- Strona główna
- Postępowanie ID 1021932
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP.271.2.123.2024.KS Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa siedziby jednostki Straży Pożarnej na Osiedlu Borowiczki – prace przygotowawcze” w Płocku
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Słupska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-21 10:47:00
-
Składania2024-11-28 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-28 10:05:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. :„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa siedziby jednostki Straży Pożarnej na Osiedlu Borowiczki – prace przygotowawcze” w Płocku ”
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis
przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest załączyć wypełniony formularz wynagrodzenia będący treścią par. 8 wzoru umowy. W razie rozbieżności między formularzem na platformie, a załączonym formularzem wynagrodzenia, będą brane pod uwagę kwoty z załączonego formularza wynagrodzenia. Nie załączenie formularza będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
II. Termin realizacji zamówienia -
1.Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia Umowy.
Zakres minimalny (podstawowy):
2.Termin wykonania Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3, ustala
się na 11 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
3.Termin przekazania Zamawiającemu Koncepcji wraz z inwentaryzacją dendrologiczną oraz wyznaczonymi
strefami ochrony drzew i krzewów (SOD), operatem dendrologicznym, projektem ochrony zieleni – 6 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
Zakres opcjonalny (opcja):
4. Wykonanie Zakresu opcjonalnego Przedmiotu Umowy w zakresie opisanym w §2, tj. pełnienie Nadzoru
autorskiego, nastąpi w terminie określonym zgodnie z §2 ust. 4 pkt 1) Umowy. Niezwłocznie po podpisaniu
umowy na roboty budowlane, Zamawiający pisemnie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.
III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:
Zamawiający wymaga:
1. aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył, co najmniej:
a) jedną usługę, która polega na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy budynku o kubaturze co najmniej 2000m3, w której bryle zaprojektowane były garaże, o wartości nie niższej niż 75.000,00 zł brutto
lub
b) dwie usługi, każda polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy budynku o kubaturze co najmniej 2000m3, w której bryle zaprojektowane były garaże, o wartości nie niższej niż 40.000,00 zł brutto każda,
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.
Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
a) 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń;
b) 1 osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
c) 1 osobę posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;
d) 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
e) 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń;
f) 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjno- drogowej;
g) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji inwentaryzacji dendrologicznych legitymuje się wykształceniem kierunkowym:
– 1 rok doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
– 2 lata doświadczenia zawodowego dla osób:
• absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
• technik architektury krajobrazu,
• absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia.
– 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.
e) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji operatów dendrologicznych i legitymuje się wykształceniem kierunkowym:
– 2 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo;
– 3 lata doświadczenia zawodowego dla osób:
• absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
• technik architektury krajobrazu,
• absolwent kierunków przyrodniczych takich jak: ochrona środowiska, biologia lub ekologia lub innych, których program obejmował;
– 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwenci innych kierunków studiów lub kursów zawodowych dotyczących prac z drzewami.
f) jedną osobę posiadającą udokumentowane doświadczenie w realizacji projektów ochrony zieleni i legitymuje się wykształceniem kierunkowym:
– 2 lata doświadczenia zawodowego – inspektor nadzoru terenów zieleni lub drzew, legitymujący się ukończonym kursem z tego zakresu,
– 3 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów magisterskich na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo,
– 4 lata doświadczenia zawodowego – absolwent studiów pierwszego stopnia lub studiów podyplomowych na kierunkach: architektura krajobrazu, ogrodnictwo i leśnictwo.
Zamawiający uzna, jeśli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedną osobę, która będzie spełniać jednocześnie wszystkie wymagania z punktu nr 2 ppkt d), e), f).
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku.
Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.
V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.
VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami
są:
Katarzyna Słupska - 024 36 71 577, Andrzej Księżycki - (024) 36 71460
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa siedziby jednostki Straży Pożarnej na Osiedlu Borowiczki – prace przygotowawcze” w Płocku .
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-25
10:16:14
|
Katarzyna Słupska |
Zamawiający
Gmina-Miasto
Płock
informuje,
że
w
dniu
22.11.2024r.
Wpłynęły
następujące
pytania
do
postępowania: Jakie źródło ciepła należy przewidzieć w dokumentacji projektowej budynku? W załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia nie ma wyszczególnionych projektów instalacji c.o., wentylacji i klimatyzacji, czy należy zamieścić je w dokumentacji projektowej? Czy w budynku przewiduje się detekcję pożaru, gazu, ect.? Zamawiający udziela odpowiedzi: - przewidywane źródło ciepła o zasilaniu gazowym, - należy zaprojektować instalację c.o., - należy zaprojektować instalację wentylacji, - nie należy projektować instalacji klimatyzacyjnej, - detekcję pożaru i gazu należy przewidzieć w kotłowni. |
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?