Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-11-2023 08:03:00 |
Składania : | 24-11-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-11-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie
ul. Konstytucji 3 Maja 12
43-190 Mikołów
NIP: 635-156-82-32
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-01-12 09:20 | Anna Kwiatkowska | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2023-12-18 09:54 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu informacja o ponownym wyborze oferty w części 7: jaja. |
2023-12-14 10:07 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu informacja o wyborze oferty. |
2023-11-24 13:12 | Anna Kwiatkowska | W załączeniu informacja z otwarcia ofert. |
2023-11-24 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
199
960,17
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WĘDLINY: 47 495,90 zł brutto Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 21 151,72 zł brutto Część 3: NABIAŁ: 15 178,73 zł brutto Część 4: WARZYWA I OWOCE: 32 403,03 zł brutto Część 5: MROŻONKI: 22 657,02 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 33 415,77 zł brutto Część 7: JAJA: 7 200,00 zł brutto Część 8: PIECZYWO: 11 060,30 zł brutto Część 9: RYBY: 9 397,70 zł brutto |
Komunikaty