Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPZ-75/11/23 Dostawa sprzętu laboratoryjnego i wyposażenia medycznego na potrzeby Klinicznego Oddziału Hematologii z Ośrodkiem Transplantacji Szpiku

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2023 17:19:00
Składania : 28-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 28-11-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
00_Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 195.39 2023-11-17 17:19:00 Postępowanie
0_SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.pdf pdf 416.94 2023-11-17 17:19:00 Postępowanie
1_Formularz oferty.docx docx 47.91 2023-11-17 17:19:00 Postępowanie
2_Formularz parametrów technicznych i uzytkowych.docx docx 81.1 2023-11-17 17:19:00 Postępowanie
3_Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.docx docx 42.25 2023-11-17 17:19:00 Postępowanie
4_Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o zamówienie.docx docx 38.52 2023-11-17 17:19:00 Postępowanie
5_ Wzór umowy.docx docx 56.82 2023-11-17 17:19:00 Postępowanie
Informacja o zmianie SWZ.pdf pdf 194.59 2023-11-24 14:56:13 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania Wykonawców.pdf pdf 261.14 2023-11-24 14:56:13 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.pdf pdf 38.1 2023-11-24 14:56:13 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 228.09 2023-11-28 15:34:00 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 167.45 2023-12-01 15:23:30 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 7.pdf pdf 156.8 2023-12-06 12:34:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-06 12:34 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załaczeniu przekazuję zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie cześci 7 zamówienia - "Wózek anstezjologiczny - 6 szt."

Z poważaniem
Konrad Piotrowski

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-12-01 15:23 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję zwiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie części 1,2,3,4,5 i 6.

Z poważaniem,
Konrad Piotrowski

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-11-28 15:34 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję informację z sesji otwarcia ofert.

Konrad Piotrowski

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-28 10:02 Konrad Piotrowski Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia następujące kwoty:
Część 1 - 144 618,00 zł brutto,
Część 2 - 41 796, 00 zł brutto,
Część 3 - 69 790,80 zł brutto,
Część 4 - 236 000,00 zł brutto,
Część 5 - 53 658,72 zł brutto,
Część 6 - 48 459,54 zł brutto,
Część 7 - 43 205,08 zł brutto.
2023-11-24 14:56 Konrad Piotrowski Szanowni Państwo,
W załączeniu przekazuję odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu oraz informację o zmianie terminu skladania i otwarcia ofert wraz ze stosownym ogłoszeniem o amianie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanym w BZP.

Z poważaniem,
Konrad Piotrowski

Informacja o zmianie [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 542