- Strona główna
- Postępowanie ID 1018216
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
BZP.271.2.23.2024 Utworzenie placu do zawracania przy ul. Berwińskiego w Kościanie
Wystawiający
-
UżytkownikAneta Rabiega
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-15 12:41:00
-
Składania2024-11-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-22 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Kościan, dnia 15.11.2024 r.
BZP.271.2.23.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o utworzenie placu do zawracania przy ul. Berwińskiego w Kościanie.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana Al. Kościuszki 22 64-000 Kościan
1.Termin realizacji zamówienia: 20.12.2024 r.
2.Przedmiot zamówienia stanowi:
1)opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1),
2)szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2),
3)przedmiar robót (załącznik nr 3).
3.Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy (załącznik nr 4).
4.Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonanie przedmiotu umowy.
5.Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
6.Sposób obliczenia:
Cenę należy skalkulować w formie ryczałtu na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1), szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), przedmiaru robót (załącznik nr 3). Cena realizacji zamówienia zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, które Wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z wykonaniem zamówienia.
7.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)wykażą się doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie drogi/ placu o nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 200 m2, lub co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na umocnieniu pobocza lub drogi gruntowej destruktem bitumicznym z powierzchniowym utrwaleniem o powierzchni minimum 200 m2. Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku w ramach jednego kontraktu lub w ramach dwóch kontraktów - Zamawiający wymaga załączenia wypełnionego wykazu robót
(załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty
zostały wykonane należycie (np. referencje),
2)załączą oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 6).
8.Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 7 przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie oferty.
9.Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:
1)akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,
2)uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,
3)gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,
4)uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia,
5)wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
10.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
11.Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
12.Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;
2)inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenia zamówienia w formie zapytania ofertowego na utworzenie placu do zawracania przy ul. Berwińskiego w Kościanie, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pani/Pana
danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich
obowiązków służbowych;
4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;
5)obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;
6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Załączniki: 1.Opis przedmiotu zamówienia, 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3.Przedmiar robót, 4.Projekt umowy (oświadczenie o prowadzeniu rachunku), 5.Wykaz robót, 6.Oświadczenie o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-28
08:54:11
|
Aneta Rabiega |
Raport
z
wyboru
oferty
Załączniki |
2024-11-22
10:31:58
|
Aneta Rabiega |
Zestawienie
ofert
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?