Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2023/BZP 00496284/01 TP/1/2023/DDP - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby żywienia w Dziennym Domu Pomocy w Mikołowie w roku 2024.

Zamówienia DDP
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 16-11-2023 08:03:00
Składania : 24-11-2023 09:00:00
Otwarcia : 24-11-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Dzienny Dom Pomocy w Mikołowie

ul. Konstytucji 3 Maja 12

43-190 Mikołów

NIP: 635-156-82-32

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2023_DDP OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU.pdf pdf 312.17 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP SWZ-sig.pdf pdf 467.57 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.1 do SWZ.docx docx 30.68 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.2 do SWZ.docx docx 26.73 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.3 do SWZ.docx docx 29.26 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.4 do SWZ.docx docx 33.03 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.5 do SWZ.docx docx 29.45 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.6 do SWZ.docx docx 49.13 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.7 do SWZ.docx docx 25.12 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.8 do SWZ.docx docx 29.33 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 1.9 do SWZ.docx docx 25.5 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie.docx docx 26.17 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy.pdf pdf 279.94 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Załącznik nr 4 do SWZ - OPZ.pdf pdf 348.56 2023-11-16 08:03:00 Postępowanie
TP_1_2023_DDP Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 299.69 2023-11-24 13:12:26 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_DDP Informacja o ponownym wyborze oferty w części 7 - na stronę-sig.pdf pdf 401.41 2023-12-18 09:54:02 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_DDP Informacja o wyborze oferty - na stronę-sig.pdf pdf 458.83 2023-12-14 10:07:54 Publiczna wiadomość
TP_1_2023_DDP Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 228.26 2024-01-12 09:20:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-12 09:20 Anna Kwiatkowska Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2023_DDP Ogłosz [...].pdf

2023-12-18 09:54 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja o ponownym wyborze oferty w części 7: jaja.

TP_1_2023_DDP Inform [...].pdf

2023-12-14 10:07 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja o wyborze oferty.

TP_1_2023_DDP Inform [...].pdf

2023-11-24 13:12 Anna Kwiatkowska W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

TP_1_2023_DDP Inform [...].pdf

2023-11-24 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 199 960,17 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WĘDLINY: 47 495,90 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 21 151,72 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 15 178,73 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 32 403,03 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 22 657,02 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 33 415,77 zł brutto
Część 7: JAJA: 7 200,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 11 060,30 zł brutto
Część 9: RYBY: 9 397,70 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 476