Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZPZ-75/11/23 Dostawa sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia medycznego na potrzeby Klinicznego Oddziału Hematologii z Ośrodkiem Transplantacji Szpiku

Deadlines:
Published : 17-11-2023 17:19:00
Placing offers : 28-11-2023 10:00:00
Offers opening : 28-11-2023 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
00_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 195.39 2023-11-17 17:19:00 Proceeding
0_SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 416.94 2023-11-17 17:19:00 Proceeding
1_Formularz oferty.docx docx 47.91 2023-11-17 17:19:00 Proceeding
2_Formularz parametrów technicznych i uzytkowych.docx docx 81.1 2023-11-17 17:19:00 Proceeding
3_Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx docx 42.25 2023-11-17 17:19:00 Proceeding
4_Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie.docx docx 38.52 2023-11-17 17:19:00 Proceeding
5_ Wzór umowy.docx docx 56.82 2023-11-17 17:19:00 Proceeding
Informacja o zmianie SWZ.pdf pdf 194.59 2023-11-24 14:56:13 Public message
Odpowiedzi na pytania Wykonawców.pdf pdf 261.14 2023-11-24 14:56:13 Public message
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.pdf pdf 38.1 2023-11-24 14:56:13 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 228.09 2023-11-28 15:34:00 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 167.45 2023-12-01 15:23:30 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 7.pdf pdf 156.8 2023-12-06 12:34:05 Public message

Announcements

2023-12-06 12:34 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załaczeniu przekazuję zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie cześci 7 zamówienia - "Wózek anstezjologiczny - 6 szt."

Z poważaniem
Konrad Piotrowski

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-12-01 15:23 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję zwiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1,2,3,4,5 i 6.

Z poważaniem,
Konrad Piotrowski

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-11-28 15:34 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję informację z sesji otwarcia ofert.

Konrad Piotrowski

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-28 10:02 Konrad Piotrowski Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia następujące kwoty:
Część 1 - 144 618,00 zł brutto,
Część 2 - 41 796, 00 zł brutto,
Część 3 - 69 790,80 zł brutto,
Część 4 - 236 000,00 zł brutto,
Część 5 - 53 658,72 zł brutto,
Część 6 - 48 459,54 zł brutto,
Część 7 - 43 205,08 zł brutto.
2023-11-24 14:56 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu oraz informację o zmianie terminu skladania i otwarcia ofert wraz ze stosownym ogłoszeniem o amianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanym w BZP.

Z poważaniem,
Konrad Piotrowski

Informacja o zmianie [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 545