Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL-271-27/24 Dostawa zestawów komputerowych, monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, niszczarek, na potrzeby Podhalańskiego Szpitala Specjalistycznego im. Jana Pawła II w Nowym Targu.

Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne
Podhalański Szpital Specjalistyczny w Nowym Targu
Termin:
Zamieszczenia : 04-06-2024 14:21:00
Składania : 14-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 14-06-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ 27 2024.7z 7z 292.11 2024-06-04 14:21:00 Postępowanie
Odpowiedzi.docx docx 95.62 2024-06-11 09:55:05 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi II.docx docx 94.58 2024-06-13 10:03:09 Publiczna wiadomość
ZP-12.doc doc 122.5 2024-06-19 11:37:22 Publiczna wiadomość
Wynik.doc doc 161.5 2024-06-21 12:19:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-21 12:19 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Wynik

Wynik.doc

2024-06-19 11:37 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne informacja z otwarcia ofert

ZP-12.doc

2024-06-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi :206 777,90
2024-06-13 10:03 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Odpowiedzi II

Odpowiedzi II.docx

2024-06-11 09:55 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Odpowiedzi

Odpowiedzi.docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 643