Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-07-2024 10:19:00 |
Składania : | 02-08-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 02-08-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni.
Przedmiot postępowania: Usługa zgłoszenia do ochrony nowego logotypu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu jako znak towarowy
Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę został wskazany w treści zapytania ofertowego w rozdz. VI.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:
· czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,
· kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,
· podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej.
W przypadku pytań:
· merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość";
· związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty";
· Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie oraz uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Specjalista Działu Zamówień Publicznych p. Renata Nazimek.
Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html
2024-07-31 15:04 | Renata Nazimek |
Zamawiający
przekazuje
poniżej
treść
zapytania
(zachowano
oryginalną
treść
pytania),
które
wpłynęło
do
Zamawiającego
i
udziela
następujących
wyjaśnień:
Pytanie 1 „Odnośnie do Polskich zgłoszeń: czy (i w jaki sposób) mamy ująć w ofercie opłaty za pierwszy okres ochrony (decyzja o udzieleniu prawa ochronnego jest decyzją warunkową. Udzielenie prawa następuje pod warunkiem uiszczenia opłaty za pierwszy okres ochrony) oraz opłaty za publikację? Opłaty te są należne dopiero po decyzji o udzieleniu prawa ale bez ich uiszczenia decyzja wygasa. W Państwa formularzu nie przewidziano pól odpowiadających tym opłatom ale w umowie jest mowa o decyzji ostatecznej a nie decyzji warunkowej (na marginesie Urząd Patentowy RP nie wydaje już później żadnej ostatecznej decyzji tylko albo wygasza decyzję warunkową albo publikuje wzmiankę o udzieleniu prawa).” Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, że opłat za pierwszy okres ochrony nie trzeba ujmować w ofercie, ponieważ te opłaty są należne już po wydaniu przez Urząd decyzji o przyznaniu ochrony, a obsługa zgłoszenia przez Wykonawcę kończy się w momencie wydania tej decyzji przez Urząd. Przez termin "ostateczna decyzja" Zamawiający rozumie decyzję finalną, tj. taką, w której Urząd przyznaje bądź nie ochronę, a jej utrzymanie jest związane już tylko z wniesieniem stosownej opłaty urzędowej (nie wymaga żadnych działań merytorycznych) jak np. w przypadku zgłoszeń patentowych, kiedy trzeba dokonywać ich obrony w procesie odpowiednio przygotowanej argumentacji). Pytanie 2 Postanowienia umowy (§10) w zakresie praw autorskich są nieprawidłowe. Czy dopuszczają Państwo wykreślenie z umowy § 10 w całości? Paragraf ten jest niezgodny ze stanem faktycznym: ani druki urzędowe uzupełnione urzędowymi określeniami dot. których moglibyśmy mieć lub nabyć prawo. Przeciwnie, to Państwu powinny (już teraz) przysługiwać prawa autorskie do logotypów, które zostaną przekazane przyjmującemu zlecenie dla przygotowania w Państwa imieniu znaków towarowych. Proponowane oświadczenie przyjmującego zlecenie jest niezgodne z warunkami zlecenia (prawdą): "Przyjmujący zlecenie oświadcza, że z tytułu wykonania przedmiotu umowy przysługują mu lub przysługiwać będą na dzień przeniesienia majątkowe prawa autorskie i prawa pokrewne do wykonanego przedmiotu umowy.". Dalsze ustępy §10 tj. ust. 2,3,4,5,6 i 7. Odpowiedź: Zamawiający pozostaje przy aktualnym brzmieniu wzoru umowy w zakresie praw autorskich. Opisy tworzone przez rzeczników patentowych mogą być przedmiotem praw autorskich i taką sytuację przewiduje §10. W przypadku gdy opisy nie będą przedmiotem praw autorskich, odpowiednie zapisy umowy nie będą miały zastosowania. Pytanie 3 Czy dopuszczają Państwo zmianę §2 ust. 6 pkt. 2) na "14 dni po przekazaniu wszystkich informacji o których mowa w §2 ust. 3" - w obecnym brzmieniu umowy redakcja wskazuje na to, że termin biegnie nawet jeżeli Dający zlecenie nie przekaże logotypów i informacji potrzebnych do sporządzenia wykazów towarów i usług. Taka redakcja może prowadzić to paradoksalnej sytuacji, w której opóźnienia po stronie Dającego zlecenie skutkują naliczeniem kar za niedotrzymanie terminu od Przyjmującego zlecenie.” Odpowiedź: Zamawiający precyzuje zapis § 2 ust. 3 poprzez wskazanie terminu 14 dni dla Zamawiającego, zamiast terminu niezwłocznie, na przekazanie dokumentacji i informacji, wedle listy przekazanej Zamawiającemu przez Wykonawcę. W pozostałym zakresie Zamawiający zachowuje wzór umowy w dotychczasowym brzmieniu § 2, albowiem obowiązek przekazania dokumentacji przez Wykonawcę po prawomocnym zakończeniu postępowania zgłoszeniowego nie jest zależny od obowiązku Zamawiającego wskazanego w § 2 ust. 3. W związku z powyższym Zamawiający przekazuje Wzór umowy po modyfikacji. Pytanie 4 „czy oferta ma zawierać również koszty rejestracji znaków towarowych?” Odpowiedź: Zamawiający wyjaśnia, że oferta powinna obejmować koszt usługi zgłoszenia (honorarium) oraz opłaty urzędowe za zgłoszenie, zgodnie ze specyfikacją w tabeli stanowiącej Załącznik nr 2 do zapytania. |
Komunikaty