Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-12-13 14:51 | Julita Sitniewska |
Znak
sprawy
A.214
-10/23 Białystok, 13 grudnia 2023 r. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Dotyczy postępowania pt.: Ochrona Galerii Arsenał w Białystok, ul. A. Mickiewicza 2, 15-222 Białystok, o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1720). I. Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1720, ze zmianami, zwanej dalej „ustawą Pzp”, zamawiający, Galeria Arsenał w Białymstoku, ul. A. Mickiewicza 2, 15-222 Białystok informuje, że na podstawie art. 239 ustawy Pzp dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotowego zamówienia. II. W postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy: 1. Konsorcjum Firm: - Seris Konsalnet Ochrona Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum, ul. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa NIP: 5272027702, REGON: 012723083 - Seris Konsalnet Security Sp. z o.o. – partner konsorcjum, ul. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa ul. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa, NIP: 5260208094, REGON: 008087259 cena netto: 479 477,52 zł (cena netto za godzinę: 27,33 zł), cenna brutto: 589 757,35 zł, liczba punktów: 86 2. Konsorcjum Firm: - „STEKOP” S.A. – Lider Konsorcjum, ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, NIP: 5421023917, REGON: 050357134, - „STEKOP-OCHRONA”, ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa – partner konsorcjum, NIP: 5422685069, REGON: 051971244 cena netto: 521 056,80 zł (cena netto za godzinę: 29,70 zł), cena brutto: 640 899,86 zł, liczba punktów: 79 3. Konsorcjum Firm: - Jarhead Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum, ul. Warszawska 43 lok. 3, 15-062 Białystok, NIP: 9661885632, REGON: 200123297, - Jarhead BIS Adam Zamierowski spółka komandytowa – Konsorcjant, ul. Warszawska 43 lok. 1, 15-062 Białystok, NIP: 9662158874, REGON: 521092384 cena netto: 411 757,68 zł (cena netto za godzinę: 23,47 zł), cena brutto: 506 461,95 zł , liczba punktów: 100. Żaden wykonawca nie został wykluczony. Żadna oferta nie została odrzucona. III. Za najkorzystniejszą uznana została oferta złożona przez: Konsorcjum Firm: Jarhead Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum, ul. Warszawska 43 lok. 3, 15-062 Białystok, NIP: 9661885632, REGON: 200123297, Jarhead BIS Adam Zamierowski spółka komandytowa – Konsorcjant, ul. Warszawska 43 lok. 1, 15-062 Białystok, NIP: 9662158874, REGON: 521092384 Podstawa prawna wyboru najkorzystniejszej oferty: art. 239 ustawy Pzp. Podstawa faktyczna wyboru najkorzystniejszej oferty: zamawiający dokonał wyboru oferty w oparciu o kryteria: Cena ofertowa – 100%. zatwierdzam - Monika Szewczyk |
2023-12-08 13:44 | Julita Sitniewska |
Białystok,
8
grudnia
2023
r. A.214-10/23 Informacja z otwarcia ofert Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 825). Komisja przetargowa powołana w postępowaniu na: Ochronę Galerii Arsenał w Białymstoku przy ul. A. Mickiewicza 2, 15-222 Białystok, informuje, że zgodnie z art. 222 ust. 5 ww. Ustawy w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: 1. Konsorcjum Firm: - Seris Konsalnet Ochrona Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum, ul. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa NIP: 5272027702, REGON: 012723083 - Seris Konsalnet Security Sp. z o.o. – partner konsorcjum NIP: 5260208094, REGON: 008087259 cena netto: 479 477,52 zł, cena brutto: 589 757,35 zł 2. Konsorcjum Firm: - „STEKOP” S.A. – Lider Konsorcjum ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa NIP: 5421023917, REGON: 050357134, - „STEKOP-OCHRONA”, ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa – partner konsorcjum NIP: 5422685069, REGON: 051971244 cena netto: 521 056,80 zł, cena brutto: 640 899,86 zł 3. Konsorcjum Firm: - Jarhead Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum ul. Warszawska 43 lok. 3, 15-062 Białystok, NIP: 9661885632, REGON: 200123297, - Jarhead BIS Adam Zamierowski spółka komandytowa – Konsorcjant ul. Warszawska 43 lok. 1, 15-062 Białystok, NIP: 9662158874, REGON: 521092384 cena netto: 411 757,68 zł , cena brutto: 506 461,95 zł członkowie komisji: Karol Straczyński - przewodniczący, Julita Sitniewska - sekretarz |
2023-12-08 09:52 | Julita Sitniewska | Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć 444 000,00 zł netto. |
2023-12-05 14:59 | Julita Sitniewska |
Białystok,
dnia
5
grudnia
2023
r. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu Znak sprawy: A.214-10/23 Wyjaśnienia Zamawiającego, zmiana SWZ Zamawiający - Galeria Arsenał w Białymstoku, ul. A. Mickiewicza 2, 15-22 Białystok - na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1720), zawiadamia, że w postępowaniu o zamówienie publiczne (ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych 2023/BZP 00523717 nr z dnia 30 listopada 2023 r.) do Zamawiającego wpłynęły pytania od Wykonawców w dniu 1 grudnia 2023 r. oraz 4 grudnia 2023 r., dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz o zmianę SWZ. Udzielono odpowiedzi zgodnie z poniższym. Jednocześnie działając na podstawie art. 286 ust. 1 ww. ustawy, Zamawiający wprowadza następujące zmiany do SWZ. a) Wykonawca: Pytanie 1 „Czy Zamawiający dopuszcza do realizacji usługi, osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności w stopniu : znacznym, umiarkowanym lub lekkim w tym ze schodzeniem specjalnym, tj. 01 U – upośledzenie umysłowe 02 P – choroby psychiczne 04 O – choroby narządu wzroku (tylko stopień umiarkowany i znaczny – BON-I-5232-13-PM/11) 06 E – epilepsja 12 C – całościowe zaburzenia rozwojowe np. autyzm lub zespół Aspergera?” Odpowiedź Zamawiającego: Zgodnie § 4 ust. 2 pkt 1 projektu umowy – będącej załącznikiem nr 5 do SWZ (Rozdział III pkt 2 SWZ, tj. „Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy i pracowników ochrony zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ”): „Pracownicy ochrony z przeznaczeniem do realizacji zadań objętych przedmiotem umowy spełniają wymogi ustawy o ochronie osób i mienia oraz posiadają aktualne świadectwa o niekaralności” Kryterium osób uprawnionych do realizacji usługi uwzględnione jest w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia – tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. Pytanie 2 „Zamawiający postawił wymóg zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie realizacji przedmiotowe zamówienia, w związku z powyższym prosimy o potwierdzenie, że dotyczy to również zastępstw związanych z absencją, tj. urlop, zwolnienia lekarskie.” Odpowiedź Zamawiającego: Zgodnie z § 3 ust 3 projektu umowy, będącej załącznikiem nr 5 do SWZ (Rozdział III pkt 3 – projektu umowy), informuję, że: „ Wykonawca oświadcza, iż zatrudni pracowników ochrony wykonujących obowiązki na terenie Galerii na umowę o pracę.” Pytanie 1 (z dnia 4 grudnia 2023) „Wnoszę o wprowadzenie do par.8 Umowy, klauzul waloryzacyjnych zgodnie z art.436 ust.4 lit.b ustawy pzp, tj.: stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzi-nowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wy-nagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wyso-kości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych(Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572)” Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający dokonuje zmiany w § 8 ust. projektu umowy załącznik nr 5 do SWZ, który plik po zmianie otrzymuje nazwę: „Zał.5_Wzór_umowy_do_SWZ_po_zmianie_z_dnia_5 _grudnia 2023 r.” Pytanie 2 (z dnia 4 grudnia 2023) „Wnoszę o wprowadzenie do par.8 Umowy, klauzuli waloryzacyjnej zgodnej z art. 439 ustawy prawo zamówień publicznych”. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dokonuje zmiany w § 8 ust. projektu umowy załącznik nr 5 do SWZ, który plik po zmianie otrzymuje nazwę: „Zał.5_Wzór_umowy_do_SWZ_po_zmianie_z_dnia_5 _grudnia 2023 r.” Pytanie 3 (z dnia 4 grudnia 2023) „Wnoszę o wprowadzenie do par.7 Umowy, zapisu: ,, W przypadku nienależytego lub sprzecznego z niniejszą umową lub wskazaniami Zamawiającego wykonania części przedmiotu umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo wezwania Wykonawcy do prawidłowego wykonania zadania, z wyznaczeniem dodatkowego 24 – godzinnego terminu. Jeśli dochowanie tego terminu nie jest możliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, strony niniejszej umowy uzgadniają inny termin dodatkowy, którego Wykonawca zobowiązany jest dotrzymać. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie.” Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie wyraża zgodny na wprowadzenie wnioskowanego zapisu do § 7 projektu umowy załącznik 5 do SWZ b) Wykonawca: Pytanie 1 „Czy wykonawcy będzie przysługiwała waloryzacja wynagrodzenia umowy od 1.07.2024 roku, w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia za pracę (od lipca – kwota minimalnego wynagrodzenia 4300,00 zł brutto)? Proszę o udzielenie jednoznacznej odpowiedzi TAK/NIE.” Odpowiedź Zamawiającego: Zgodnie z § 8 ust. 2 pkt 4 projektu umowy, będącego załącznikiem nr 5 do SWZ: „Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: (…) 4) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1667). Pytanie 2 Czy Zamawiający dopuszcza udział w realizacji zamówienia przez osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności? Odpowiedź Zamawiającego: Zgodnie § 4 ust. 2 pkt 1 projektu umowy – będącej załącznikiem nr 5 do SWZ (Rozdział III pkt 2 SWZ, tj. „Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy i pracowników ochrony zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ”): „Pracownicy ochrony z przeznaczeniem do realizacji zadań objętych przedmiotem umowy spełniają wymogi ustawy o ochronie osób i mienia oraz posiadają aktualne świadectwa o niekaralności” Kryterium osób uprawnionych do realizacji usługi uwzględnione jest w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia – tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. Pytanie 3 Kto zapewnia sprzęt do odśnieżania oraz piach i sól ? Wykonawca czy Zamawiający? Odpowiedź Zamawiającego: § 2 ust. 3 oraz § 3 ust. 1 pkt 20 projektu umowy – będącej załącznikiem nr 5 do SWZ, nakłada na Wykonawcę obowiązki odśnieżania parkingu i wejść do budynku Galerii celem zapewnienia pracownikom i zwiedzającym bezpiecznego dostępu do budynku. Jeżeli zatem sprostanie temu obowiązkowi wymaga użycia piasku i soli oraz niezbędnego sprzętu, obowiązek ich dostarczenia pracownikom ochrony spoczywa na Wykonawcy. Pytanie 4 Czy Zamawiający dopuszcza zmianowość na posterunkach co 24 h? Odpowiedź Zamawiającego: Pracownicy ochrony zatrudnieni przez Wykonawcę powinni być zatrudnieni zgodnie z obowiązującym Kodeksem Pracy, za co odpowiada Wykonawca. Pytanie 5 Proszę o potwierdzenie, że pracownicy nie muszą posiadać wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Odpowiedź Zamawiającego: Zgodnie § 4 ust. 2 pkt 1 projektu umowy – będącej załącznikiem nr 5 do SWZ (Rozdział III pkt 2 SWZ, tj. „Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy i pracowników ochrony zawarty jest w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ”): „Pracownicy ochrony z przeznaczeniem do realizacji zadań objętych przedmiotem umowy spełniają wymogi ustawy o ochronie osób i mienia oraz posiadają aktualne świadectwa o niekaralności” Kryterium osób uprawnionych do realizacji usługi uwzględnione jest w art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia – tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 z późn. Zamawiający informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie. Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wiążą wszystkich Wykonawców. Załączniki: - projekt umowy – zał. nr 5 (nazwa pliku: „Zał.5_Wzór_umowy_do_SWZ_po_zmianie_z_dnia_5 _grudnia 2023 r.”) Zatwierdzam Monika Szewczyk |
Komunikaty