Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.31.2024.AS Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ulicy Zakole wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Zakole – prace przygotowawcze”.

Agnieszka Szatkowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-04-2024 13:11:00
Składania : 19-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-04-2024 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ulicy Zakole wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Zakole – prace przygotowawcze””

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -  Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia Umowy.
1) Zakres minimalny (podstawowy):
Termin wykonania Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3, ustala
się na 7 miesięcy od dnia zawarcia Umowy.
Termin przekazania Zamawiającemu Koncepcji – 6 tygodni od dnia zawarcia Umowy.
2) Zakres opcjonalny (opcja):
Wykonanie Przedmiotu Umowy w zakresie opisanym w §2 wzoru umowy, tj. pełnienie Nadzoru autorskiego, nastąpi w
terminie określonym zgodnie z §2 ust. 4 pkt 1) wzoru Umowy.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu

Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

  • Jedną dokumentację projektowo - kosztorysową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia budowy, przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej wraz z infrastrukturą techniczną o wartości nie niższej niż 40.000,00 zł brutto

lub

  • Dwie dokumentacje projektowo - kosztorysowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę/zgłoszenia budowy, przebudowy drogi o nawierzchni z kostki betonowej wraz z infrastrukturą techniczną o łącznej wartości nie niższej niż 40.000,00 zł brutto

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych usług potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych usług lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami

  • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń,

  • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń,

  • 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń.

  • jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń telekomunikacyjnych w ograniczonym zakresie.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 


V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Agnieszka Szatkowska, tel.: 024 36 71 616, Justyna Gomułka, tel.: 024 36 71 727 , Grzegorz Naguszewski, tel.: 024 36 71 457.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ulicy Zakole wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Zakole – prace przygotowawcze”..   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 do opz - Zakres projektowy ul. Zakole.odt odt 888.84 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do opz INFORMACJA dla Dróg wewnętrznych ul. Zakole.docx docx 15.25 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do opz - PZT ul. Wiejskiej.pdf pdf 1444.73 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do opz - warunki z MZD dot. układu drogowego i oświetlenia.pdf pdf 2174.16 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do OPZ_Tabela elementów scalonych_Zakole.odt odt 40.51 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Umowa - wzór - przebudowa ulicy Zakole.pdf pdf 221.59 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia_Zakole_ - Zał. nr 1 do wniosku-1.pdf pdf 103.93 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Projekt_Zagospodarowania- zlewnia_wschodnia-rys_1_3 - ul. Zakole.TIF TIF 1382.05 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Projekt_Zagospodarowania_ zlewnia_wschodnia-rys_1_2 ul. Zakole.TIF TIF 1537.88 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
Wschód-profil_D1_25-D1_30-rys_2_3 ul. Zakole.TIF TIF 685.07 2024-04-12 13:11:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-04-12 13:11:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-04-12 13:11:00 Kryterium

Komunikaty

2024-04-23 14:05 Agnieszka Szatkowska Zamawiający Gmina Miasto Płock unieważnia niniejsze postępowanie. Najkorzystniejsza oferta przewyższa środki przeznaczone na realizację zamówienia.
2024-04-19 10:20 Agnieszka Szatkowska Zamawiający informuje, iż w postępowaniu została złożona jedna oferta:
1) MBZ Andler, Tomczak Sp. J.
cena za opracowanie dokumentacji - 151 290,00 zł brutto,
cena za jeden nadzór autorski - 1 845,00 zł brutto,
łączna cena brutto za całość zamówienia - 158 670,00 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ulicy Zakole wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa ulicy Zakole – prace przygotowawcze”. Proszę podać cenę za zakres podstawowy 1 usługa - (0)
2 Nadzór autorski (zakres opcjonalny) Proszę podać cenę za jeden pobyt autorski 4 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki wzoru umowy - Proszę potwierdzić akceptację wzoru umowy. (0)
3 Wykonawca jest/nie jest czynnym płatnikiem podatku Vat - Proszę wpisać tak/nie (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wpisać faktura papierowa/ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Stawka za jeden pobyt Wykonawcy w kwocie brutto …………….zł, obejmuje: a) kwotę brutto………... zł – stanowiącą koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu oraz b) kwotę brutto …………. zł - stanowiącą koszt wykonania czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy. - Proszę podać stawkę za dojazd i czynności merytoryczne w ramach jednego pobytu autorskiego (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 238