- Strona główna
- Postępowanie ID 1004336
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PI.4301.28.2024.PI6 „Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” oraz „Rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz monitoringu CCTV” w ramach projektu „Wzrost atrakcyjności komunikacji zbiorowej na terenie M. Słupska poprzez poprawę infrastruktury przystankowej i zapewnienie priorytetów dla transportu zbiorowego” z podziałem na zadania: 1) Zadanie nr 1 - Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie miasta Słupsk; 2) Zadanie nr 2 – Rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz monitoringu CCTV na terenie miasta Słupsk;
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Kontowicz
-
Organizacja
-
OddziałDział Przygotowania Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-25 13:15:00
-
Składania2024-10-30 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-30 10:05:00
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13,
działający w imieniu i na rzecz Miasta
Słupsk, zaprasza do przedstawienia oszacowania ceny dotyczącej zamówienia publicznego dotyczącego opracowania
dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu
dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami” oraz „Rozbudowa i
modernizacja Systemu Dynamicznej
Informacji Pasażerskiej oraz monitoringu CCTV” w ramach projektu „Wzrost
atrakcyjności komunikacji zbiorowej na terenie M. Słupska poprzez poprawę
infrastruktury przystankowej i zapewnienie priorytetów dla transportu
zbiorowego”
z podziałem
na zadania:
1) Zadanie nr 1 - Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu
dostosowania
ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie miasta Słupsk;
2)
Zadanie nr
2 – Rozbudowa i modernizacja Systemu Dynamicznej
Informacji Pasażerskiej
oraz monitoringu CCTV na terenie miasta Słupsk;
2. Opis Przedmiotu zamówienia.
Ø Wspólny słownik zamówień :
CPV: 71.32.0000-7
– Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71.24.20.00-6 – Przygotowanie
przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie
kosztów
Przedmiotem szacowania jest opracowanie dokumentacji
projektowej budowlano – wykonawczej z kosztorysem
inwestorskim, przedmiarem robót,
kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i
Odbioru Robót Budowlanych, wraz z uzyskaniem na rzecz i w imieniu Zamawiającego
wszelkich wymaganych prawem i niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji
administracyjnych, umożliwiających na ich podstawie złożenia wniosku o
zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę lub złożenie
wniosku o pozwolenie na budowę (w miarę potrzeb) mającego na celu przebudowę 12 zatok i przystanków
autobusowych oraz modernizację 21 przystanków autobusowych zlokalizowanych na
terenie miasta Słupsk. Dokumentacja projektowa realizowana jest dla poniższych
zadań:
1) dla
zadania nr 1 - Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu
dostosowania
ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie miasta Słupsk;
Wykonanie
kompletnej dokumentacji projektowej mającej na celu przebudowę
zatok autobusowych
i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
oraz poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na 12 przystankach
autobusowych zlokalizowanych na terenie miasta Słupsk, które zostały określone
w załączniku nr 3.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić założenia w zależności od
lokalizacji, które zostały określone w załączniku nr 4.
2)
dla zadania
nr 2 – Rozbudowa i modernizacja Systemu
Dynamicznej Informacji Pasażerskiej
oraz monitoringu CCTV na terenie miasta Słupsk;
Wykonanie
kompletnej dokumentacji projektowej mającej na celu modernizację/rozbudowę istniejącego
Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP)
oraz wyposażenie w monitoring CCTV wraz z zaprojektowaniem podłączenia do sieci
szkieletowej ZIM. Celem zadania jest poprawa planowania i skrócenie czasu
oczekiwania pasażerów oraz poprawa bezpieczeństwa mieszkańców korzystających z
komunikacji miejskiej. Inwestycja
realizowana jest na 21
przystankach zlokalizowanych na terenie miasta Słupsk, które zostały określone
w załączniku nr 5.
W dokumentacji projektowej należy uwzględnić założenia w zależności od lokalizacji,
które określone zostały w załączniku nr 6.
2.1 W dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego
należy uwzględnić założenia wyjściowe do projektowania określone w
następujących w załącznikach:
1) Załącznik
nr 3 – Lokalizacja przystanków – Przebudowa zatok autobusowych i przystanków w celu
dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie miasta
Słupsk;
2) Załącznik
nr 4 – Założenia wyjściowe do
projektowania – Przebudowa zatok
autobusowych
i przystanków w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
na terenie miasta Słupsk;
3) Załącznik
nr 5 – Lokalizacja przystanków – Rozbudowa
i modernizacja Systemu Dynamicznej
Informacji Pasażerskiej oraz monitoringu CCTV na terenie miasta Słupsk;
4) Załącznik
nr 6 – Założenia wyjściowe do
projektowania – Rozbudowa i modernizacja
Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej oraz monitoringu CCTV na
terenie miasta Słupsk;
5) Załącznik
nr 7 – Wykaz działek;
6) Załącznik
nr 8 – Lokalizacja przystanków oraz kanałów technologicznych;
7) Załącznik
nr 9 – Lokalizacja przystanków oraz kanałów technologicznych;
8) Załącznik
nr 10 – Lokalizacja przystanków oraz kanałów technologicznych;
2.2 Tryb inwestycji: zgłoszenie robót budowlanych
nie wymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę (w miarę
potrzeb).
2.3 Dokumentacja winna spełniać warunki określone w miejscowym planie
zagospodarowania przestrzennego odpowiednio dla terenu objętego opracowaniem.
2.4 DOKUMENTACJĘ
PROJEKTOWĄ NALEŻY WYKONAĆ JAKO ODRĘBNĄ DLA KAŻDEJ Z LOKALIZACJI.
2.5 Zaleca się, by Wykonawca przeprowadził szczegółową
wizę lokalną celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania
oferty i zawarcia umowy oraz opracowania dokumentacji projektowej. Wykonawca
ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków
realizacji zamówienia.
2.6 Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca
ustali z Zamawiającym założenia wyjściowe.
2.7 Wykonawca uzyska aktualną mapę zasadniczą lub do celów projektowych (w miarę potrzeb).
2.8 W ramach zamówienia Wykonawca uzyska na
rzecz i w imieniu Zamawiającego wszelkie wymagane prawem zgody, opinie i decyzje umożliwiające
złożenie wniosku o zgłoszenie robót budowlanych
nie wymagających pozwolenia na budowę lub złożenie wniosku o pozwolenie na
budowę (w miarę potrzeb). Oryginały ww. dokumentów Wykonawca zobowiązany jest
przekazać Zamawiającemu wraz
z dokumentacją.
2.9 Dokumentację projektową projektant zobowiązuje się dostarczyć w
wersji elektronicznej na płytach CD/DVD, w formacie pdf, dwg lub dgn,
- projekt oraz pdf docx, xls, ath – w
przypadku opisów
i pozostałych materiałów oraz w formie papierowej, w ilości:
a)
Mapa zasadnicza lub do celów projektowych (w
miarę potrzeb) – 1 egz.
b)
Dokumentacja projektowa – 5 egz.
c)
Kosztorys
inwestorski – 2 egz.,
d)
Przedmiar
robót i Kosztorys ofertowy – po 2 egz. ,
e)
Specyfikacje
Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - 2 kpl.
f)
Zatwierdzony
projekt stałej organizacji ruchu drogowego (w miarę potrzeb) - 5 egz.
g)
Informacja
dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), w przypadku gdy jej
opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów.
3.
Informacje ogólne dotyczące zapytania
a)
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami
jest Pan Tomasz Kontowicz, tel. 605 502
649.
b)
Termin realizacji:
·
dla zadania nr 1 - do 5 miesięcy od dnia
zawarcia umowy;
·
dla zadania nr 2 - do 5 miesięcy od dnia
zawarcia umowy.
c) Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie,
komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej
osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: przygotowanie@zimslupsk.pl, t.kontowicz@zimslupsk.pl.
d) Postępowanie
nie ma na celu wyboru wykonawcy do realizacji zamówienia.
e) Ofertę
cenową w celu oszacowania wartości przedmiotu zamówienia należy złożyć do dnia 28.10.2024r.
do godz. 10:00 na załączonym formularzu do zapytania.
f)
Oferta powinna być złożona przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformy zakupowej.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?