- Strona główna
- Postępowanie ID 932778
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
TIR/03/D/TP/2024 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Janasa 13A w Rudzie Śląskiej realizowana w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez zastosowanie OZE w budynkach użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Szykowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-05-29 13:59:00
-
Składania2024-06-21 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-06-21 09:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-13
14:49:51
|
Joanna Szykowska |
Działając
w
trybie
art.
524
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2024
r.
poz.
1320,
zwanej
dalej:
Pzp),
zawiadamiam
o
wniesieniu
odwołania
w
dniu
11
września
2024
r.
przez
Wykonawcę
Solar
Square
Sp.
z
o.o.
z
siedzibą
we Wrocławiu 54-152, ul. Gołęzycka 12/5. W załączeniu do niniejszego pisma przekazuję treść odwołania oraz szczegóły sprawy. Załączniki |
2024-09-06
13:25:29
|
Joanna Szykowska |
UWAGA-
Zamawiajacy
publikuje
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
o
udzielenie
zamówienia. Szczegółowe informacje w załączeniu. Załączniki |
2024-09-05
13:34:36
|
Joanna Szykowska |
SPROSTOWANIE
DO
KOMUNIKATU
PUBLICZNEGO
z
dnia
20
sierpnia
2024
roku Zamawiający w dniu 19 sierpnia 2024 r. o godz. 23:53:44 otrzymał za pośrednictwem platformy informację o wniesieniu odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej na czynności Zamawiającego dotyczące oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej od Wykonawcy uczestniczącego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: SOLAR SQUARE SP. Z O.O. Ul. Gołężycka 12/5, 54-152 Wrocław NIP 894 315 98 30, REGON 387299460 Nr telefonu: 690 133 533 Adres poczty elektronicznej: zp@solarsquare.eu Przedstawiciel: Michał Lipnicki. Zamawiający otrzymując kopię rzekomego odwołania, dopełniając wymogom art. 524 ustawy Pzp, przesłał kopię odwołania innym Wykonawcom, jednocześnie wzywając ich do przystąpienia do postępowania odwoławczego (art. 525 ustawy Pzp). Jednakże z uwagi na brak jakiejkolwiek reakcji ze strony Krajowej Izby Odwoławczej, Zamawiający skierował zapytanie do KIO, czy Wykonawca, który przekazał kopię rzekomego odwołania do Zamawiającego, wniósł je do Prezesa KIO skutecznie a w odpowiedzi otrzymał informację o braku jakiegokolwiek odwołania w omawianej sprawie. Szczegóły w załączeniu. Załączniki |
2024-08-23
07:43:47
|
Joanna Szykowska |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
czynności
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
oraz
o
ponownym
przeprowadzeniu
czynności
oceny
ofert. Szczegóły w załączeniu. Załączniki |
2024-08-20
12:03:55
|
Joanna Szykowska |
Działając
w
trybie
art.
524
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2023
r.
poz.
1605),
zawiadamiam
o
wniesieniu
odwołania
w
dniu
19
sierpnia
2024
r.
przez
Wykonawcę
Solar
Square
Sp.
z
o.o.
z
siedzibą
we
Wrocławiu
54-152,
ul.
Gołężycka
12/5. Pismo w tej sprawie w załączeniu. W załączeniu do niniejszego pisma przekazuję treść odwołania. Załączniki |
2024-08-14
20:28:36
|
Joanna Szykowska |
Zgodnie
z
art.
253
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605),
Zamawiający
informuje
równocześnie
wszystkich
Wykonawców,
którzy
złożyli
oferty,
że
dokonano
wyboru
najkorzystniejszej
oferty
w
postępowaniu.
Szczegóły w załączeniu. Załączniki |
2024-07-12
10:48:02
|
Joanna Szykowska |
Działając
na
podstawie
art.
307
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2023
r.
poz.
1605),
zwanej
dalej
Pzp,
Zamawiający
informuje,
że
termin
związania
ofertą
w
przedmiotowym
postępowaniu
upływa
w
dniu
9
lipca
2024
roku.
Zamawiający
zwraca
się
o
wyrażenie
zgody
na
przedłużenie
terminu
związania
ofertą
w
przedmiotowym
postępowaniu
o
oznaczony
okres,
tj.
30
dni
–
czyli
do
dnia
8
sierpnia
2024
r.
Szczegóły
w
załączeniu.
Załączniki |
2024-06-21
13:53:18
|
Joanna Szykowska |
Zamawiający,
działając
na
mocy
art.
222
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych,
zwanej
dalej
ustawą
Pzp,
zawiadamia
o
złoóznych
ofertach
w
postępowaniu.
Załączniki |
2024-06-20
13:06:46
|
Joanna Szykowska |
Sprostowanie
do
komunikatu
z
dnia
17.06.2024
roku.
Zamawiający w tytule odpowiedzi na pytania Wykonawcy użył nazwy innego postępowania, równocześnie procedowanego: *jest: "TIR/04/D/TP/2024 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Ks. Niedzieli 51 B w Rudzie Śląskiej realizowana w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez zastosowanie OZE w budynkach komunalnych w Rudzie Śląskiej (ID 916463)" *powinno być: "TIR/03/D/TP/2024 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej dla budynku przy ul. Janasa 13A w Rudzie Śląskiej realizowana w ramach projektu pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez zastosowanie OZE w budynkach użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej (ID 932778)". |
2024-06-17
13:55:12
|
Joanna Szykowska |
Działając
na
podstawie
art.
284
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605),
Zamawiajacy
przekazuje
treść
pytań
Wykonawcy
dot.
wyjaśnień
treści
SWZ
wraz
z
odpowiedziami.
Szczegóły w załączeniu. Załączniki |
2024-06-13
08:27:34
|
Joanna Szykowska |
UWAGA-
zmiana
terminu
składania
i
otwarcia
ofert.
Nowy termin to 21.06.2024 r. Szczegóły w załączeniu, Załączniki |
2024-06-10
08:30:03
|
Joanna Szykowska |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(DZ.
U.
z
2023
r.
poz.
1605.),
Zamawiający
przekazuje
informacje
o
kwocie,
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
(kwota
brutto).
Szczególy w załączeniu. Załączniki |
2024-06-07
12:02:52
|
Joanna Szykowska |
Działając
na
podstawie
art.
284
ust.
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605),
Zamawiajacy
przekazuje
treść
pytania
Wykonawcy
wraz
z
odpowiedzią.
Pytanie nr 1: Zwracam się z prośba o ustalenie terminu wizji lokalnej dotyczącej postępowania przetargowego dla lokalizacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Cegielnianej, Osiedlowej oraz Janasa. Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający w dniu 06.06.2024 r. zawiadomił WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH WYKONAWCÓW poprzez publikację komunikatu publicznego na stronie postępowania o wizji lokalnej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu podstawowym bez negocjacji na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków komunalnych i użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej. Zamawiający zawiadomił o wyznaczeniu terminu wizji lokalnej na dzień: - 7 czerwca 2024 r., godz. 8:00— ul. Ks. Niedzieli 51B (Pani Agnieszka Szydełko) - 7 czerwca 2024 r., godz. 9:00— ul. Cegielniana 30 (Pani Agnieszka Pańczyk) - 7 czerwca 2024 r., godz. 10:00— ul. Osiedlowa 6 (Pani Agnieszka Szydełko) - 7 czerwca 2024 r., godz. 11:00— ul. Janasa 13a (Pani Natalia Czarnota). Zgodnie z zaleceniami w rozdziale III Specyfikacji Warunków Zamówienia, zainteresowani Wykonawcy proszeni byli o przybycie przedstawicieli Wykonawców ww. przedsięwzięciu pod wskazane adresy. Treść powyższej odpowiedzi jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców, którzy będą ubiegać o udzielenie zamówienia i złożą ofertę w ww. postępowaniu z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma. |
2024-06-06
10:22:12
|
Joanna Szykowska |
Zawiadomienie
o
wizji
lokalnej
w
dniu
07.06.2024
r.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?