Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.2370.61.2023.ŁB Usługa przeprowadzenia audytu wewnętrznego w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Łukasz Buczek
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie Oddział: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2023 14:49:00
Składania : 19-12-2023 14:00:00
Otwarcia : 19-12-2023 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zaproszenia do złożenia ofert jest wykonanie usługi audytu na podstawie art. 274 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych w państwowych jednostkach budżetowych w zakresie określonym przez rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu.


Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia z postępowania:

1) Zamawiający stawia wobec Wykonawców następujące warunki udziału w postępowaniu:

a) Wykonawca powinien posiadać doświadczenie polegające na należytym wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej 2 audytów przeprowadzonych w jednostkach zobowiązanych do przeprowadzenia audytu wewnętrznego na podstawie ustawy o finansach publicznych;

b) Wykonawca powinien dysponować co najmniej 1 audytorem wewnętrznym, który spełnia wymagania określone w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U z 2023 r., poz. 1270 ze zm.), posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy w zawodzie audytora wewnętrznego oraz posiadającym znajomość zasad prowadzenia audytu w jednostkach sektora finansów publicznych oraz przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość rachunkowości budżetowej oraz znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej. Wymieniony wyżej warunek spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów innych niż osoby fizyczne warunek ten spełniać musi co najmniej jedna z osób skierowanych przez dany podmiot do realizacji zamówienia.

2) o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania mogą ubiegać się Wykonawcy, który nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 83 5). 


Warunki realizacji zamówienia:

  • płatność: wynagrodzenie ryczałtowe, miesięczne, termin płatności do 21 dni od dnia przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury.
  • termin realizacji usługi: 22 grudzień 2023 - 31 grudzień 2025 r.
  • projektowane postanowienia umowy: w załączeniu.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania każdego warunku realizacji zamówienia.
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
  • Zamawiający wymaga obecności audytora co najmniej 1 raz w każdym miesiącu obowiązywania umowy w godz. 7:30-15:30.

Warunki składania ofert:

  1. Ofertę cenową należy złożyć za pomocą formularza aktywnego podając cenę brutto za 1 miesiąc świadczenia przedmiotowej usługi.
  2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty w formie elektronicznej podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
  • dokumenty potwierdzające wpis danego Wykonawcy do właściwego rejestru, w tym uprawnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy, tj. wydruk z KRS, pełnomocnictwo lub inny dokument albo wydruk z CEiIDG, zależnie od formy prawnej Wykonawcy;
  • wykaz należycie wykonanych usług zgodnie z pkt. 1 litera a sekcji: "Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia", wykaz należy przygotować w oparciu o Załącznik nr 1, do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie usług (referencje, poświadczenia, protokoły odbioru, inne);
  • wykaz osób zgodnie z pkt. 1 litera b sekcji: "Warunki udziału w postępowaniu i podstawy wykluczenia", wykaz należy przygotować w oparciu o Załącznik nr 2;
  • oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), zgodnie z sekcją IV pkt 2, oświadczenie należy przygotować w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 3;
  • dokumenty potwierdzające kwalifikacje do przeprowadzenia audytu wewnętrznego wymienione w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U z 2023 r., poz. 1270 ze zm.) oraz w sekcji II pkt 5.


Kryteria oceny ofert: cena 100%




Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

1.  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej;

2)  w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl;

3)  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;

4)  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;

5)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;

7)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)  posiada Pan/Pani:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

c)  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)     nie przysługuje Pani/Panu:

a)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

c)  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

2.   Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 16.75 2023-12-14 14:49:00 Postępowanie
projekt umowy (1).docx docx 29.66 2023-12-14 14:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - wykaz usług.docx docx 13.65 2023-12-14 14:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 2- wykaz osób.docx docx 15.72 2023-12-14 14:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.docx docx 13.29 2023-12-14 14:49:00 Postępowanie
WZP.2370.61.6.2023.ŁB wyniki postępowania na świadczenie usługi audytu wewnętrznego w KW PSP w Krakowie.pdf pdf 111.61 2023-12-29 09:22:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-29 09:22 Łukasz Buczek W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.

st. kpt. Łukasz Buczek

WZP.2370.61.6.2023.Ł [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 świadczenie usługi audytu wewnętrznego Proszę podać cenę brutto za 1 miesiąc świadczenia usługi audytu 1 miesiąc KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAKOWIE
Zarzecze 106
30-134, Kraków
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 31.12.2025 r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 269