Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Numer wg spisu: ZO-2/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie

Deadlines:
Published : 05-01-2024 15:12:00
Placing offers : 11-01-2024 10:00:00
Offers opening : 11-01-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 Informacje dotyczące zawierania umowy:

a.      Zamawiający po przeprowadzeniu zapytania ofertowego zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wykonawcą.

b.      Po dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany wykonawca podpisze umowę w Akademii Muzycznej w Krakowie. Umowa   musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej oferty.

c.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.

d.      Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.

e.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania stawek cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejsza ofertę.

f.       Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawienia omyłek w ofercie.

g.      Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do uzupełnienia oferty.

h.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym wybranego Wykonawcę, wskazując jednocześnie miejsce i termin podpisania umowy.

i.      W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie będzie możliwy z powodu identycznych cen, Zamawiający przekaże Wykonawcom, którzy je zaoferowali, dodatkowe zapytanie

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
RODO_zapytanie_ofertowe.pdf pdf 444.09 2024-01-05 15:12:00 Proceeding
ZO - 2024_zaproszenie ofertowe na dostawę tonerów.pdf pdf 647.54 2024-01-05 15:12:00 Proceeding
ZO - 2024_załącznik tonery.xlsx xlsx 16.46 2024-01-05 15:12:00 Proceeding

Announcements

2024-01-17 09:58 Adriana Chmura Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie informuje, że w postępowaniu dotyczącym „rozpoznania cenowego” na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie” dokonano wyboru oferty. Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy Drukstar Wojciech Wierzbicki z siedzibą w Kielcach, ul. Jagiełły 13/7 . Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (w tym na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2023 r., poz. 129), jego oferta nie podlega odrzuceniu, jest prawidłowa oraz najkorzystniejsza w świetle przyjętych kryteriów oceny ofert. Wartość zamówienia wynosi: PLN 46 780,59 brutto.
2024-01-10 14:26 Adriana Chmura Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniem wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tego pytania wraz z odpowiedzią: Pytanie nr 1:
Canon BCJ-240 BX-3 czarny 3
Informujemy, że materiał eksploatacyjny we wskazanej pozycji został wycofany z produkcji, nie jest dostępny na rynku i nie został zastąpiony innym modelem. Informacje o dostępności widniejące przy tym produkcie w sklepach internetowych nie znajdują potwierdzenia przy próbach złożenia zamówienia – po złożeniu zamówienia sprzedawcy informują, że nie mają tego produktu w magazynie i już nie ma możliwości jego sprowadzenia. Prosimy o wykreślenie wskazanej pozycji.
Odpowiedź nr 1: Zamawiający pozostawia ww. pozycję bez zmian, gdyż dysponuje informacją, że ten rodzaj tuszu dostępny jest u innych dystrybutorów.
2024-01-10 10:01 Adriana Chmura Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniem wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tego pytania wraz z odpowiedzią:
Pytanie nr 1:
Poz. 29
28 Epson L-800 T6733 purpurowy
29 Epson L-800 T6733 żółty
Prosimy o zweryfikowanie czy nie wkradła się omyłka pisarska. Zgodnie z informacją producenta kolor żółty ma oznaczenie T6734.
Odpowiedź nr 1: Zamawiający potwierdza, że w pozycji 29 załącznika nr 1 do nn. postępowania wkradła się omyłka pisarska. Prawidłowa treść brzmi: Epson L-800 T6734 żółty.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek dla Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie Dostawa oryginalnych i fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych pochodzących od producenta danego sprzętu, w którym docelowo mają być wykorzystane zgodnie z załącznikiem nr 1 do ZO-2/2024 Formularz asortymentowo - cenowy. Dostawa na koszt Wykonawcy i jego transportem. Ofertę należy złożyć podając cenę brutto (proszę doliczyć koszt przesyłki/ dostarczenia materiałów do siedziby AMKP). 1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy będą realizowane w terminie 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Informacje dodatkowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. (0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835) - Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 383