Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: TI.221.6.2020 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Lipowej w Toruniu wraz z tłocznią ścieków i kanałem tłocznym

Joanna Szczepańska
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 22-03-2024 10:57:00
Składania : 10-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 10-04-2024 10:05:00
Tryb: Przetarg regulaminowy - FA
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Znak sprawy:    TI.221.6.2020

 

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu prowadzonym w regulaminowym trybie przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania pn.:

 

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Lipowej w Toruniu wraz z tłocznią ścieków i kanałem tłocznym

Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 5 538 000,00 Euro a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowano jako sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt 35) ww. ustawy.

Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”, który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w dziale „Przetargi/Regulaminy”).

 

1.     Wymagania Zamawiającego:

 

·         Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

•   Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w niniejszym SIWZ oraz we wzorze umowy.

·         Kryterium oceny ofert: Cena 100%.

·         Wadium – wymagane zgodnie z zapisami siwz.

·         Wymagane jest udzielenie 3 letniej gwarancji na wykonane roboty.

·         Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.

·         Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce „Przetargi – Platforma zakupowa”, w terminie do dnia 10.04.2024 r. do godziny 1000.

·         Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów.

  • Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia) w formie papierowej na adres:

 

Wydział Inwestycji i Remontów Toruńskich Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń

 

Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji i Remontów – Joanna Szczepańska

 

·         W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału w postępowaniu, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną, najkorzystniejszą ofertę;

·         Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej („sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.

 

2.     Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31-35; 87-100 Toruń

tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51

e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania

Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:

Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej

www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „Przetargi/Regulaminy”).

Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.

Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

3.     Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym, wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.

4.     Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 931 ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur (dalej zwanym „KSeF”), w okresie fakultatywnego stosowania KSeF.

5.     Zgodnie z wymogami art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2023 poz. 1790 ze zm.) Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.

 

Załączniki: SIWZ wraz z formularzami i wzorem umowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie_Lipowa.docx docx 26.03 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
opz_Lipowa.docx docx 35.05 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
siwz_Lipowa.docx docx 64.1 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
umowa_wzór_Lipowa.docx docx 76.76 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
załączniki do siwz_Lipowa.docx docx 42.97 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
załączniki do umowy_Lipowa.docx docx 172.47 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
dokumentacja projektowa.zip zip 78887.31 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
siwz_strona tytułowa.pdf pdf 300.22 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
przewodnik do składania oferty.docx docx 25 2024-03-22 10:57:00 Postępowanie
Lipowa_odpowiedzi_3.04.2024.pdf pdf 854.06 2024-04-05 07:37:56 Publiczna wiadomość
Lipowa_odpowiedzi_4.04.2024.pdf pdf 1016.38 2024-04-05 07:37:56 Publiczna wiadomość
decyzja MZD_nowa.pdf pdf 2739.66 2024-04-05 07:37:56 Publiczna wiadomość
Lipowa_odpowiedź_8.04.2024.pdf pdf 500.76 2024-04-08 09:52:37 Publiczna wiadomość
kwota na sfinansowanie zamówienia.pdf pdf 420.62 2024-04-10 10:02:32 Publiczna wiadomość
zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 145.4 2024-04-10 11:11:57 Publiczna wiadomość
wynik postępowania.docx docx 1635 2024-04-22 10:45:11 Publiczna wiadomość
wynik postępowania.pdf pdf 580.96 2024-04-22 10:45:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-22 10:45 Joanna Szczepańska wynik postępowania - uzupełniony

wynik postępowania.d [...].docx

wynik postępowania.p [...].pdf

2024-04-19 14:23 Joanna Szczepańska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-04-10 11:11 Joanna Szczepańska zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

zestawienie złożonyc [...].pdf

2024-04-10 11:02 Joanna Szczepańska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-04-10 10:02 Joanna Szczepańska informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia

kwota na sfinansowan [...].pdf

2024-04-08 09:52 Joanna Szczepańska Odpowiedź na pytanie

Lipowa_odpowiedź_8.0 [...].pdf

2024-04-05 07:37 Joanna Szczepańska W załączeniu odpowiedzi na pytania do postępowania - 2 pliki i załącznik

Lipowa_odpowiedzi_3. [...].pdf

Lipowa_odpowiedzi_4. [...].pdf

decyzja MZD_nowa.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ulicy Lipowej w Toruniu wraz z tłocznią ścieków i kanałem tłocznym - 1 szt. Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
35/37
87-100, Toruń
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Formularz Oferty - Oferta cenowa Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 (wraz z wykazem cen – Załącznik nr 3a), w postaci skanu do „pdf” (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Wykaz wykonanych robót - Doświadczenie zawodowe Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany Wzór wykazu wykonanych robót wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4, w postaci skanu do „pdf”, wraz z referencjami (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Wykaz kadry - Osoba Kierownika budowy Proszę obok załączyć wypełniony i podpisany Wzór wykazu kadry wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5, w postaci skanu do „pdf” (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu" (0)
7 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza, że nie podlega przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)." Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu” (0)
8 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału" (0)
9 Oświadczenie podatnika VAT - Wykonawca oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, oraz że posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK" (0)
10 Oświadczenie RODO - Wykonawca potwierdza, że spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu Proszę wpisać obok słowo "TAK", albo, że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY" (0)
11 Pozostałe dokumenty - KRS/CEIDG, pełnomocnictwa, wadium Należy załączyć odpowiednio pozostałe wymagane dokumenty, np. wypis z KRS/CEIDG, pełnomocnictwa, wadium itp. Jeżeli niezbędne dokumenty zostały załączone w innym miejscu, proszę wpisać obok „Nie dotyczy” (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1298