Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 17/23 Świadczenie usług serwisowych przyrządów do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu z podziałem na zadania: 1) Zadanie nr 1 - świadczenie (nie wcześniej niż od 09.09.2023 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu A 2.0, A2.0/04 A2.0/4L, 2) Zadanie nr 2 - świadczenie ( nie wcześniej niż od 27.08.2023 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alco-Sensor IV 3) Zadanie nr 3 - świadczenie ( od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu iBlow, 4) Zadanie nr 4 świadczenie (od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu AT 1000, 5) Zadanie nr 5 - świadczenie (nie wcześniej niż od 01.01.2024 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Dräger 6810.

Deadlines:
Published : 27-06-2023 13:20:00
Placing offers : 28-07-2023 10:00:00
Offers opening : 28-07-2023 10:05:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 11 do SWZ- wykaz wykonanych usług zad. 3.docx docx 14.07 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 12 do SWZ - wykaz wykonanych usług zad. 4.docx docx 13.89 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie dot. aktualności informacji o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.docx docx 19.52 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 13 do SWZ - wykaz wykonanych usług zad. 5.docx docx 14.02 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
2023-OJS121-384031-pl Ogł o zam..pdf pdf 227.6 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 7 - Oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z art. 5K.docx docx 22.07 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 14 - Oświadczenie PUZ dot. przesłanek wykluczenia z art. 5K.docx docx 20.32 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 8 do SWZ zobowiazanie podmiotu udostępniającego zasoby.docx docx 21.55 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 9 do SWZ - wykaz wykonanych usług zad. 1.docx docx 14.06 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
SWZ 17_23.pdf pdf 1482.97 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1.1 do SWZ Formularz ofertowy zadanie 1.docx docx 34.92 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 10 do SWZ - wykaz wykonanych usług dla zad. 2.docx docx 13.82 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1.2 do SWZ Formularz ofertowy zadanie 2.docx docx 34.75 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1.3 do SWZ Formularz ofertowy zadanie 3.docx docx 32.73 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1.4 do SWZ Formularz ofertowy zadanie 4.docx docx 32.51 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 1.5 do SWZ Formularz ofertowy zadanie 5.docx docx 32.93 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 2.1 do SWZ umowa na zad. 1, 2, 5.pdf pdf 737.07 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 2.2 do SWZ unowa na zad. 3, 4.pdf pdf 723.36 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - JEDZ espd-request (1).xml xml 100 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do SWZ oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx docx 17.29 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 18.35 2023-06-27 13:20:00 Proceeding
Wyjaśnienia treści SWZ nr 1 ds. 17_23.pdf pdf 271.27 2023-07-07 11:34:11 Public message
Wyjaśnienia treści SWZ nr 2 ds. 17_23.docx docx 25.3 2023-07-14 11:56:58 Public message
Wyjaśnienia treści SWZ nr 2 ds. 17_23.pdf pdf 354.41 2023-07-14 11:56:58 Public message
Wyjaśnienia treści SWZ nr 3 ds. 17_23.docx docx 23.23 2023-07-17 15:14:29 Public message
Wyjaśnienia treści SWZ nr 3 ds. 17_23.pdf pdf 180.89 2023-07-17 15:14:29 Public message
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 25.56 2023-07-28 14:26:20 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 137.74 2023-07-28 14:26:20 Public message
Sprostowanie informacji o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.docx docx 25.01 2023-08-02 10:44:36 Public message
Sprostowanie informacji o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia.pdf pdf 175.7 2023-08-02 10:44:36 Public message
Informacja z otwarcia ofert sprostowanie.pdf pdf 187.09 2023-08-09 13:02:34 Public message
Informacja z otwarcia ofert sprostowanie.docx docx 25.96 2023-08-09 13:02:34 Public message
Informacja o wyborze 17_23.pdf pdf 397.39 2023-08-22 15:28:37 Public message
Informacja o unieważnieniu 17_23.pdf pdf 158.27 2023-08-22 15:29:03 Public message
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2023-OJS178-556843-pl.pdf pdf 173.69 2023-09-19 10:48:19 Public message

Announcements

2023-09-19 10:48 Anna Ozga Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-08-22 15:29 Anna Ozga Informacja o unieważnieniu

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-08-22 15:28 Anna Ozga Informacja o wyborze

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-08-09 13:02 Anna Ozga Sprostowanie informacji z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Informacja z otwarci [...].docx

2023-08-02 10:44 Anna Ozga Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję sprostowanie informacji o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia - pismo L. Dz. ZP-1473/23 z dnia 02.08.2023 roku.
Z poważaniem,
Monika Jędrys

Sprostowanie informa [...].docx

Sprostowanie informa [...].pdf

2023-07-28 14:26 Anna Ozga Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję informację z otwarcia ofert - pismo L. Dz. ZP-1427/23 z dnia 28.07.2023 roku
Z poważaniem,
Monika Jędrys

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-28 10:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę gross 820.716,20zł w tym na zadania:
1) świadczenie (nie wcześniej niż od 09.09.2023 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu A 2.0, A2.0/04 A2.0/4L, wartość net 267.379,40 zł, gross 328.876,66 zł co stanowi równowartość 60.036,69 euro (zadanie nr 1)
2) świadczenie ( nie wcześniej niż od 27.08.2023 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Alco-Sensor IV wartość net 296.293,34 zł, gross 364.440,81 zł co stanowi równowartość 66.528,95 euro, (zadanie nr 2)
3) świadczenie ( od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu iBlow, wartość net 66.259,50 zł, gross 81.499,19 zł co stanowi równowartość 14.877,74 euro, (zadanie nr 3)
4) świadczenie (od dnia zawarcia umowy) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu AT 1000, wartość net 33.804,54 zł, gross 41.579,58 zł co stanowi równowartość 7.590,39 euro, (zadanie nr 4)

5) świadczenie (nie wcześniej niż od 01.01.2024 r.) usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu Dräger 6810, wartość net 3.512,16 zł, gross 4.319,96 zł co stanowi równowartość 788,61 euro, (zadanie nr 5)
2023-07-17 15:14 Anna Ozga Wyjaśnienia treści SWZ nr 3

Wyjaśnienia treści S [...].docx

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2023-07-14 11:56 Anna Ozga Wyjaśnienia treści SWZ nr 2

Wyjaśnienia treści S [...].docx

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2023-07-07 11:34 Anna Ozga Wyjaśnienia treści SWZ nr 1 ds. 17/23.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 769