Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2024 06:15:00 |
Składania : | 03-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-06-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II (zwany dalej Zamawiającym) zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty kosztowej dla zadania:
„Dostawa, montaż i obsługa urządzenia do sanityzacji c.w.u. w budynku M-I na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II”.
Opis zamierzenia.
Przedmiotem realizacji jest dostawa, montaż i obsługa urządzenia do sanityzacji c.w.u. w budynku M-I na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie wg zakresu j.n.:
Dostawę, montaż i uruchomienie urządzenia do sanityzacji c.w.u. w trybie ciągłym metodą jonizacji srebra i miedzi.
Urządzenie dostosowane do zużycia ciepłej wody na poziomie do 2000m3/rok;
Urządzenie gwarantuje skuteczne w walce z bakteriami dawkowanie na poziomie 0,02-0,04 mg/l srebra oraz 0,2-0,8 mg/l miedzi;
Dawkowanie zachodzi przy wykorzystaniu elektrod z czystego srebra oraz miedzi (>99,9% zawartości);
Kontrola dawkowania zachodzi dzięki przepływomierzowi o zakresie działania 0,5-100 l/min (lub dokładniejszy) z możliwością programowania (doszczegółowienia zakresu) w trakcie pracy urządzenia w obiekcie;
Polaryzacja elektrod (zużycie pojedynczych elektrod w zestawie) zachodzi na podstawie ilości przepływającej przez urządzenie wody, co gwarantuje równomierne zużycie zestawu;
Elektrody umieszczone są w komorach wykonanych z przezroczystego materiału lub posiadającego przezroczyste rewizje, umożliwiające kontrolę np. zakamienienia, oraz równomierność zużycia bez ingerencji w urządzenie;
Urządzenie posiada całodobowy monitoring online zachodzących procesów, do którego dostęp otrzyma Szpital poprzez chronione hasłem konto. Monitoring online w czasie rzeczywistym pokazuje dane dotyczące przepływów wody i stosowanego dawkowania w formie wykresów, oraz posiada możliwość gromadzenia i wglądu do danych historycznych;
Urządzenie posiada dopuszczenie przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie warunku;
Urządzenie posiada atest PZH- dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie warunku;
5 lat gwarancji na urządzenie;
Do oferty Wykonawca dołączy kratę katalogową stosowanego przepływomierza w celu potwierdzenia jego parametrów.
B) Obsługa zainstalowanego urządzenia przez 24 miesięcy, która obejmuje:
Przydzielenie Inżyniera Sanitarnego, który przeprowadzi obiekt przez proces usuwania oraz zabezpieczania przez cały okres trwania umowy.
Generalną konserwację systemu minimum 4 razy w roku obejmująca m.in. czyszczenie elektrod/wymianę.
W przypadku wystąpienia awarii systemu pracownicy serwisu przystąpią do usunięcia awarii w czasie do 6 godzin od zgłoszenia awarii na podany w umowie e-mail;
Dostawę i wymianę elementów zużywalnych (elektrody srebrne i miedziane) zgodnie z zapotrzebowaniem, by zagwarantować poprawne dawkowanie (koszt elektrod ujęty w cenie obsługi).
Wykonywanie raportów po każdej konserwacji i przekazywanie ich Zamawiającemu.
Możliwość archiwizowania wszystkich raportów, wyników badań w portalu monitoringowym.
Termin wykonania usługi:
dostawa, montaż i uruchomienie - 21 dni od daty podpisania umowy;
obsługa i wymiana materiałów eksploatacyjnych w układzie - 2 lata od daty podpisania umowy.
Termin i miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 03 czerwca 2024 r do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku A-V - Dziennik Podawczy lub na Platformie zakupowej.
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie cyfrowej lub pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu z opisem:
„Dostawa, montaż i obsługa urządzenia do sanityzacji c.w.u. w budynku M-I na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II, zapytanie ofertowe nr TTR.230.29.2024 – sprawę prowadzi Sekcja Utrzymania Ruchu”.
Wymagania dla Wykonawcy
Urządzenie posiada dopuszczenie przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie warunku;
Urządzenie posiada atest PZH- dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie warunku;
Do oferty Wykonawca dołączy kratę katalogową stosowanego przepływomierza w celu potwierdzenia jego parametrów.
Do oferty Wykonawca dołączy min. 2 dokumenty referencyjne z obiektów. w których zamontowano oferowane urządzenie. Do referencji nalezy dołączyć fotografie pracującego urządzenia w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia (widoczny deklarowany przepływomierz, przezroczyste komory, logo firmy).
Udostępnienie wersji demo lub zrzutów ekranu, lub zdjęć portalu do monitorowania pracy urządzenia do sanityzacji c.w.u. wraz z widocznym gromadzeniem danych historycznych parametrów.
Zawartość
Oferta Wykonawcy winna zawierać:
Formularz cenowy (Załącznik nr 1)
Dokumenty zawarte wg opisu w pkt.3.
Zaakceptowany wzór umowy (Załącznik nr 2)
Wyciąg z KRS lub dokument z rejestracji działalności gospodarczej W-cy.
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający nie dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych.
2. Wszelkie informacje odnośnie zadania można uzyskać pod numerem telefonu 12 614 35 05 oraz 12 614 34 46 w godzinach 8 – 14.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą.
5. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – formularz cenowy
Załącznik nr 2 – wzór umowy z opisem przedmiotu zamówienia
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty