Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ON.2710.10.2023 Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich Gminy Rawicz

Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz
Gmina Rawicz Oddział: Wydział Organizacji i Nadzoru
Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2023 14:56:00
Składania : 21-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-11-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie o zamówieniu, SWZ wraz z załącznikami  związanymi z przedmiotem niniejszego zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

1. Komunikacja w niniejszym postepowaniu - w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus. Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym, że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa.

2. Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy: 

a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty lub wniosku.

b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego 

3. Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

a) tel. 22 101 02 02,

b) e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

4. Przypominamy, że ofertę, oświadczenia, wykaz opatruje się w formie elektronicznej (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub osobistym. 

5. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;

2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym 

z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w gminnych przewozach pasażerskich Gminy Rawicz” nr ON.2710.10.2023 prowadzonym w trybie podstawowym ;

4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;

5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;

6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;

7) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub przez okres wskazany w umowie o dofinansowaniu.

8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;

10) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

11) nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2. SWZ_GK.pdf pdf 793.85 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
3. formularz ofertowy - zał. nr 1.doc doc 152.5 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
4. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 i 3 - spełnienie warunków - zał. nr 2.doc doc 65.5 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
1. ogłoszenie o zamówieniu_GK.pdf pdf 221.07 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
5. oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 i 3 - wykluczenie - zał. nr 3.doc doc 79.5 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
6. oświadczenie w zakresie art. 117 ust. 4 - zał. nr 4.doc doc 67.5 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
7. (wzór) zobowiązanie - zał. nr 5.doc doc 72 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
8. oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 - zał. nr 6.doc doc 73.5 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
9. OPZ - zał. nr 7a, 7b i 7c.zip zip 2824.84 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
10. Rozkład jazdy - zał. 8a, 8.1b,8.2b, 8.1c,8.2c.zip zip 309.63 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
11. Schematyczne mapy - zał. 9a, 9.1b,9.2b, 9.1c,9.2c.zip zip 4228.97 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
12. projekty umów - zał. 10a, 10b i 10c.zip zip 1458.24 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
13. wykaz usług - zał. nr 11.doc doc 79.5 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
14. uchwały - zał. nr 12.zip zip 4351.5 2023-11-10 14:56:00 Postępowanie
15. wyjaśnienie nr 1_PSz.pdf pdf 554.45 2023-11-16 07:35:53 Publiczna wiadomość
16. informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 579.54 2023-11-21 11:56:12 Publiczna wiadomość
17. informacja z otwarcia ofert dodatkowych.pdf pdf 573.76 2023-12-14 11:29:10 Publiczna wiadomość
18. zawiadomienie o wyborze najkorzyst. oferty_GK.pdf pdf 293.52 2023-12-21 09:53:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-21 09:53 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej prowadzonego postępowania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1, 2 i 3.

18. zawiadomienie o [...].pdf

2023-12-14 11:29 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 14.12.2023 roku.

17. informacja z otw [...].pdf

2023-11-21 11:56 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej niżej załączoną informację z dnia 21.11.2023 roku.

16. informacja z otw [...].pdf

2023-11-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości:
1) dla CZĘŚĆ 1 - linia nr 1 Rawicz - Sarnówka: 485 000,00 zł brutto,
2) dla CZĘŚĆ 2 - linia nr 2 Rawicz – Wydawy: 320 000,00 zł brutto
3) dla CZĘŚĆ 3 - linia nr 2 Rawicz - Dębno Polskie: 137 000,00 zł brutto
2023-11-16 07:35 Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania wyjaśnienie nr 1 (odpowiedź na pytanie).

15. wyjaśnienie nr 1 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 450