Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KSL.7021.1.1.2024.DN Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach

Dorota Nitka
Gmina Miasto Krosno Department: Wydział Gospodarki Komunalnej
Deadlines:
Published : 17-01-2024 15:30:00
Placing offers : 22-01-2024 12:00:00
Offers opening : 22-01-2024 12:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

KSL.7021.1.1.2024.DN                                                                                                                          Krosno, dnia 17 stycznia 2024 r.

 

 

OGŁOSZENIE

dotyczące  zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 w trybie przetargowym

(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.

 

GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP  684 - 00 - 13 - 798

 

ogłasza

że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.:

„Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach”

 

 

1. Przedmiot zamówienia

1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

50800000 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bieżących prac remontowych wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie miasta Krosna w 2024 roku zgodnie z poniższym zakresem prac:

  1. Montaż nowych blach trapezowych.
  2. Montaż nowych blach płaskich.
  3. Prostowanie zdeformowanych powyginanych blach trapezowych i płaskich na wiatach.
  4. Montaż nowych płyt z poliwęglanu 2 komorowego o grubości 12 mm.
  5. Wykonanie nowych listew drewnianych na siedzisku ławki.
  6. Przeniesienie wiat przystankowych na nowo wyznaczone miejsca na terenie Gminy Miasto Krosno wg. wskazań Zamawiającego.
  7. Demontaż wiat przystankowych, przewiezienie zdemontowanych elementów metalowych do skupu złomu.
  8. Montaż nowych szyb (szkło bezpieczne dwukrotnie foliowane o grubości 6,5 mm i 8,5 mm).
  9. Malowanie konstrukcji wiat (słupki, kątowniki, płaskowniki).
  10. Malowanie blach usytuowanych na bocznych i tylnych ścianach oraz na zadaszeniu wiat.
  11. Malowanie listew drewnianych przytwierdzonych do ławeczek (średnie wymiary 1 listwy: 360 cm x 8cmx 3cm).
  12. Ułożenie kostki brukowej o grubości 6 cm w obrębie wiaty przystankowej.
  13. Montaż nowych tablic informacyjnych z nadrukowanymi nazwami i numerami przystanków, z płyty kompozytowej, aluminiowej o gr. 3 mm, o wymiarach 12 x 120 cm, napis zabezpieczony laminatem.
  14. Montaż rozkładów jazdy przekazanych przez Zamawiającego.
  15. Oklejanie szyb folią z logo Krosno Miasto Szkła.

 

Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 1.

Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz zgodność ze ST i poleceniami Inspektora.

 

2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.

 

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

4.  Termin wykonania zamówienia.

1)         rozpoczęcie zadania: od dnia podpisania umowy,

2)         zakończenie zadania: 31.12.2024 r.

 

5.  Warunki udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:

            Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 podobnych robót budowlanych o wartości co najmniej 30 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.

5.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 2),

b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie,

c) wypełniony formularz wykazu cen czynników produkcji do oferty (załącznik nr 4)

 

5.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.

 

6.  Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

8. Kryterium oceny ofert: cena 100%

 

9. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 22 stycznia 2024 r., do godziny 12.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2024 r. o godz. 12.10

 

10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.

1)         Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno tel. 13 47 43 665

2)         Sposób porozumiewania się:

a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,

b) drogą elektroniczną przez platformę zakupową.

 

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

12.  Zmiana umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.

 

13. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

14. Wykaz załączników:

1.      Załącznik nr 1 – Specyfikacja techniczna,

2.      Załącznik nr 2 – Druk oferty,

3.      Załącznik nr 3 – Wykaz doświadczenia,

4.      Załącznik nr 4 – Wykaz cen czynników produkcji do oferty.

 

15. Uwagi:

1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załacznik nr 1 specyfikacja techniczna.doc doc 60 2024-01-17 15:30:00 Proceeding
Załacznik nr 3 Wykaz wiedzy i doświadczenia.doc doc 50 2024-01-17 15:30:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - wykaz cen czynników produkcji.doc doc 49 2024-01-17 15:30:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Druk oferty.doc doc 111.5 2024-01-17 15:30:00 Criterion
Załącznik nr 2 - Druk oferty.doc doc 113.5 2024-01-19 08:53:38 Public message

Announcements

2024-01-19 08:53 Dorota Nitka Aktualizacja druku oferty.

Załącznik nr 2 - Dru [...].doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach j.w 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2575 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" Attachment required

Załącznik nr 2 - Dru [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - 30 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 223