- Main page
- Proceeding ID 195291
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding:
Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla części obszaru miasta Debrzno, gmina Debrzno.
Wystawiający
-
UżytkownikProjekty Anna Król
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2019-02-05 12:55:42
-
Placing offers2019-02-13 09:00:00
-
Opening of offers2019-02-13 09:05:00
-
Procedure
-
Type-
Requirements and specifications
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adresZamawiającego:
Gmina Debrzno reprezentowana przez Wojciech Kallas – Burmistrz Debrzna
ul. Traugutta 277-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351e-mail: urzad@debrzno.pl
powiat człuchowskiwojewództwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1986ze zm.).Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówieńpublicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartościkwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotuzamówienia:
1. Przedmiotemzamówienia jest opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennegodla części obszaru miasta Debrzno, gmina Debrzno.
2. Obszaropracowania w granicach określonych w uchwale (załącznik nr 1).
3. Przedmiotumowy obejmuje:
a) Pozyskaniewłasnym kosztem i staraniem wszystkich materiałów i danych niezbędnych dosporządzenia przedmiotu umowy (w tym na potrzeby opracowania prognozyoddziaływania na środowisko, opracowania ekofizjograficznego bądź jegoaktualizacji, prognozy skutków finansowych uchwalenia planu),
b) Sporządzenieprojektu miejscowego planuzagospodarowania przestrzennego w zakresie wprowadzenia zmian wynikających zwniosków mieszkańców oraz inicjatywy Burmistrza Debrzna,
c) Sporządzenieprognozy oddziaływania na środowisko do planu,
d) Sporządzenieinwentaryzacji urbanistycznej przedstawiającej uwarunkowania przestrzenneobszaru opracowania, stanowiącej zasób materiałów wyjściowych i analiz,
e) Współpracęz komisją urbanistyczno – architektoniczną, w tym: prezentacje projektu planuna posiedzeniu komisji urbanistyczno – architektonicznej, jak również na innychposiedzeniach dotyczących przedmiotu umowy tj. komisjach i sesjach RadyMiejskiej w Debrznie,
f) Przygotowanie merytorycznedokumentów formalno-prawnych, projektów pism zgodnie z art. 17 ustawy oplanowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tymzawiadomień, wystąpień o zaopiniowanie i uzgodnienie do organów opiniującychi uzgadniających (wraz z projektami dokumentów planistycznych w wersjipapierowej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury) oraz wprowadzeniezmian do projektu planu wynikających z uzyskanych opinii, dokonanych uzgodnień,w tym sporządzenie wykazów: materiałów planistycznych sporządzonych na potrzebyplanu, wniosków, opinii, uzgodnień, uwag wraz z informacją o sposobie ichrozpatrzenia,
g) Sporządzeniewniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na celenierolnicze i nieleśne,
h) Przygotowanieprojektu planu do ponowienia procedury opiniowania i uzgadniania (jeśli okażesię to konieczne) oraz wyłożenia do publicznego wglądu wraz z ogłoszeniami i obwieszczeniami;
i) Udzielanieinformacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu planu, prezentacje iudział w dyskusji publicznej,
j) Zajęciestanowiska (w formie pisemnej) w sprawie uwag wniesionych do wyłożonego dopublicznego wglądu projektu planu, dokonanie ewentualnych zmian w projekciedokumentu wynikających z uwzględnionych uwag i ponownych uzgodnień,k) Przygotowanieprojektu uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami celem przedłożeniaRadzie Miejskiej w Debrznie do uchwalenia stosownie do art. 20 ust.1 ustawy oplanowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
l) Sporządzeniedokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych stosownie do wymogówRozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawiewymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego(Dz. U. Nr 164, poz. 1587) do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny jejzgodności z przepisami prawa,
m) Udział wczynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności zprzepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę,
n) Sporządzenie„podsumowania” oraz „uzasadnienia”, o których mowa art. 55 ust. 3oraz art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008r.o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwaw ochronie środowiska oraz o ocenachoddziaływania na środowisko (t.j.Dz. U. z 2018r. poz. 2081 z późn. zm.),
4. Wynikiemzrealizowanego przedmiotu zamówienia będzie uchwalony plan zagospodarowaniaprzestrzennego, zatwierdzony przez wojewodę wraz z załącznikami graficznymioraz niezbędną dokumentacją.
5. Wszelkieprace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedurokreślonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innychprzepisach obowiązującego prawa, niezbędne do właściwego i kompletnegoopracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówieniai uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Wymagania związanez wykonaniem zamówienia:
a) Terminwykonania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 14.12.2019r.
b) Zamawiającyprzekaże w terminie 7 dni od dnia podpisania umowykopię map pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
c) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiotzamówienia w formie elektronicznej na płycie CD/DVD oraz w postaci wydruków wnastępującej ilości egzemplarzy:
1. opracowanie ekofizjograficzne – 3 egz.
2. analiza proponowanych zmian w miejscowym planiezagospodarowania przestrzennego – 3 egz.
3. projekt planu do akceptacji Burmistrza izaopiniowania przez gminną komisję urbanistyczno – architektoniczną – 1 egz.4. projekt zmiany planu do ustawowego uzgadnianiai opiniowania – (ilość zgodna z rozdzielnikiem)
5. prognoza oddziaływania na środowisko – 3 egz.
6. prognoza skutków finansowych uchwalenia zmianyplanu – 3 egz.
7. projekt planu do wyłożenia do publicznegowglądu – 1 egz.
8. strategiczna ocena oddziaływania na środowisko– 3 egz.
9. projekt planu do przedłożenia Radzie Miejskiejdo uchwalenia – 9 egz.
10. projekt planu w wersji do publikacji wDzienniku Urzędowym – 1 egz.
11. opracowanie ekofizjograficzne, prognozęoddziaływania na środowisko oraz ostateczną wersje planu na elektronicznymnośniku danych – 1 egz.
12. projekt planu w wersji elektronicznejedytowalnej umożliwiający publikację w systemach informatycznych – 1 egz.
13. danewektorowe w układzie PUWG 92 wraz z tabelą atrybutów – 1 egz.,
14. załącznik graficzny w formiebazodanowej wszystkich wymienionych opracowań w plikach w formacie .shp (Shapefile)– 1 egz.
4. Wykonawca jestzobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa, w tym:
a) Ustawąz dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1945).
b) RozporządzeniemMinistra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresuprojektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz.1587).
c) przepisamiszczególnymi dotyczącymi ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego,ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd.
5. Kody CPVzamówienia:CPV:71410000-5 Usługi planowania przestrzennego
6. Sposób uzyskania dodatkowej informacji dotyczącejprzedmiotu zamówienia: Józef Bil, tel. (59) 83 35 351, e-mail: j.bil@debrzno.pl
7. Kryteria ocenyofert:
a) Cena – 100 %
b) Cenaofertowa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
c) Rozliczenieza przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktur za wykonanie części zamówieniazgodnie z zapisami wzoru umowy (załączniknr 2).
d) Podstawąwystawienia faktury będzie protokół odbioru potwierdzający wykonanie usługi.
8. Wymagania stawiane Wykonawcom:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sięWykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) posiadanieuprawnieńdo wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawanakładają obowiązek ich posiadania:
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznymoraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnegozobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osóbzdolnych do wykonywania zamówienia;
c) posiadanie wiedzyi doświadczenia wynikającego z opracowania minimum 3 projektów miejscowego planuzagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunkówzagospodarowania przestrzennego.
9. WYKAZDOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCY:
a) harmonogram realizacji przedmiotu umowy,
b) Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat polegającychna opracowaniu projektów Miejscowego Planu Zagospodarowani Przestrzennego lub studiumuwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (zgodnie z załącznikiem nr 3)
10. Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przyzastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA: 100%C = [C min / C bad]x 100gdzie:
C - liczbapunktów za cenę oferty brutto
C min- najniższa cena ofertowa brutto
C bad- cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilośćpunktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca poprzecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
Wprzypadku wyboru oferty Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy wterminie 5 dni.
11. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowejOpen Nexus do dnia 13.02.2019r. do godz. 09.00.
Attachments
Download all attachments
Announcements
Send a message to buyer
2019-02-14
08:36:42
|
Projekty Anna Król |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
Subject of the request
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?