- Strona główna
- Postępowanie ID 830471
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PWK.2.2023 Opracowanie operatu wodnoprawnego na odprowadzanie oczyszczonych ścieków z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Kudowie Zdroju do wód potoku Klikawa istniejącym wylotem w km 2+130 wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji - pozwolenia wodnoprawnego
Wystawiający
-
UżytkownikAndrzej Kanecki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-10-11 09:06:00
-
Składania2023-10-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-10-25 12:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Kudowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Fredry 8, 57-350 Kudowa Zdrój
zaprasza do składania ofert w
postępowaniu:
Opracowanie operatu wodnoprawnego na odprowadzanie oczyszczonych ścieków z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Kudowie Zdroju do wód potoku Klikawa istniejącym wylotem w km 2+130 wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji - pozwolenia wodnoprawnego
Numer referencyjny postępowania: PWK.2.2023
I. Nazwa oraz adres zamawiającego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej i adres strony internetowej prowadzonego postępowania.
Kudowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Fredry 8,
57-350 Kudowa Zdrój, woj. Dolnośląskie
Tel. 74 8661-234, 8661-235, 8661-903, 8661-994 Fax 74 8661-592
www.kzwik-kudowa.pl e-mail: kzwik@kzwik.home.pl
Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/kzwik-kudowa (platforma zakupowa do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami oraz składania ofert).
II. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie operatu wodnoprawnego na odprowadzanie oczyszczonych ścieków z mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków w Kudowie Zdroju do wód potoku Klikawa istniejącym wylotem w km 2+130 wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji - pozwolenia wodnoprawnego
- Opracowanie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania powinno być wykonane zgodnie z obowiązującą Ustawą z dnia 20.07.2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2023.1478 t.j.).
- Zakres zadań został określony w załączniku nr 1.
III. Pożądany lub wymagany termin realizacji zamówienia:
1. Opracowanie operatu wodnoprawnego: 4 miesiące od dnia podpisania umowy (złożenie kompletnej dokumentacji Zamawiającemu).
2. Uzyskanie ostatecznych decyzji – pozwoleń wodnoprawnych: najkrótszy możliwy termin, mając na uwadze, aby pierwszy dzień obowiązywania (uprawomocnienia) tej decyzji obejmował dzień po upływie terminu obowiązywania dotychczas wydanego pozwolenia.
IV. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający nie stawia żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
V. Opis sposobu składania i przygotowania ofert
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być przygotowana w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do postępowania, złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzwik-kudowa na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.
3. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Wykonawca może złożyć ofertę jako skan podpisanej wersji papierowej lub załączyć sporządzone elektronicznie i podpisane elektronicznie dokumenty. Zamawiający dopuszcza jedną i drugą wersję.
6. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie ze sposobem reprezentacji wskazanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z innego dokumentu).
7. Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
VI. Termin składania i otwarcia ofert oraz okres związania ofertą.
1. Termin składania ofert - 25.10.2023 r., godz. 12.00
2. Termin otwarcia ofert – 25.10.2023 r., godz. 12.15
3. Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert. Przed upływem terminu związania ofertą, Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
4. Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający zamieści na stronie z Ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty", informacje dotyczące: firm Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie (nazwa, miejscowość) oraz cen zawartych w ofertach.
VII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty
1. Kryterium wyboru oferty jest cena – 100 %.
2. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania pełnej usługi. Wszelkie opłaty administracyjne, ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca zobowiązany jest do wliczenia ich do ceny opracowania dokumentacji
3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawca składając ofertę dodatkową, nie może zaoferować ceny wyższej niż wynikająca z oferty.
VIII. Tryb oceny ofert
1. Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym Ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej.
2. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.
3. Zamawiający ma prawo do poprawienia oczywistych omyłek w tekście oferty, o czym powinien niezwłocznie powiadomić Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na poprawienie oczywistych omyłek w tekście oferty, to jego oferta będzie odrzucona.
4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Przez rażąco niską cenę, Zamawiający rozumie cenę, która jest niższa o co najmniej 30% od wartości szacunkowej zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług lub od średniej arytmetycznej cen ofert niepodlegających odrzuceniu.
IX. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wraz z zawiadomieniem o wyniku przetargu otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu zawarcia umowy.
2. Umowa winna być zawarta w terminie 5 dni od ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy muszą mieć stosowne umocowania (zgodnie ze sposobem reprezentacji wskazanym w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bądź wynikającą z innego dokumentu)
4. Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.
X. Sposób komunikowania się z Zamawiającym
1. Pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
2. Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z Ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania.
3. Korespondencja prowadzona jest w języku polskim.
XI. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
· odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie bez podawania przyczyny
· zamknięcia przetargu bez dokonywania wyboru oferty bez podawania przyczyny
· zmiany ogłoszenia, a także warunków postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania:
· akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
· zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisu art. 11 ust. 2 z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2022.0.1233 t.j.), co do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może w szczególności zastrzec następujących informacji: nazwy (firmy), ceny.
4. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę.
5. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego”.
6. Po otwarciu złożonych ofert, Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania (protokołu), w tym ofert musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego ze stosownym wnioskiem.
XII. RODO:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Oferenta zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA INFORMACYJNA". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli.
XIII. Załączniki:
1. Przedmiot zamówienia (załącznik nr 1)
2. Formularz Ofertowy (załącznik nr 2)
3. Projekt umowy (załącznik nr 3)
4. Obowiązujące pozwolenie wodnoprawne
5. Klauzula Informacyjna
Postępowanie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-10-25
16:02:47
|
Andrzej Kanecki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Załączniki |
2023-10-25
12:49:19
|
Andrzej Kanecki |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Wykonawcy, którzy złożyli oferty / oferowane ceny brutto: 1. Engepro Sp. z o.o., Warszawa - 6.765,00 PLN 2. EKOVENTUS sp.j., Zielona Góra - 10.947,00 PLN 3. BIO-SAN A. Czekański, Sanok - 9.800,00 PLN 4. JS Hamilton Poland Sp. z o.o. - 7.995,00 PLN 5. Geologia Południe T. Michalczyk, Kraków - 4.920,00 PLN 6. Doradztwo Środowiskowe M. Paluk-Puk, Święta katarzyna - 7.933,50 PLN 7. Hydrogeotechnika Sp. z o.o., Kielce - 12.915,00 PLN 8. Aquanet Labolatorium Sp. z o.o., Poznań - 6.691,20 PLN 9. Wrotech Sp. z o.o., Wrocław - 8.610,00 PLN 10. Sanitex-Eko A. Danilecki, Lubawka - 15.375,00 PLN 11. R2Eko A. Owczarek, Łódź - 6.027,00 PLN 12. EKON M. Nowocień, Szydłowiec - 3.682,45 PLN |
2023-10-13
06:56:27
|
Andrzej Kanecki |
Odpowiedzi
na
pytania
z
dnia
12.10.2023
r.: 1) Czy badana jest jakość wód odbiornika, do którego odprowadzane są oczyszczone w oczyszczalni ścieków w Kudowie-Zdroju ścieki? Zamawiający nie bada jakości wód odbiornika, do którego odprowadzane są ścieki oczyszczone w oczyszczalni ścieków w Kudowie-Zdrój ścieki. 2) Czy Zamawiający udostępni archiwalny operat wodnoprawny, na podstawie którego zostało wydane obowiązujące pozwolenie wodnoprawne? Zamawiający udostępni archiwalny operat wodnoprawny w formie załącznika. 3) Czy Zamawiający posiada i udostępni Wykonawcy przekroje poprzeczne i podłużne urządzeń wodnych i Potoku do którego odprowadzane są ścieki? Zamawiający posiada przekrój podłużny wylotu z oczyszczalni ścieków w Kudowie Zdroju do potoku Klikawa, przekrój poprzeczny wylotu z oczyszczalni ścieków w Kudowie Zdroju do potoku Klikawa oraz przekrój podłużny potoku Klikawa w miejscu wylotu, które stawią załącznik nr 12 do operatu obowiązującego – udostępnione w formie załącznika 4) W którym roku wykonany był poprzedni operat wodnoprawny i czy zostanie udostępniony Wykonawcy? Zamawiający udostępni archiwalny operat wodnoprawny z 2014 r. w formie załącznika. 5) Czy Zamawiający posiada i udostępni mapę sytuacyjno-wysokościową terenu objętego postępowaniem? Zamawiający nie posiada mapy sytuacyjno-wysokościowej terenu objętego postępowaniem. Załączniki |
2023-10-12
13:58:41
|
Andrzej Kanecki | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?