Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 05-01-2024 14:29:00 |
Placing offers : | 22-01-2024 09:00:00 |
Offers opening : | 22-01-2024 09:05:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Gmina Mikołów
ul. Rynek 16
43-190 Mikołów
NIP: 635-18-05-347
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
tel. (32) 226-20-54
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-02-22 11:41 | Anna Kwiatkowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2024-02-22 11:35 | Anna Kwiatkowska | The message was withdrawn by the Buyer. |
2024-02-06 14:49 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu informacja o wyborze oferty. |
2024-01-22 14:01 | Anna Kwiatkowska | Informacja z otwarcia ofert. |
2024-01-22 09:00 | Buyer message |
Na
sfinansowanie
przedmiotu
zamówienia
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
400
000,00
zł
brutto.
W
tym: Część 1: 300 000,00 zł brutto Część 2: 100 000,00 zł brutto |
Announcements