Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-03-2024 10:25:00 |
Składania : | 20-03-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-03-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Wymagania Zamawiającego:
1. Sprzęt wymieniony w zapytaniu znajduje się na terenie Szpitala Powiatowego, ul. Kościuszki 96, 64- 700 Czarnków.
2. Ostateczny termin składania ofert: 18 marca 2024r.
3. Przeglądy należy wykonać w terminie: zgodnie z harmonogramem w załączniku nr 1
4. Po zakończeniu postępowania z wybranym Wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza zostanie podpisana umowa finalizująca powyższe zlecenie, zgodnie ze wzorem umowy z postępowania. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ogólnej wartości brutto zamówienia kosztów transportu (jeżeli występują), a także sporządzenia i dostarczenia do Zamawiającego raportu wraz z dokładnym opisem wykonanych czynności. Ewentualne naprawy sprzętu odbędą się na podstawie osobnej oferty cenowej uzyskanej od Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego.
6. Przegląd powinien być wykonany przez odpowiednio przeszkolonych pracowników lub podwykonawców Wykonawcy, przy użyciu posiadającej aktualnych atestów lub certyfikatów aparatury kontrolno-pomiarowych, narzędzi i materiałów.
7. Ocena ofert będzie dokonywana indywidualnie dla każdej pozycji.
8. Ocena ofert nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 67 352 81 77, Osoba do kontaktu Marcelina Drab.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-14 10:25 | Natalia Wójcik |
Dzień
dobry,
w
związku
z
wpłynięciem
prośby
odnośnie
dokonania
wizji
lokalnej,
Zamawiający
wyznacza
datę
na
poniedziałek,
tj.
18.03.2024r.,
godzina
09:00.
W związku z powyższym, termin składania ofert zostaje przesunięty na środę, tj. 20.03.2024r, godzina 09:00. Pozdrawiam, Marcelina Drab |
Komunikaty