Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 26/MMED/2023 Dostawa Materiałów Medycznych - postępowanie podzielone jest na 12 części

Paweł Rzepczyński
Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2023 13:50:00
Składania : 08-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 08-11-2023 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1.2. Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 20.10.2023.pdf pdf 268.34 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 325.01 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_1_formularz_ofertowy.docx docx 39.97 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_1a-1L_formularze_cenowe.xlsx xlsx 50.82 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_3A_SWZ.docx docx 20.29 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_3B_SWZ.docx docx 19.39 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_3C_SWZ.docx docx 20.38 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_3D_SWZ.docx docx 20.52 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_4_SWZ_Umowa_projekt .pdf pdf 194.27 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_5_SWZ_Oświadczenie RODO.docx docx 20.74 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_6_SWZ - Klauzula RODO.pdf pdf 633.91 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Zał_nr_7_SWZ Oświadczenie sankcyjne.docx docx 20.14 2023-10-20 13:50:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania 1 .pdf pdf 280.18 2023-10-25 07:57:17 Publiczna wiadomość
Zał_nr_1a-1L_formularze_cenowe - korekta z dnia 25.10.2023.xlsx xlsx 51.31 2023-10-25 07:57:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedz na pytanie 2 z dnia 26.10.2023.pdf pdf 241.38 2023-10-26 11:38:19 Publiczna wiadomość
Zał_nr_1a-1L_formularze_cenowe - korekta z dnia 26.10.2023.xlsx xlsx 51.36 2023-10-26 11:38:19 Publiczna wiadomość
2.2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 27.10.2023.pdf pdf 38.57 2023-10-27 14:17:20 Publiczna wiadomość
Specyfikacja Warunków Zamówienia- 27.10.2023.pdf pdf 323.44 2023-10-27 14:17:20 Publiczna wiadomość
4.2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 31.10.2023.pdf.pdf pdf 38.57 2023-10-31 12:47:59 Publiczna wiadomość
Specyfikacja Warunków Zamówienia - 31.10.2023.pdf pdf 324.14 2023-10-31 12:47:59 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania 3-8.pdf pdf 2274.56 2023-11-03 13:09:04 Publiczna wiadomość
Specyfikacja Warunków Zamówienia-korekta-03-11-2023r.pdf pdf 772.05 2023-11-03 13:09:04 Publiczna wiadomość
Zał_nr_1a-1L_formularze_cenowe - korekta z dnia 03-11-2023 r.xlsx xlsx 50.07 2023-11-03 13:09:04 Publiczna wiadomość
Zał_nr_4_SWZ_Umowa_projekt-korekta 03-11-2023 r .pdf pdf 330.6 2023-11-03 13:09:04 Publiczna wiadomość
6.1. Informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 1246.87 2023-11-08 14:31:33 Publiczna wiadomość
8.1. Powiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 2468.64 2023-11-24 12:58:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-29 11:07 Piotr Michno W dniu 29.11.2023 dla unieważnionych części zamówienia na 5, 6, 11 wszczęte zostało postępowanie w trybie art. 2.1.1. ustawy Pzp - ogłoszenie i dokumenty na stronie Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego pod adresem:http://www.kpr.med.pl/zamowienie-publiczne/895,dostawa-materialow-medycznych-a2-72-mmed-2023-3-czesci.

Piotr Michno

2023-11-24 12:58 Paweł Rzepczyński Powiadomienie o wyniku postępowania dla wszystkich części.

8.1. Powiadomienie o [...].pdf

2023-11-08 14:31 Paweł Rzepczyński Informacja z otwarcia ofert

6.1. Informacja z ot [...].pdf

2023-11-08 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia dla wszystkich części wynosi: 330 000,00 zł
dla części 1 - 41 000,00 zł
dla części 2 - 68 000,00 zł
dla części 3 - 6 000,00 zł
dla części 4 - 28 000,00 zł
dla części 5 - 6 000,00 zł
dla części 6 - 34 000,00 zł
dla części 7 - 39 000,00 zł
dla części 8 - 12 000,00 zł
dla części 9 - 65 000,00 zł
dla części 10 - 19 000,00 zł
dla części 11 - 10 000,00 zł
dla części 12 - 2 000,00 zł
2023-11-03 13:09 Piotr Michno Odpowiedzi na pytania 3-8
W załączeniu:
- Odpowiedzi na pytania 3-8 z dnia 03.11.2023 r. wraz e skorygowanymi dokumentami postępowania:
- SWZ po korekcie 03-11-2023 r
- Formularze cenowe po korekcie 03-11-2023 r
- Umowa - projekt po korekcie 03.11.2023 r

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Specyfikacja Warunkó [...].pdf

Zał_nr_1a-1L_formula [...].xlsx

Zał_nr_4_SWZ_Umowa_p [...].pdf

2023-10-31 12:47 Paweł Rzepczyński UWAGA: W związku z licznymi pytaniami do postępowania, Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania, otwarcia ofert wraz z terminem związania ofertą. Odpowiedzi na pytania zostaną udzielone Państwu w możliwie najszybszym czasie (planowany dzień 03.11.2023).

4.2. Ogłoszenie o zm [...].pdf

Specyfikacja Warunkó [...].pdf

2023-10-27 14:17 Paweł Rzepczyński UWAGA: W związku z licznymi pytaniami do postępowania, Zamawiający dokonuje zmiany terminu składania, otwarcia ofert
wraz z terminem związania ofertą.
Odpowiedzi na pytania zostaną udzielone Państwu w możliwie najszybszym czasie
(planowany dzień 30.10.2023).

2.2. Ogłoszenie o zm [...].pdf

Specyfikacja Warunkó [...].pdf

2023-10-26 11:38 Paweł Rzepczyński Odpowiedzi na pytania 2 z dnia 26.10.2023 wraz z korektą formularza dla cz.4

Odpowiedz na pytanie [...].pdf

Zał_nr_1a-1L_formula [...].xlsx

2023-10-25 07:57 Paweł Rzepczyński Odpowiedzi na pytania 1 z dnia 25.10.2023 wraz z korektą formularza dla cz.4

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Zał_nr_1a-1L_formula [...].xlsx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 834