Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PGK/ZP/4/2024 Produkcja, dostawa oraz posadowienie kontenera (podział na 2 części)

Termin:
Zamieszczenia : 15-03-2024 11:31:00
Składania : 27-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 27-03-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PGK_ZP_4_2024 SWZ_z_zał_PLATFORMA.pdf pdf 1119.41 2024-03-15 11:31:00 Postępowanie
PGK_ZP_4_2024_ogłoszenie_o_zamówieniu.pdf pdf 157.23 2024-03-15 11:31:00 Postępowanie
PGK_ZP_4_2024_Załącznik_nr_1_do_SWZ_Formularz_ofertowy.docx docx 50.33 2024-03-15 11:31:00 Postępowanie
PGK_ZP_4_2024_Załącznik_nr_2_do_SWZ_Oświadczenie.doc doc 67.5 2024-03-15 11:31:00 Postępowanie
PGK_ZP_4_2024_Załącznik_nr_2_do_umowy_dokumentacja_projektowa.zip zip 11423.67 2024-03-15 11:31:00 Postępowanie
PGK_ZP_4_2024_Załącznik_nr_3_do_SWZ_Oświadczenie.docx docx 28.28 2024-03-15 11:31:00 Postępowanie
PGK_ZP_4_2024_Załącznik_nr_4_do_SWZ_wykaz_usług.docx docx 42.48 2024-03-15 11:31:00 Postępowanie
kontenery toalety.pdf pdf 180.15 2024-03-21 14:10:52 Publiczna wiadomość
PGK_ZP_4_2024_Załącznik_nr_1_do_projektu_umowy_część_nr_2_zmiana.pdf pdf 111.72 2024-03-21 14:10:52 Publiczna wiadomość
PGK_ZP_4_2024_ZMIANA_OGŁOSZENIA.pdf pdf 36.24 2024-03-21 14:10:52 Publiczna wiadomość
PGK_ZP_4_2024_zmiana_SWZ_platforma.pdf pdf 203.01 2024-03-21 14:10:52 Publiczna wiadomość
PGK_ZP_4_2024_Informacja_z_otwarcia_ofert_Platforma.pdf pdf 192.73 2024-03-27 15:43:16 Publiczna wiadomość
PGK_ZP_4_2024_Informacja_o_wyborze_ofert_PLATFORMA.pdf pdf 194.41 2024-04-09 15:07:53 Publiczna wiadomość
PGK_ZP_4_2024_Informacja_o_wyborze_ofert_PLATFORMA_cz_1_platforma.pdf pdf 194.13 2024-04-17 15:15:23 Publiczna wiadomość
PGK_4_2024_OGŁOSZENIE_O_WYNIKU_OPUBLIKOWANE.pdf pdf 83.87 2024-05-07 15:30:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-07 15:30 Iwona Józefowicz Ogłoszenie o wyniku postępowania

PGK_4_2024_OGŁOSZENI [...].pdf

2024-04-17 15:15 Iwona Józefowicz ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w zakresie części nr 1 Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Czempiniu, będąca Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, informuje, że w wyniku badania i oceny ofert, na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy, za najkorzystniejszą w zakresie części nr 1 została uznana:
Oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: WF CONCEPT Sp. z o.o.
ul. Podwale 62/08, 50-010 Wrocław.

Poniżej informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną wg poniższych kryteriów:
Oferta nr 2 złożona przez WF CONCEPT Sp. z o.o. ul. Podwale 62/08, 50-010 Wrocław: Łączne uzyskane pkt w kryteriach: 100,00, Kryterium I - Cena brutto – 60%: 60,00, Kryterium II - Termin gwarancji - 40%: 40,00.
Oferta nr 1 złożona przez Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn Al. Rzeczypospolitej 101-103/1a, 59-220 Legnica, Łączne uzyskane pkt w kryteriach: 90,32, Kryterium I - Cena brutto – 60%: 50,32, Kryterium II - Termin gwarancji - 40%: 40,00.

PGK_ZP_4_2024_Inform [...].pdf

2024-04-09 15:07 Iwona Józefowicz ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w zakresie części nr 2:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Czempiniu, będąca Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 253 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, informuje, że w wyniku badania i oceny ofert, na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy, za najkorzystniejszą w zakresie części nr 2 została uznana: Oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn Al. Rzeczypospolitej 101-103/1a, 59-220 Legnica.

Poniżej informacja o Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną wg poniższych kryteriów:
Oferta nr 1: Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn Al. Rzeczypospolitej 101-103/1a, 59-220 Legnica, Łączne uzyskane pkt w kryteriach: 100,00; Kryterium I - Cena brutto – 60%: 60,00; Kryterium II - Termin gwarancji - 40%: 40,00.
Oferta nr 3: G-CON Sp. z o.o. ul. Bocheńskiego 6; 04-478 Warszawa, Łączne uzyskane pkt w kryteriach: ---; Kryterium I - Cena brutto – 60%: ---;Kryterium II - Termin gwarancji - 40%: ---.

PGK_ZP_4_2024_Inform [...].pdf

2024-03-27 15:43 Iwona Józefowicz INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Oferta nr 1 złożona przez Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn Al. Rzeczypospolitej 101-103/1a, 59-220 Legnica, cena ofertowa w zakresie części nr 1: 88 000,00 zł, w zakresie części nr 2: 238 000,00 zł, termin gwarancji w zakresie części nr 1: 60 miesięcy, w zakresie części nr 2: 60 miesięcy;
Oferta nr 2 złożona przez WF CONCEPT Sp. z o.o. ul. Podwale 62/08, 50-010 Wrocław, cena ofertowa w zakresie części nr 1: 73 800,00 zł, termin gwarancji w zakresie części nr 1: 60 miesięcy;
Oferta nr 3, złożona przez G-CON Patrycja Kępa Ul. Bocheńskiego 6, 04-478 Warszawa, cena ofertowa w zakresie części nr 2: 388 160,00 zł, termin gwarancji w zakresie części nr 2: 48 miesięcy;

PGK_ZP_4_2024_Inform [...].pdf

2024-03-27 10:07 Iwona Józefowicz Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi brutto:
w zakresie części nr 1: 49 200,00 zł;
w zakresie części nr 2: 123 000,00 zł.
2024-03-21 14:10 Iwona Józefowicz ODPOWIEDZI NA PYTANIA, ZMIANA SWZ ORAZ OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU
W związku z pytaniami zadanymi przez uczestnika postępowania przetargowego w przedmiocie Produkcja, dostawa oraz posadowienie kontenera (podział na 2 części) Zamawiający, działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.), zwaną dalej „PZP” przekazuje treść pytań wraz z odpowiedziami:

Pytanie 1: Czy zamawiający dopuszcza rozwiązanie części pierwszej i drugiej w formie modułowej wykonanej z płyt warstwowych PIR?
Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż zgodnie z opisem przedmiotu umowy (Załącznik nr 1 do projektu umowy):
 w zakresie części nr 1 - wymaga fabrycznie nowy kontener morski, w związku z tym, Zamawiający w zakresie części nr 1 nie dopuszcza rozwiązania w formie modułowej wykonanej z płyt warstwowych PIR.
 w zakresie części nr 2 - dopuszcza się wykorzystanie kontenerów morskich lub konstytuowanych z płyt warstwowych stylizowanych na kontenery morskie.
Pytanie 2: Czy zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji?
Odpowiedź: Zamawiający, informuje, iż nie dopuszcza wydłużenia terminu realizacji.

Jednocześnie Zamawiającym działając, na podstawie art. 286 ust. 1 PZP zmienia treść specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) poprzez zmianę zapisów w następujący sposób:
1. dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 2 do projektu umowy, ulega zmianie, z uwagi na omyłkę w zakresie wymiarów wewnętrznych toalet damskich i męskich. W związku z tym, Zamawiający przekazuje aktualny rysunek oznaczony nazwą: „kontenery toalety”.
W związku z powyższą zmianą zmieniony został Załącznik nr 1 do projektu umowy - OPIS PRZEDMIOTU UMOWY – część nr 2 w następujący sposób: w miejscu gdzie jest mowa o rysunkach oznaczonych „kontener sanitarny” oraz „kontener sanitarny 1” wprowadza się oznaczenie” kontenery toalety”. Zmieniony załącznik został zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania i oznaczony nazwą:
„PGK_ZP_4_2024_Załącznik_nr_1_do_projektu_umowy_część_nr_2_zmiana”.
Ponadto Zamawiający informuje, iż rysunki dołączone do dokumentacji projektowej oznaczone nazwami: "kontener sanitarny" oraz "kontener sanitarny 1" nie są dokumentami właściwymi i wiążącymi.

2. zapis rozdziału 13 ust 13.1 SWZ:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 23.04.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert..

zostaje zmieniony na następujący:
Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.04.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

3. zapis rozdziału 15 ust 15.1 SWZ:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_czempin do dnia 25.03.2024 r. do godz. 10:00.
zostaje zmieniony na następujący:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_czempin do dnia 27.03.2024 r. do godz. 10:00.

4. zapis rozdziału 15 ust 15.2 SWZ:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.03.2024 r. o godz. 10:30.
zostaje zmieniony na następujący:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.03.2024 r. o godz. 10:30.

Proszę o uwzględnienie powyższych zmian w składanej ofercie. Pozostałe zapisy SWZ pozostają bez zmian.

kontenery toalety.pd [...].pdf

PGK_ZP_4_2024_Załącz [...].pdf

PGK_ZP_4_2024_ZMIANA [...].pdf

PGK_ZP_4_2024_zmiana [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 564