 21.36 2021-02-24 10:10:47 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - oświadczenie_art. 125 ust. 1 ustawy pzp -po modyfikacji.docx docx 17.86 2021-02-24 10:10:47 Publiczna wiadomość
Informacja z sesji otwarcia ofert - RLZP.I.271.1.2020.pdf pdf 3188.49 2021-02-26 13:21:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-03-16 14:27 Ewa Karwowska Zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części I, II, III, IV, VI, VIII, IX, X, XI, XVI.

RLZP.I.271.1.21.2021 [...].pdf

2021-03-16 14:25 Ewa Karwowska Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania dla części V, VII, XII, XIII, XIV, XV, XVII, XVIII zamówienia.

RLZP.I.271.1.19.2021 [...].pdf

2021-02-26 13:21 Ewa Karwowska Informacja o złożonych ofertach

Informacja z sesji o [...].pdf

2021-02-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zadania kwotę w wysokości brutto: 482.200,00 zł. W tym na:
Część I – Projekt przebudowy pomieszczeń budynku przy ulicy Piastowskiej 7 w Suszu – 30.000,00 zł brutto
Część II – Projekt dobudowy pomieszczeń technicznych, sanitarnych budynku OSP w Babiętach Wielkich – 18.000,00 zł brutto
Część III – Projekt wymiany pokrycia dachu i docieplenie budynku Szkoły Podstawowej w Lubnowych – 20.000,00 zł brutto
Część IV – Projekt wymiany pokrycia dachu budynku świetlicy w Różnowie – 12.000,00 zł brutto
Część V – Projekt przebudowy pomostów na plaży miejskiej w Suszu – 25.000,00 zł brutto
Część VI – Projekt budowy zaplecza sanitarno - szatniowego na stadionie miejskim w Suszu - 35.000,00 zł brutto
Część VII – Projekt termomodernizacji budynku Przychodni Zdrowia w Suszu - 8.000,00 zł brutto
Część VIII – Projekt termomodernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Suszu - 8.000,00 zł brutto
Część IX – Projekt przebudowy drogi w m. Falknowo – budowa chodnika – 12.300,00 zł brutto
Część X –Projekt przebudowy ul. Jaśminowej w Suszu – 28.000,00 zł brutto
Część XI – Projekt przebudowy łącznika ul. Piastowskiej z ul. Wybickiego – 24.000,00 zł brutto
Część XII –Projekt budowy ogrodu rodzinnego w miejscowości Bałoszyce – 12.300,00 zł brutto
Część XIII – Projekt budowy ogrodu rodzinnego w miejscowości Lubnowy – 12.300,00 zł brutto
Część XIV – Projekt przebudowy drogi w m. Kamieniec w kierunku osady Piaski – 12.300,00 zł brutto
Część XV – Projekt budowy obwodnicy Adamowo – Emilianowo droga gminna nr 143008N – 55.000,00 zł brutto
Część XVI – Projekt rozbudowy SUW w Suszu – 70.000,00 zł brutto
Część XVII – Projekt przebudowy / modernizacji kotłowni osiedlowych w Kamieńcu – 45.000,00 zł brutto
Część XVIII – Projekt przebudowy / modernizacji kotłowni osiedlowej w Bałoszycach – 55.000,00 zł brutto
2021-02-24 10:10 Ewa Karwowska Zamawiający udziela odpowiedzi na kolejne zapytania do treści SWZ.

Odpowiedź na pytania [...].docx

Załącznik nr 2 - ośw [...].docx

2021-02-19 12:41 Ewa Karwowska Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-02-19 12:40 Ewa Karwowska Odpowiedzi na zapytania do treści SWZ - mapy poglądowe dla części IX, X, XI, XIV, XV

Mapa IX.jpg

Mapa X.jpg

Mapa XI.pdf

Mapa XIV.jpg

Mapa XV.jpg

2021-02-19 12:34 Ewa Karwowska Odpowiedzi na zapytania do treści SWZ

Odpowiedź na pytania [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1147