Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WGK-I.271.1.126.2024 Demontaż kłosów i słupów stalowych do wysokości betonowego cokoła z pomnika poległych w Dolinie Śmierci w Bydgoszczy

Magdalena Minga
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Zieleni i Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2024 12:57:00
Składania : 25-10-2024 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

1.     Nazwa oraz adres Zamawiającego:

      Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz

 Wydział przeprowadzający postępowanie: Wydział Zieleni i Gospodarki Komunalnej

 2.       Nazwa postępowania:

Demontaż kłosów i słupów stalowych do wysokości betonowego cokoła z pomnika poległych w Dolinie Śmierci w Bydgoszczy

 3.    Opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie polega demontażu trzech stalowych kłosów o wysokości około 2,5m i szerokości 1,0m
oraz demontażu trzech stalowych słupów o wysokości około 20m. Powyższe elementy należy zdemontować do wysokości betonowego cokoła. Zdemontowane elementy należy przetransportować wraz z wyładunkiem na miejsca wskazane przez Zamawiającego. Dokumentacja fotograficzna oraz ekspertyza stanowią załącznik do niniejszego dokumentu.

 4.    Termin wykonania zamówienia:

14 dni od dnia zawarcia Umowy 

 5.       Kryterium lub kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 6.       Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe: upływa w dniu 25.10.2024, godz: 13:00

 7.       Opis sposobu oceny ofert: analiza ceny i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 8.       Warunki udziału w postępowaniu.

      Zamawiający nie przewiduje.

9.       Opis sposobu komunikacji zamawiającego z wykonawcami: platforma zakupowa.

a)      w czasie trwania postępowania wyłącznie za pomocą formularza na platformie zakupowej Open Nexus

b)      w czasie trwania umowy: e - mail, telefon.

 

10.   Zapis o możliwości unieważnienia postępowania: cena przekraczająca kwotę zarezerwowaną
w budżecie Miasta na to zadanie.

11.   Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:

       1)  Justyna Sucharska         -    tel. 52 58 59 176

       2)  Magdalena Minga          -    tel. 52 58 59 234

 12.   Sposób i forma złożenia oferty: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia wypełnionego i podpisanego przez uprawnioną osobę formularza oferty wraz z załącznikami. 

13.     Dodatkowe uwagi określające opis postępowania:

-        Odrzucona zostanie oferta w przypadku:

- ofert zawierających błędy, braki formalne, budzące wątpliwości informacje,

- braku załącznika w postaci prawidłowo wypełnionego, podpisanego i zeskanowanego formularza

  oferty,

- braku podpisu/- ów osoby/-ów uprawnionej/- nych pod ofertą,

- niezłożenia oferty na platformie zakupowej Open Nexus,

-        w przypadku ofert zawierających błędy, braki formalne i budzące wątpliwości informacje, Zamawiający dopuszcza składanie wyjaśnień przez oferentów w terminie max. 1 dnia od wezwania,

-        Zamawiający przewiduje możliwość wezwania do złożenia ofert dodatkowych – gdy złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie lub z takim samym bilansem ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert

-        Zamawiający przewiduje prowadzenie negocjacji lub składania ofert ostatecznych (ulepszonych) przez maksymalnie trzech wykonawców, którzy złożyli oferty najkorzystniejsze, zwłaszcza gdy ceny ofert przekraczają kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia . 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1-Inwentaryzacja_OGOLNY.pdf pdf 796.84 2024-10-18 12:57:00 Przedmiot zamówienia
2-Inwentaryzacja_KLOS 1.pdf pdf 240.42 2024-10-18 12:57:00 Przedmiot zamówienia
3-Inwentaryzacja_KLOS 2.pdf pdf 301.1 2024-10-18 12:57:00 Przedmiot zamówienia
4-Inwentaryzacja_KLOS 3.pdf pdf 292.99 2024-10-18 12:57:00 Przedmiot zamówienia
5-Inwentaryzacja_KLOS 4.pdf pdf 313.79 2024-10-18 12:57:00 Przedmiot zamówienia
EKSPERTYZA TECHNICZNA pomnik Dolina Śmierci1.pdf pdf 5099.71 2024-10-18 12:57:00 Przedmiot zamówienia
Raport z pomiarów i badań pomnika w Dolinie Śmierci Bydgoszc.pdf pdf 2463.66 2024-10-18 12:57:00 Przedmiot zamówienia
dokumentacja fotograficzna.docx docx 2570.87 2024-10-18 12:57:00 Przedmiot zamówienia
Formularz ofertowy.docx docx 25.21 2024-10-18 12:57:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Demontaż kłosów i słupów stalowych do wysokości betonowego cokoła z pomnika poległych w Dolinie Śmierci w Bydgoszczy Zadanie polega demontażu trzech stalowych kłosów o wysokości około 2,5m i szerokości 1,0m oraz demontażu trzech stalowych słupów o wysokości około 20m. Powyższe elementy należy zdemontować do wysokości betonowego cokoła. Zdemontowane elementy należy przetransportować wraz z wyładunkiem na miejsca wskazane przez Zamawiającego. Dokumentacja fotograficzna oraz ekspertyza stanowią załącznik do niniejszego dokumentu

1-Inwentaryzacja_OGO [...].pdf

2-Inwentaryzacja_KLO [...].pdf

3-Inwentaryzacja_KLO [...].pdf

4-Inwentaryzacja_KLO [...].pdf

5-Inwentaryzacja_KLO [...].pdf

EKSPERTYZA TECHNICZN [...].pdf

Raport z pomiarów i [...].pdf

dokumentacja fotogra [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy.d [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od dnia zawarcia Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 58