Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZZP.260.1.31.2023 Świadczenie usług w zakresie przeglądów serwisowych (gwarancyjnych i pogwarancyjnych) i konserwacji urządzeń wentylacji i klimatyzacji w latach 2024-2026 w obiektach MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-20.

Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2023 15:41:00
Składania : 01-12-2023 09:45:00
Otwarcia : 01-12-2023 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 4861.54 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
Zał. Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 191 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 302.44 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 228 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
Zał. Nr 1A.1 -1A.20 Kosztorysy ofertowe.xlsx xlsx 185.43 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
Zał. Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 102 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
Zał. Nr 3A i 3B - Oświadczenie o niepodleganiu wykl. i spełnienia warunków.docx docx 23.98 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
Zał. Nr 4- Wzór wykazu osób.doc doc 47 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
Zał. Nr 5 - Projekt umowy.doc doc 152 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
załącznik nr 4a-4d do Umowy.docx docx 43.21 2023-11-22 15:41:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert 01.12.2023 r..doc doc 109.5 2023-12-01 14:19:50 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 01.12.2023 r. —SPROSTOWANIE.doc doc 116 2023-12-01 15:10:44 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert 01.12.2023 r. —SPROSTOWANIE — dot. zad. nr 12.doc doc 50.5 2023-12-05 10:12:18 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert i unieważnieniu.pdf pdf 3038.05 2024-01-17 13:20:50 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze ofert i unieważnieniu.docx docx 2575.24 2024-01-17 13:27:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-17 13:27 Małgorzata Skoczylas Informacja o wyborze ofert i unieważnieniu zad. nr 3, 4, 14, 16-20.

Informacja o wyborze [...].docx

2024-01-17 13:20 Małgorzata Skoczylas Informacja o wyborze ofert i unieważnieniu zad. nr 3, 4, 14, 16-20.

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-12-05 10:12 Małgorzata Skoczylas Sprostowanie informacji z otwarcia ofert - dotyczy zadania nr 12

Informacja z otwarci [...].doc

2023-12-01 15:10 Małgorzata Skoczylas Sprostowanie informacji z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].doc

2023-12-01 14:19 Małgorzata Skoczylas Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

2023-12-01 09:45 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia łączną kwotę w wysokości 532 063,45 zł brutto, w tym w zakresie:
Zadania nr 1 - 34 321,80 zł brutto,
Zadania nr 2 - 3 437,13 zł brutto,
Zadania nr 3 - 34 301,52 zł brutto,
Zadania nr 4 - 73 307,01 zł brutto,
Zadania nr 5 - 27 481,20 zł brutto,
Zadania nr 6 - 24 861,00 zł brutto,
Zadania nr 7 - 159 726,00 zł brutto,
Zadania nr 8 - 10 014,00 zł brutto,
Zadania nr 9 - 24 726,36 zł brutto,
Zadania nr 10 - 11 528,52 zł brutto,
Zadania nr 11 - 42 689,16 zł brutto,
Zadania nr 12 - 12 222,00 zł brutto,
Zadania nr 13 - 36 530,15 zł brutto,
Zadania nr 14 - 13 370,00 zł brutto,
Zadania nr 15 - 4 428,00 zł brutto,
Zadania nr 16 - 5 025,60 zł brutto,
Zadania nr 17 - 2 712,00 zł brutto,
Zadania nr 18 - 7 980,00 zł brutto,
Zadania nr 19 - 1 566,00 zł brutto,
Zadania nr 20 - 1 836,00 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 399