Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2024/BZP 00014408/01 TP/1/2024/UM - Wykonanie zadania polegającego na usuwaniu awarii elementów budynków, usuwaniu awarii instalacji wod-kan, c.o., gazu oraz usuwaniu awarii elektrycznych, teletechnicznych i odgromowych, wykonanie drobnych remontów, konserwacji budynków, pomieszczeń, małej architektury obiektów szkół i przedszkoli na terenie Gminy Mikołów, a podlegających Gminie Mikołów.

Termin:
Zamieszczenia : 05-01-2024 14:29:00
Składania : 22-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-01-2024 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Zamawiający:

Gmina Mikołów

ul. Rynek 16

43-190 Mikołów

NIP: 635-18-05-347

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:   

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226-20-54 


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2024_UM SWZ-sig.pdf pdf 487.61 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 1.1 do SWZ - dla części 1.docx docx 26.23 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 175.59 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 1.2 do SWZ - dla części 2.docx docx 26.3 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 26.97 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 17.78 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 3A do SWZ.docx docx 22.21 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 4.1 do SWZ Wzór umowy - cz. 1.pdf pdf 314.74 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 4.2 do SWZ Wzór umowy - cz. 2.pdf pdf 314.53 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 5.1 do SWZ STWiOR - cz. 1.pdf pdf 251.53 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 5.2 do SWZ STWiOR - cz. 2.pdf pdf 255.69 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 6.1 do SWZ Przedmiar robót - cz. 1.pdf pdf 302.76 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 6.2 do SWZ Przedmiar robót - cz. 2.pdf pdf 257.77 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 7.1 do SWZ Wykaz osób - cz. 1.doc doc 53.5 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Załącznik nr 7.2 do SWZ Wykaz osób - cz. 2.doc doc 56 2024-01-05 14:29:00 Postępowanie
TP_1_2024_UM Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 263.05 2024-01-22 14:01:18 Publiczna wiadomość
TP_1_2024_UM Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 411.88 2024-02-06 14:49:15 Publiczna wiadomość
TP_1_2024_UM Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 95.14 2024-02-22 11:41:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-22 11:41 Anna Kwiatkowska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2024_UM Ogłosze [...].pdf

2024-02-22 11:35 Anna Kwiatkowska Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-02-06 14:49 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja o wyborze oferty.

TP_1_2024_UM Informa [...].pdf

2024-01-22 14:01 Anna Kwiatkowska Informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2024_UM Informa [...].pdf

2024-01-22 09:00 Komunikat Zamawiającego Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 400 000,00 zł brutto. W tym:
Część 1: 300 000,00 zł brutto
Część 2: 100 000,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 372