Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7011.3.2024.AS ,,Zespół Krytych Pływalni przy ul. Sportowej 8 w Krośnie”- opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego.

Agnieszka Szmyd
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 08-04-2024 14:17:00
Składania : 17-04-2024 08:00:00
Otwarcia : 17-04-2024 08:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

I.7011.3.2024.AS                                                                              Krosno, dnia 08.04.2024 r.

 

 

OGŁOSZENIE

 

dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA  MIASTO KROSNO , 38 - 400  Krosno  ul. Lwowska  28A  tel.  13 47-43-209  fax. 13 47-43-206 ; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989

 

OGŁASZA

że zamierza udzielić zamówienia na:

,,Zespół Krytych Pływalni przy ul. Sportowej 8 w Krośnie”- opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego.

 

 

1. Opis przedmiotu zamówienia

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

 

1.1 Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (w skrócie PFU) dla zadania pn. ,,Zespół Krytych Pływalni przy ul. Sportowej 8
w Krośnie”- opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego.

Cel opracowania:

PFU posłuży do opisu przedmiotu zamówienia publicznego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”,

ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty – szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych dla zadania inwestycyjnego jw.

Przedmiotem inwestycji, zadania pn. ,,Zespół Krytych Pływalni przy ul. Sportowej 8
w Krośnie”- opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego, którego dotyczyć ma opracowanie PFU jest przebudowa oraz poprawa efektywności energetycznej istniejącej krytej pływalni w Krośnie zlokalizowanej na działce nr ewid. gr. 1392/2 w obrębie Turaszówka, celem poprawy jej atrakcyjności oraz ograniczenia kosztów jej funkcjonowania, i utrzymania.

Zamawiający wymaga opracowania PFU dla całości zadania jw. z podziałem na 2 warianty i 2 etapy dla wariantu II. Podział na warianty i etapy ma umożliwić projektowanie i wykonywanie każdego z nich niezależnie.

W opracowywanej dokumentacji projektowej należy uwzględnić następujące warianty:

1)      Wariant I obejmujący przebudowę systemu technologii wody basenowej wraz
z wymianą lub modernizacją central wentylacyjnych, regulacją istniejącego układu i przebiegu kanałów wentylacyjnych, przebudowę kotłowni wraz z systemem grzewczym w oparciu o alternatywne inne źródła ciepła (niskoemisyjne).Należy uwzględnić usprawnienia w zakresie obiegu wody basenowej oraz okresowego spustu wody.

Przebudowę należy zaprojektować w oparciu o analizę potencjału optymalizacji, przekazaną po podpisaniu umowy z wykonawcą.

2)      Wariant II obejmujący wykonanie przebudowy obiektu w dwóch etapach:

a)      w I etapie należy uwzględnić modernizację istniejącej hali basenowej oraz tarasu wraz z istniejącą infrastrukturą techniczną, przebudowę systemu technologii wody basenowej, systemu wentylacyjnego grzewczego oraz możliwość rozbudowę instalacji dla realizacji etapu II. W etapie I przewiduje się następujące elementy zabudowy:

·         basen pływacki o wym. 25,00 m x 12,5 m o pow. lustra wody ok. 312,5 m2
z wypłyceniem na 2 torach pływackich przeznaczonych do nauki pływania,

·         basen rekreacyjny o pow. lustra wody ok. 56 m2 z siedziskami do masażu perełkowego oraz powietrznego, leżankami masażu powietrznego, masażerem karku oraz gejzerem wodnym- dyszą denną,

·          brodzik dla dzieci o powierzchni lustra wody ok. 32 m2, ze zjeżdżalnią typu ,, słoń”, ruchomą armatką wodną oraz fontanną typu ,,grzybek”,

·         2 wanny SPA z hydromasażem, okrągłe lub wielokątne dla 12 osób na jedną wannę,

·         zjeżdżalnię wodną o długości min.25 m z basenem hamownym o pow. ok. 18 m2,

·         strefę SPA o powierzchni 41 m2, posiadającą strefę saun z przestrzenią wypoczynkową oraz balią chłodzącą.

W etapie I w celu zwiększenia powierzchni użytkowej na istniejącej hali basenowej.

należy przewidzieć rozbiórkę istniejącej trybuny

b)      w II etapie należy uwzględnić przebudowę części obiektu, w której znajdują się strefa przebieralni i szatni, sala gimnastyczna oraz pomieszczenia gospodarcze wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbudowę systemu technologii wody basenowej, systemu wentylacyjnego grzewczego. W etapie II przewiduje się następujące elementy zabudowy:

·         basen rekreacyjny o powierzchni lustra wody ok.88,5 m2, z siedziskami do masażu perełkowego oraz powietrznego, leżankami masażu powietrznego, masażerami karku oraz gejzerem wodnym, dyszą denną, wanną z hydromasażem o powierzchni ok. 5,5 m2, brodzikiem dla dzieci o powierzchni ok. 23 m2,

·          strefa balneologii, z dwoma basenami witalnymi o pow. ok.31 oraz 6,5 m2,

·          strefa SPA o pow. ok. 120 m2, zawierająca strefę saun z przestrzenią wypoczynkową oraz sanitarną,

·         strefa przebieralni i szatni o powierzchni ok. 112 m2, z wydzieloną przestrzenią sanitarną damską oraz męską o łącznej powierzchni ok. 92 m2,

·         strefa biurowa o powierzchni ok. 90 m2, pokoje administracyjne - biurowe, węzeł sanitarny, WC dla personelu,

·         strefa wejścia o powierzchni ok. 180 m2, która ma tworzyć główny węzeł komunikacyjny oraz miejsce rozmieszczania podstawowych funkcji usługowych: wejście główne, szatnia ubrań wierzchnich, kasa- informacja, WC damskie, WC męskie, WC niepełnosprawnych, hol dla gości.

W każdym z etapów należy uwzględnić przystosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień w ramach zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 Przedstawione rozwiązania winny umożliwiać realizację inwestycji z podziałem na odrębne warianty i etapy w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na ewentualność podziału zamówienia na części.

 

1.2 Zakres opracowania winien obejmować min.:

1.      Pozyskanie kopi mapy zasadniczej,

2.      Opracowanie koncepcji programowo – przestrzennej uwzględniającej przebudowę oraz poprawę efektywności energetycznej krytej pływalni przy ul. Sportowej w Krośnie z podziałem na 2 warianty i 2 etapy dla wariantu II, która winna zawierać następujące opracowania:

1)      część rysunkowa zawierająca:

a)      projekt zagospodarowania terenu w skali 1:500, sporządzony na mapie syt. - wys.,

b)      rzuty głównego obiektu kubaturowego (rzuty kondygnacji, charakterystyczne przekroje, elewacje),

c)     opisy pomieszczeń oraz odpowiadające im powierzchnie umieszczone winny być bezpośrednio na rysunkach, w tabelach obok rysunków,

d)    wizualizację architektoniczną pomieszczeń oraz elewacji,

e)     inwentaryzację w zakresie koniecznym do opracowania PFU,

2)      część opisowa zawierająca:

a)      zwięzły opis techniczny zawierający podstawowe informacje na temat przyjętych rozwiązań funkcjonalno-przestrzennych stanowiący uzupełnienie treści przedstawionych na planszy zagospodarowania rozwiązań koncepcyjnych,

dane techniczne (zastosowane rozwiązania techniczne i planowane do zamontowania urządzenia, zestawienia powierzchni, dane konstrukcyjno-materiałowe, instalacyjne,

b)      opinię o stanie technicznym obiektu w zakresie możliwości przebudowy,

c)      analizę spełnienia przepisów pożarowych dla każdego z dwóch etapów robót oddzielenie,

d)      szacowanie kosztów wykonania przebudowy obiektu w 2 wariantach z podziałem wariantu II na 2 etapy określone w SWZ,

Koncepcję programowo-przestrzenną należy przekazać w 2 egz.- w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej do 90 dni od podpisania umowy, celem jej uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może rozpocząć realizacji etapu II przedmiotu umowy.

3.      Analizę przewidywanego zużycia mediów oraz rozważenie zasadności modyfikacji źródeł energii cieplnej i elektrycznej,

4.      Opracowanie bilansu zapotrzebowania ma media uwzględniającego przebudowę,

5.      Opracowanie Programu Funkcjonalno- Użytkowego.

 

Koncepcję należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do opracowania PFU. Wykonawca bez pisemnej zgody Zamawiającego nie może rozpocząć realizacji etapu II przedmiotu umowy.

 

Program Funkcjonalno-Użytkowy powinien być kompletny i obejmować całość zamierzenia inwestycyjnego, oraz powinien być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.

Zgodnie z art. 34 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt.2 oraz art. 103 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie podstawą do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiotem, którego będzie zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji w/w zamierzenia inwestycyjnego.

 

Zamówienie obejmuje także przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich i pokrewnych w zakresie niniejszego opracowania, w tym praw autorskich zależnych.

Wykonawca zapewni opracowanie PFU z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno – budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem racjonalnych usprawnień w ten sposób, iż dokumentacja projektowa będzie uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
oraz oświadcza, że opracowanie będzie kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 

W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy konsultacji z Zamawiającym
na każdym etapie realizacji opracowywania PFU w sprawie istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, i technologię przedmiotu inwestycji. Zasadą przyjętych rozwiązań technologicznych powinna być funkcjonalność i niezawodność zapewniająca długoterminową, bezawaryjną pracę urządzeń, niskie koszty eksploatacyjne i serwisowe.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia ewentualnych uwag do projektu PFU
w terminie do 14 dni od dnia jego przekazania Zamawiającemu, a Wykonawca zobowiązuje się je uwzględnić.

Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie ponadto:

1)      wsparcie i doradztwo w pracach komisji przetargowej na wezwanie Zamawiającego,

2)      przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania w zakresie zagadnień technicznych dotyczących opracowanego PFU związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,

W razie konieczności powtórzeń postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonywanie czynności określonych w pkt 1 oraz pkt 2 w ramach wynagrodzenia umownego.

Wykonawca zobowiązany jest sporządzić PFU w sposób, aby przyjęte w nim założenia nie utrudniały uczciwej konkurencji przy opisywaniu przedmiotu zamówienia
w postępowaniu na wykonawstwo robót wykonywanych na podstawie ww. programu, zgodnie z wymaganiami art. 99 oraz art. 101 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.). W PFU nie mogą występować nazwy własne. Materiały, produkty muszą być opisane za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.

 

Wykonawca w ramach zamówienia przekaże dla każdego wariantu i etapu trzy egzemplarze opracowanego PFU w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD w formacie ogólnodostępnym (np. pdf, word. itp.) dostosowanym do przeprowadzenia postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz w wersji edytowalnej.

 

Wszelkie analizy, obliczenia, badania, które będą niezbędne do opracowania kompletnej dokumentacji projektowej (PFU), Wykonawca zobowiązany jest wykonać w cenie ofertowej wynagrodzenia (w ramach wynagrodzenia ryczałtowego).

W przypadku wniesienia uwag przez Zamawiającego, Wykonawca zobligowany jest do wprowadzenia stosownych poprawek i ponownego złożenia PFU Zamawiającemu.

Przy odbiorze przedmiotu umowy Zamawiający nie jest obowiązany dokonywać sprawdzenia jakości przekazanego opracowania.

 

UWAGI:

1. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania niezbędnych
danych do przygotowania rzetelnej oferty.

 

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo do rezygnacji
z wykonywania części prac, których wykonanie okaże się niekonieczne. Ustalone
z wykonawcą wynagrodzenie za wykonanie w/w części prac, z których wykonania zrezygnowano, nie zostanie zrealizowane, bez żadnego odszkodowania na rzecz Wykonawcy.

 

 

Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.

 

 

3. Termin realizacji zamówienia, warunki umowne:

 

1)      rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,

2)      przekazanie koncepcji programowo - przestrzennej: do 90 dni od podpisania umowy,

3)      zakończenie: 6 miesięcy od zawarcia umowy.

4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji warunków zamówienia.

 

4. Kryterium oceny ofert:

Najniższa cena – 100%.

 

5. Sposób składania ofert

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

d)     Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników.

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 17 kwietnia 2024 r. do godziny 8.00.

i)        Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.

j)        Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

l)        Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

m)    Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 kwietnia 2024 r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 209, o godzinie 8.15.

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

s)       Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.

u)      Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi: 100 MB.

v)      Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby wykonawcy uprawnioną/ne do zaciągania zobowiązań w Jego imieniu bądź przez ustanowionego przez nią/nie pełnomocnika/ów.

w)    Wykonawcy składający ofertę wspólną są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika.

x)      Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Jeżeli pełnomocnictwo upoważnia jedynie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy z Zamawiającym wymagane będzie złożenie kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

y)      Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

z)      Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wykonawców składających wspólną ofertę uprawnione do zaciągania zobowiązań w jego imieniu.

aa)  Pełnomocnictwo, o którym mowa w niniejszym punkcie musi zostać złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

bb)  Korespondencja z Zamawiającym oraz rozliczenia z wykonawcami dokonywane będą przez pełnomocnika wskazanego pełnomocnictwem.

Podmiot składający ofertę jako uczestnik konsorcjum i jednocześnie składający ofertę samodzielnie lub jako uczestnik innego konsorcjum zostanie potraktowany jako składający dwie oferty i na tej podstawie wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone.

6. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji:

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno.

 

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:

1)      W sprawach formalnych i merytorycznych:

Agnieszka Szmyd Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a .

 


Wszystkie pozostałe istotne informacje znajdują się w załącznikach.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ+ Zał. Nr 1, Zał. Nr 2, Zał. Nr 3, Zał. Nr 5..doc doc 147 2024-04-08 14:17:00 Postępowanie
Zał. Nr 4 - Tabela Opracowań Projektowych.xlsx xlsx 16.32 2024-04-08 14:17:00 Postępowanie
Zał. Nr 6- Wzór umowy.doc doc 172 2024-04-08 14:17:00 Postępowanie
Ogłoszenie.doc doc 95.5 2024-04-08 14:17:00 Postępowanie
Załącznik graficzny.pdf pdf 1379.1 2024-04-08 14:17:00 Postępowanie
Informacja z otawrcia ofert.docx docx 23.56 2024-04-17 11:16:31 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-17 11:16 Agnieszka Szmyd Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otawrci [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Realizacja usługi j.w. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3190 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427